Arvostus salilla

Arvostan niitä joilla on edes jonkinlainen salietiketti (painot paikoilleen jne) ja treenaavat "oikeasti".

Tässä eräs kerta salilla näin sellaisen henkilön, joka näytti ensi vilkaisulla siltä, että menee seiskaa lukien "treenaamaan" lähentäjiä ja loitontajia minimipainoilla (siis jonkin verran ylipainoinen, keski-ikäinen naishenkilö). Tämä vanhoihin verkkareihin ja kulahtaneeseen T-paitaan pukeutunut naisihminen sai mielessäni täyden kunnioituksen, kun seuraavalla vilkaisulla oli tekemässä vinopenkkiä tangolla, naama punaisena ja kädet täristen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaikista eniten spectiä heruu niille, jotka on selkeästi kokeneita (mahdollisesti iiiiiiiisoja ja voimakkaita), mutta kuitenkin mukavia, avuliaita ja kaukana ylimielisestä spedestä. Ylimieliset treenarit on kaikista pelleimpiä.

Nooh eiköhä se oo jo sanottu mitä arvostan. Eniten taas tympii nämä, joita pitää oikein hätistellä pois laitteen luota jos ite haluais tehdä välissä. Esimerkki :

minä -teetkö sää siinä? *apinaa liikehtii epämääräisesti ja juttelee kauempana olevalla kaverilleen*
apina -joo *kääntyy takaisin kaveriaan kohti*
minä -no voiko tehdä välissä?
apina -*mphm, tirsk, tuh tuh ja mulkaisee pahasti* TEE SITTE!

(en tietenkää hemetä jos toinen sanoo, ettei voi tehdä jos sarja tai pari jäljellä jne.)

yleensä väki kuitenkin kysyy multa jos vaikka haluaisin tehdä välissä kun palloilen siinä sillai odottavaisesti :)

Arvostusta heruu mm. keski-ikäisille naisille, jotka ovat uskaltautuneet salille repsahtaneesta kunnosta huolimatta (tai siis sitähän siellä korjataan) ja muutenkin niille naisille, jotka on tullut ihan oikeasti treenaamaan. Ja niinku muutkin on sanonu ni niille, joilla on edes jonkinlainen salietiketti hallussa. Joskus tosiaan meinaa hermot mennä, jos johonkin jäädään turisemaan ja ei edes aiota antaa tilaa seuraavalle... Tai jos iso mies on jättäny jotkut 50kg painavat kiekot tankoon...enhän mä niitä sieltä ite pois saa :itku:
Kaikenlainen kohteliaisuus on aina plussaa.

Sellaisia jotka keskittyvät omaan treeniinsä mutta huomioivat myös muut treenaajat esimerkiksi päästämällä tekemään välissä.

Tietysti isot ja vahvat on kunnioitettavia, mutta tärkeää on myös käytös, salietiketti sekä asenne.

Kaikkein miellytävimpiä heppuja ovat ne, jotka edistyneisyydestään huolimatta juttelevat/morjestavat/antavat neuvoja meille kyniksille.

Ystävällisyyttä ja huomaavaisuutta muita kohtaan arvostan ihmisissä yleisesti, joten miksen myös salilla. Toiset treenaajat huomioon ottavat ja esimerkiksi varmistamaan tulevat keräävät pisteet kotiin.
Arvostan myös kaikkia jotka jaksavat vääntäytyä salille päivästä toiseen motivoituneina pitämään itsensä kunnossa. Kaikki eivät ole lahjakkaita, eikä kaikilla ole oikeaa tietoa treenaamisesta, mutta yrittämistä ei voi olla arvostamatta.

Kaikki mukavat tyypit, poislukien rinta-hauis-macho-yrjänät.
Eniten ehkä rispect niille aloittelijoille jotka kysyvät neuvoa.
Ja naiset jotka tekevät kyykkyä ja MaVea, tahi muuten reenaavat täysillä.

Olipa trenaaja 40kg tai 140kg, on minulle aivan yhdentekevää. Kunnioitukseni ja arvostukseni saa asiallisesti käyttäytyvät ja fiksut tyypit, jotka tarjoutuvat mielellään varmistamaan ja opastamaan asiallisesti aloittelijoita. Salilla hyvät tyypit luovat paikkaan positiivista ilmapiiriä. :thumbs:

Vitutuskäyrän äärimmilleen nostaa 120+ painava mätisäkkimölli, joka kulkee nokka pystyssä kiroilemassa painoille, eikä ole edes oikeasti vahva. Perseelleen menneen kuurin & narsistin luonteella alle hänen painoisilla ei ole asiaa 10m lähemmäs hänen treenipistettä... Onneksi tällaisia on harvassa, eikä ne vähätkään ole jostain syystä allekirjoittaneen salilla pitkään viihtyneet. :D

Kovaa treenaavat naiset ovat saaneet tähän asti aina kunnioitukseni!

Kunnioitan sellaisia sali-ihmisiä, jotka uskaltavat pyytää ja myös ottaa vastaan rakentavaa kritiikkiä esimerkiksi tekniikasta ja muusta sellaisesta ja myös toimivat kriitikin mukaisesti parantaakseen tekniikkaansa jne.. Myös se, että vaikka ollaankin jo isoja ja lihaksikkaita miehiä niin osattais ottaa toiset treenaajat huomioon, eikä esimerkiksi nakeltaisi kiekkoja ym painoja ympäriinsä. Minullakin kun on astetta herkempi pää, joka useista kovista äänistä alkaa hehkuttaa julmettua kipua, niin olisi kiva pystyä treenaamaan eikä tarvisi lähteä ulos ihan vaan kun pää ei kestä kolinaa. (Normaali treenistä lähtevä kolina on kokonaan eri asia, sehän kuuluu aiheeseen :D)

Toisten huomioon ottaminen ja halu parantaa omaa treeniään ja kejittyä oikein. Tietty nöyryys. Ja se että annetaan ihmisten myös treenata rauhassa ja tarpeen tullen pidetään huoli vain omista asioista.

Salilla arvostan treenaajia jotka osaavat salietiketin ja ovat kohteliaita. Myös tyttö joka tekee rinnallevetoja ja reenaa muutenkin ammattitaitoisen näköisesti saa mun respectit. Puuhelmipuppelipenkkihauispellejä en taas kunnioita. Tietysti jos salilla käy SM-tason voimailija tai kehonrakentaja ansaitsee kunnioitusta.

Arvostan kaikkia niitä naisia, jotka treenaa kunnolla ja eikä vain istuskele siellä ja lue lehtiä. Myös kaikki isot miehet, jotka ovat ystävällisiä saavat minulta arvostusta.

Arvostan kaikkia jotka treenaa täysiä!! Mitä isompi sitä enemmän kertyy rispektiä, mutta se käyttäytyminen se merkaa paljon. Jos on täys kusipää niin sitten ei saa ainakaan multa arvostusta oli sitten iso,vahva, nainen tai mies.

Mä arvostan tossa voima puolessa niitä eniten, jokka saavat omaan painoonsa nähden suuren kuorman liikkeelle.
Koska eniten mua ärsyttää ne läskiperseet, jokka uhoo omilla tuloksillaan (usein penkki), kiloja on, mutta niin on omaa painookin.
Elikkäs kunnioitus niille pienille kavereille, jotka treenaavat koko kroppaa välittämättä niistä läskiperse haukkaripena tyypeistä, joita tää päin on ihan liikaakin.

Kaikille naisille kumarrus jotka kehtaa tulla salille pyllistelemään
kun 20 äijää kuolaa.Rixun uimahallin salilla käy yksi pirun notkea blondi. Välillä käsinseisontaa ja muutakin akrobatiaa(voimistelija tod.näk.). :kuola:

Mä arvostan salilla niitä, jotka lihaksien toivossa treenaavat sisällyttäen KOKO kropan ohjelmaansa. Mä väitän, että 90% kuntosalilla kävijöistä ei treenaa jalkoja, paitsi satunnaisesti pari kevyttä sarjaa.

Ja mua vi***taa ne jannut, jotka hinkkaa sitä habaa koko ajan 3 kertaa viikossa ja niitä, jotka käy salilla kerran kahdes viikos ja silloinkin hinkkaa vain ja ainoastaan hauista :curs:

Ei sillä etteikö kukin sais tehdä mitä ikinä lystää, ei kuulu mulle, mutta kun tyypit ei tajua, että jos kehittyä haluaa, on tehtävä kokonaisvaltaisesti töitä. Eli ihan vaan heidän omasta puolestaan harmittaa, kun hukkaavat hyvää kehitysaikaa.

Muuten arvostan salilla niitä, jotka osaavat käyttäytyä salilla kuten muuallakin: kohteliaasti, asiallisesti ja ystävällisesti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom