Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
PeeP sanoi:mä arvostan jokaista joka salilla jaksaa käydä
rocky6 sanoi:Sellaisia jotka keskittyvät omaan treeniinsä mutta huomioivat myös muut treenaajat esimerkiksi päästämällä tekemään välissä.
tämä on juuri sitä paskaa mitä aina kuulee että kylläpä TÄNÄÄN tuntuu raskaalta :curs: ..meidänkin salilla on niitä jotka tekee sillä viidelläkympillä perse ilmassa sen kolme toistoa ja sanovat että kylläpä tänään tuntuu raskaalta(niinkuin se josku olisi kevyempää ollut )siihen kun sitten toteaa että kannattaisko pistää vähemmän painoa niin tulee vaan saateri irvistyksiä ja vastaavaa...sitten kun itse menee siihen tekemään kuuluu jostakin että horppahirmu... :jahas:Yussi sanoi:Eivät turhaan jauha kuinka tänään ei jaksa ja miten ei nyt huvita ym. paskaa mikä pilaa omankin fiiliksen
.
Tän viestin perusteella sull aika ylimielinen asenna Kaikkienhan sitä jostain on alotettava eikö? mutt eihän sun tietenkään tarvii "meitä" arvostaa Varmaan suurin syy miks tää viesti pisti silmään on ett Itekki oon tuota painoluokkaa, tosin puuhelmet on jätetty muitten käytettäviks ...Mattila sanoi:vahvimmille kunnioitusta, erityisesti jos ei ole mikää isokokoinen mutta silti järkyt voimat ja sitkeys..
lisäksi +60 rautaveteraaneille, varsinkin kilpaileville
ei kiinnosta edes vähää jos 68kg puuhelmi osaa reenata oikein ja omaa hienot treenihanskat.