Arvostus salilla

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
-puhtaalla tekniikalla treenaavat
-hyvässä fyysisessä kunnossa olevat
-ihmisiä jotka tekee muitakin kun penkkiä ja hauberia
-yleensä ketä vaan joka onnistunut pääsemään salille saakka
-ystävällistä käyttäytymistä
-painojen takaisinlaittoa
-kauniita naisia ;)

Aina vaan jaksaa ihmetyttää nämä sällit jotka tekee pari liikettä kutakin ja eiku vaa kotii. Tai sitten nämä jotka tulevat vaan istumaan sinne ja ilmeisesti eivät uskalla tehdä mitään, kun jos vaikka joku huomaisi kuinka vähän rautaa sitä loppupeleis liikuukaan. Meillä päin näitä istuskeliljoita tuntuu olevan muutama hassu. Paras oli kerran ja pisti hymyn meikäläisen huulille, kun kaveri teki pari liikettä ja katseli telkkaria siinä välillä. Välillä tupakalle ja sitten siirtyi lehtiä lukemaan. Huhhuh ja eikun kotiin rankan treeniin jälkeen.

- Painot takaisin laittavat ihmiset
-Treeneissä vapaaehtoisesti avustavat ihmiset
-Tavoitteisiinsa pääsevät treenaajat

Noista salilla hengailijoista sen verran että tiedän meidänkin salilla muutaman jotka vähän "jumppaa" jollain mikä sattu käteen osumaan, ja lukee lehdet. Sitten tunnin pari oltuaan lähtee kotio. Se vaan on joillekkin paikka jossa saa olla rauhassa ja minkä eukko hyväksyy syyksi olla pois kotoa hoitamasta lapsia...

rocky6 sanoi:
Sellaisia jotka keskittyvät omaan treeniinsä mutta huomioivat myös muut treenaajat esimerkiksi päästämällä tekemään välissä.

Sama. Mulle yksi ja sama treenaako joku täysillä vai ei. Eniten vituttaa ne laitteen varaajat ja lehdenlukijat. Muuten kyllä kaikki käytöstavat omaavat asialliset ihmiset saa mun arvostukset, oli ne sitten isoja tai pieniä.

Pienen paikkakunnan salilla käyvänä annan rispektiä ihmisille, jotka on mukavia, muta ei häiritse kesken sarjan. PAri papparaista käy samala salila kun siellä ajoittain käyn ja ne jaksavat yli 70 vuotiainakin vielä vääntää. Arvostan myös äitejä jotka jättävät ihan pienet lapsensa kotiin treenauksen ajaksi. Se vaan on vaarallista, jos 4 vuotiiat juokseen painojen alla tai jaloissa.

Ihmiset jotka tervehtii ja jotka juttelee ja antaa neuvoja on iso plussa. Ja arvostan porukkaa joka kyykkää ja vetää tosissaan.
Meidän salilla niitä ei kovin montaa ole. Enemmän niitä rinta&hauis pellejä jotka pelaa futist kerran viikos, niin ei tarvi reenata jalkoi ku ne kasvaa niin helvetist muutenki.

Arvostan niitä salilla käyviä ihmisiä, jotka vuodesta toiseen jaksavat yrittää ja treenata.

Arvostan niitä salilla käyviä henkilöitä, jotka ovat ystävällisiä ja hallitsevat jonkinlaiset käytöstavat.

Arvostan niitä salilla käyviä henkilöitä, jotka oikeasti ovat kunnossa ja jaksavat auttaa ja neuvoa niitä jotka apua tarvitsevat.

Nämä nyt ensimmäisenä mielessä...

Viimeksi muokattu:
Eniten respectiä on irronnut vanhalla salillani käyneelle entiselle SM-tason painonnostajaveteraanille. Pirun kovakuntoinen mies vaikka ikä lähentelee kuuttakymmentä. Tosissaan treenavat naiset saa aina kunnioitusta. Muutenkin kaikki kohteliaat ja asialliset treenaajat ansaitsee arvostusta.

Arvostan niitä, jotka:

- treenaavat kovaa, ilmeestä sen huomaa
- huomioivat toisia salilla olevia
- aloittelijoita, jotka jatkavat harrastusta
- ovat kovalla työllä saaneet tuloksia aikaan
- tervehtivät toisia

Meitsiltä propsit saa tyypit jotka:

Ei varaa laitteita
Palauttavat painot paikoilleen
Auttavat tarvittaessa
Eivät turhaan jauha kuinka tänään ei jaksa ja miten ei nyt huvita ym. paskaa mikä pilaa omankin fiiliksen
Morjestaa tavattaessa
On jokin "äly" treenissä, eli tekee jonkin ohjelman mukaan

Plussaa tulee vielä jos edes yrittää tehdä liikkeet puhtaasti, eli ei mitään ego-painoja (hauista alaselällä yms).

Nämä punttipossut taas pistää vituttaan, isot (lue läskit, rasvat jotain 30+) äijät, jotka on niin vitun olevinaan. Riehutaan ja karjutaan, ollaan tosi pahoja, painoja heitellään ym. spedee, eikä sen raudan kanssa sit loppupeleissä kuitenkaan esitetä mitään ihmeellisyyksiä.

Hohoo. Vissiin neljätoista vuotiaina kun käytiin salilla, niin vedettiin penkkipyramidi ja välit oli n. 5-10 minuuttia. Välissä syötiin karkkia tai sipsejä. Jalassa oli farkut. Kunnon meininki. :david:

No se oli silloin.

Mä arvostan mukavia tyyppejä, jotka morjestaa eikä koko ajan kyräile ja möllistele silmät pyöreinä. Toisaalta ääripään duraselpuput jaksaa jauhaa jatkuvasti jostain turhanpäiväisestä, eikä sekään arvostusta kerää. En myöskään arvosta mulkkuja, jotka vie salin ainoan vyön treenin alussa ja pitää sitä päällään niin vatsoja tehdessä kuin keskitetyssä haukkarissakin, vaikka selvästi huomaa, että mä olen menossa kyykkäämään. Paskiainen. :david:

No mainittu salietiketti pitää olla kunnossa. Muuten voin mulkaista pahasti. Ihan sama reenaako jalkoja vai ei, ei se minua haittaa.

Ei sinänsä kiinnosta kauanko joku on reenannut tai montako sm-mitalia löytyy. Saavutusten arvostus ei kuulu musta salille, eikä ketään tartte väistää sen takia. Tottakai onnittelut on paikallaan esim kisojen jälkeen jne.

Yussi sanoi:
Eivät turhaan jauha kuinka tänään ei jaksa ja miten ei nyt huvita ym. paskaa mikä pilaa omankin fiiliksen
.
tämä on juuri sitä paskaa mitä aina kuulee että kylläpä TÄNÄÄN tuntuu raskaalta :curs: ..meidänkin salilla on niitä jotka tekee sillä viidelläkympillä perse ilmassa sen kolme toistoa ja sanovat että kylläpä tänään tuntuu raskaalta(niinkuin se josku olisi kevyempää ollut :rolleyes: )siihen kun sitten toteaa että kannattaisko pistää vähemmän painoa niin tulee vaan saateri irvistyksiä ja vastaavaa...sitten kun itse menee siihen tekemään kuuluu jostakin että horppahirmu... :jahas:

mua varmaan sitten pidetään kusipäänä salilla kun en moikkaile tuntemattomia vaikka oisin ne siellä salilla miljoona kertaa nähnykkin,ja oon muutenkin täysin omassa maailmassani.en mä ole sieltä kavereita hakemassa saatana! mutta kyllä mä aina käyttämäni painot korjaan pois ja tuun varmistamaan jos pyydetään mutta mä nyt en vain ole kovin sosiaalinen siellä "reenisteissönillä".treenin jälkeen on asia erikseen.

mut anyway,takaisin aiheeseen,mä arvostan sitä vanhaa miestä joka imatran urheilutalolla treenaa maanantaisin ohjatulla vuorolla,kaveri ei pysty kunnolla kävelemään,sillä on sellane kärry tai mikä vittu se nyt on mitä se työntelee edessään että pysyy pystyssä,silti se käy siellä joka viikko tekemässä ja pystypunnerrus on sen suosikkiliike.all my respect!
ja toinen on se entinen voimamieskilpailija joka alkuaikoina autto mua mun mavetekniikan kehittämisessä terveellisempään suuntaan.
yleisesti ottaen arvostan niitä jotka korjaa käyttämänsä painot pois eikä kyylää jatkuvasti,se jos mikä vituttaa!

Mattila sanoi:
vahvimmille kunnioitusta, erityisesti jos ei ole mikää isokokoinen mutta silti järkyt voimat ja sitkeys..

lisäksi +60 rautaveteraaneille, varsinkin kilpaileville

ei kiinnosta edes vähää jos 68kg puuhelmi osaa reenata oikein ja omaa hienot treenihanskat.
Tän viestin perusteella sull aika ylimielinen asenna Kaikkienhan sitä jostain on alotettava eikö? mutt eihän sun tietenkään tarvii "meitä" arvostaa :david: Varmaan suurin syy miks tää viesti pisti silmään on ett Itekki oon tuota painoluokkaa, tosin puuhelmet on jätetty muitten käytettäviks :hyper: ...

tyypit jotka pistävät painot takaisin paikoilleen eivätkä heittele niitä lattioille (salilla kun tuntuu olevan hiukan viidakonlait).

Arvostan treenaajia jotka ovat isoja ja vahvoja mutta silti jaksavat meitä pienempiä neuvoa sekä ennenkaikkea ovat ystävällisiä eivätkä kulje nokka pystyssä vaan. Yhtä paljon arvostan myös salille tulevia nuorempia henkilöitä jotka tekee liikkeet voimiensa eikä egonsa mukaan niin kuin monesti näkee. Sekä tietysti naisia jotka treenaa kunnolla eivätkä tee vaan reidenlevittäjää ja vatsoja
:)

Mä arvostan kaikkia jotka treenaa kovaa ja yrittää tosissaa.

Mutta ennen kaikkea arvostan henkilöitä jolla on joku vaikea vamma ja jaksaa tulla esim pyörätuolissa salille treenaamaan. :worship:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom