Arvaa Max-Penkkitulos Peli

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tänään raskaimmat sarjat kapealla otteella 5x140,4 kg ja 4x140,4 kg. Kalasen sarjapainolaskurin mukaan maksimi ykkönen näillä sarjoilla on 161 kg, kun se oli edellisillä 6x137,9 kg ja 5x137,9 kg sarjoilla 162 kg. Eli jossain siellä 160 kg tuntumassa se todennäköisesti nyt pyörii kun yleensä noilla toistomäärillä toi laskuri pitää itsellä penkissä hyvin paikkansa. Tulevana perjantaina teen kapealla otteella vaan nopeuspenkkiä ja ensi viikon tiistaina uudelleen 140,4 kg:lla vitosen sarjat ja jos tulee kutoset niin tulkoon... Kahdella vitosen sarjalla 140,4 kg:lla laskuri antaa maksimiksi 164 kg ja yhdelläkin kutosella 140,4 kg:lla maksimi on jo 168 kg. Motivaatiota sarjoihin ja jos ensi kerralla olisi varmistajakin mukana salilla... :)

Ootko ajatellut joskus pyöristää kilot johonkin järkevään tasa lukuun 🙈? Voi olla vaikka sun vaa'assa virhe ja tuo onkin 138.02 kg 😉
Joo no mä oon alkanu ”hifistelemään” eli lisänny nykyään noihin raskaimpiin sarjoihin yhteensä 0,4 kiloiset jousilukkojen painot (2 x 0,2 kg). En ole punninnut painoja. Noi on niitä Technogymin ”kahvallisia” levyjä ja tanko on virallinen 20-kiloinen. Pahoittelut... heh-heh... 😉

Joo no mä oon alkanu ”hifistelemään” eli lisänny nykyään noihin raskaimpiin sarjoihin yhteensä 0,4 kiloiset jousilukkojen painot (2 x 0,2 kg). En ole punninnut painoja. Noi on niitä Technogymin ”kahvallisia” levyjä ja tanko on virallinen 20-kiloinen. Pahoittelut... heh-heh... 😉
Okei 👍 Itse en ole jousilukkoja laskenut. En ole harrastelijana nähnyt merkitystä marginaalisissa kilojen vaihteluissa. Ei se kroppa sitä edes tajua. Mun salilla on muistaakseni technogymin kahvallisia. Tykkään. Kätevä kantaa näin jalkavammasena. Myönnän että hifistelin itsekin teininä. Laskukoneella piti kaikki grammat laskea. Voimamiesleissa taas kilot ovat sinne päin. 10-20% heitto painoissa on ihan tyypillistä. Varsinkin kyläkisoissa. Onneksi useimmiten painavat vähemmän mitä on ilmoitettu.

Kalibroimattomissa vermeissä on heittoa muutenkin. 0,5% on jo pieni toleranssi ja pahimmillaan on tullut vastaan tilanne että jo 140kg on toispuoleinen.

Tänään tuli kapealla otteella penkissä uusi oma ennätys 6x140,4 kg. :rock:Ei mennyt viikon lepo hukkaan. Toinen sarja jäikin sitten vaan neloseen 4x140,4 kg kun voimat meni ekaan sarjaan. Ojentajat hyytyy pitkähköstä sarjojen välisestä palautumisesta huolimatta (5 min.) kun otti kaiken irti ekassa raskaimmassa sarjassa. Laskennallinen maksimi tolle 6x140,4 kg on 168 kg, mutta ei olisi toivoakaan liikuttaa sellaisia rautoja sen tiedän. Täytynee käyttää työpaikan tarkkaa vaakaa ja punnita Technogymin painot 6 kpl 20 kg levyjä ja jousilukot + tanko niin saan tarkan painon. :LOL:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom