135?12 x 100 kg ?
Entäs mun maksimi ku tänään tein 117,5*8,*8,*6,*6
3-4min palautuksilla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
135?12 x 100 kg ?
Melko kevyt 140kg meni tänään perusvoimakauden loppuun. Taukoviikon jälkeen 5*5 -ohjelmaa, jolloin toivon tuon 150 nousevan.150kg
12540kg(kässäreillä) 1x8.
Sehän on sit 125 salipenkki rajoilla :D.Ei sentää. 110kg lähempänä totuutta. Melkee 2 vuotta olin penkkaamatta tangolla ja tein vaa kässäreillä+raskaita dippejä. Tai nojoo, kapeeta stoppipenkkiä tein myös about kerran pariin kuukauteen. Nyt uskoisin, et mahollista saada toi sama +-110kg paitsi kunnon stopilla(tanko lepää sen 3s rinnalla, eikä vaan hipase. On siis ehkä jopa kehittyny, vaikka ite tanko jäänu kuvioista.
Taisi olla aikanaan mulla 8x120kg niin tuli 150kg.Melko kevyt 140kg meni tänään perusvoimakauden loppuun. Taukoviikon jälkeen 5*5 -ohjelmaa, jolloin toivon tuon 150 nousevan.
None, ei muuta ku usvaa putkeen. Katotaan miten ämmän käyItellä meni 70kgx2-3, ni tuli 80kg semi helposti.
Tossa sarjapaino laskuri. Vaatisi sen 10x60kgSaako blondi kysyä tyhmiä? No kysyn silti. Mä oon seuraavaksi tavoitteeksi itelleni laittanu penkkimaksimiksi 80 kiloo, nykyinen on 70. Tällä hetkellä veivaan sarjaa 5x8x50kg, pikkuhiljaa hiissaan painoja ylöspäin. Mitäs lottootte, millaiset sarjapainot pitää pygmillä olla että alkaa olla realistinen toi kasikymppi?
Eilen tuli nostettua 170kg ja meni aika helposti. Jos sulla on hyvä hermotus, niin menee mutta muuten voi jäädä menemättä. Tee ykkösiä viikko ennen kokeilua.140x7, 145x5 sarjaenkat eri treeneissä.
Joko menee 170?
Maksimit irronnut aina paremmin kuin sarjat
Tossa sarjapaino laskuri. Vaatisi sen 10x60kg
http://www.kalanen.fi/sarjapainolaskuri/?ex=5&reps1=1&weight1=80&reps2=&weight2=
Taisi olla aikanaan, että sain tuolla sarjalla 157,5kg5x5x137,5kg
Veikkaan 165kg.5x5x137,5kg
Max oteleveydellä menee 167.5. Voi mennä enempikin koska oteleys vaikuttaa paljon. Itellä kapeen ja max oteleveyden ero 17.5kg. Älä ota mitään sarjoja alle lämppärien jälkeen, nousu ykkösillä.Nostetaanpas tämä yli kolme vuotta vanha aihe takaisin ylös... pahoittelut siitä. Nostin 12.3.2021 penkkitreenissä 2x6 125 kilolla normaalilla otteella pikkurillit tangon merkeissä ja maksimi sen jälkeen samassa treenissä 150 kg. Eilen nostin kapealla otteella oteleveys etusormet tangon karhennusten reunalla penkistä 2x6 135,4 kilolla. Paljon olisi nyt maksimi? Kalasen sarjapainolaskurin mukaan se olisi 162 kg tällä hetkellä.
Olen tehnyt nyt vaan kapealla otteella koska leveämmällä oteleveydellä tuli raskaammissa sarjoissa pientä kipuilua rintalihaksen ja etuolkapään väliselle alueelle ensin vasemmalle puolelle ja myöhemmin oikealle puolelle. Teen varmaankin monen mielestä todella pitkän kaavan lämmittelyt. Esim. huominen kapean penkin treenisuunnitelma on seuraavanlainen:Max oteleveydellä menee 167.5. Voi mennä enempikin koska oteleys vaikuttaa paljon. Itellä kapeen ja max oteleveyden ero 17.5kg. Älä ota mitään sarjoja alle lämppärien jälkeen, nousu ykkösillä.
Jos tuo on jollekin liikaa niin sitten on rapakunnossa. Vaikka laskisi aiemmasta 150kg maksimista niin yli 60% kuormilla sarjoja on vaivaiset 7 joista neljä on yli 80%. Kapeella ojentajat toki väsyy nopeammin niin kovin montaa raskasta sarjaa harva pystyy tekemäänkään ilman että lepää vartin. Mutta kyllä tuolta se 160 ykkönen pitäisi tulla, hyvä pöhö päälle niin vaikka enemmänkin.Monen mielestä tässä on ihan liikaa nostamista ennen raskaimpia työsarjoja, mutta itselle tämä tapa sopii.