Arvaa Max-Penkkitulos Peli

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Paljon on ykkönen jos tein 22x75kg? Työkaverin kanssa ollaan vähän kisattu tuolla 75 kilolla, joten siitä se paino. Tyypiltäni olen enemmän kestävä kuin vahva.

Paljon on ykkönen jos tein 22x75kg? Työkaverin kanssa ollaan vähän kisattu tuolla 75 kilolla, joten siitä se paino. Tyypiltäni olen enemmän kestävä kuin vahva.

Mikael maksimi on 115kg kieppeillä!

Paljon veikkaatte, kun itselläni meni eilen 5x5 87,5:llä? :face:

Mikael maksimi on 115kg kieppeillä!:

Aika liki, 112,5 on mennyt, mutta nyt on reeni kulkenut 3 kk huonon jakson jälkeen vähän paremmin. Eilen 15x85kg olin varma että sinnillä menee 16 toisto, mutta eipä vaan mennyt. Luulisin maksimin olevan nyt ~115kg. Vajaan kuukauden päästä pitää testata kun saa Hiihtoloman hiihdeltyä ja taas pari viikkoa reeniä alle.

Tästä on kyllä jo kymmenisen vuotta aikaa mutta jos 45kg:lla tein muistaakseni 42 tai 43 toistoa minuutissa (palomiesten kuntotesti) nii arvatkaapa mikä oli maksimi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
5x5x110 = 135

5x5x80 = 100

- - - Updated - - -

laitetaan vähän hankalampi > kapeapenkki tuplaketjuilla ( ketjut yhteensä 20kg ja ojennuksessa ilmassa ) 6x100kg viimeinen toisto stopista :)

^115-120kg.

4x5 80kg tuli todella "tiukkoja" (ehkä viimesessä toistossa saatto persekin nosta vähän penkistä).

Joko uskaltaa koittaa 100kg?
Kokeile kokeile, itse otin satkun kun parhaat sarjat taisi olla 6x80 ja 2x90. Tosin hermotus ollut aina suhteellisen hyvä, mutta kyllä noilla seteillä satku tulee jos on isoihin romuihin tottunut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom