Arvaa Max-Penkkitulos Peli

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
3x65kg, mikä mahtais olla maksimi teijän mielestä? Itse en tiedä, mutta 72,5kg veikkaisin. Voisin kokeilla joku kerta, kun saan treenikaverin mukaan. Olen säälittävän huono punnertaja.

Kyllä nyt ainakin 75 menee, koska mulla menee 72,5 ja tolla 65kg jaksaisin tehä varmaan 2 toistoa joten kyllä enemmän menee sulla.

Kyllä nyt ainakin 75 menee, koska mulla menee 72,5 ja tolla 65kg jaksaisin tehä varmaan 2 toistoa joten kyllä enemmän menee sulla.

vaikea uskoa että 3x65 sarjalla menisi 75, ite otin 6x65 sarjalla hikisen 75kg maksimin joskus, tosin sitten kun meni 8x65 niin meni 80.. Olen kyllä huono maksiminostaja mutta silti

Taideteokselle: jonnekkin 90kg paikkeille

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
maksimia koitettu jokin aika sitten melko hätäsesti, sitä ennen reenailtu tyyliin 8,8,9 toistot 70 kg.
saapi myös ehdotella oisko noussu max jo tuosta, kun viimeks reenattu 6,5,5,5 75kg ja sitten vielä 5x77,5... oli siis liian kevyttä vissiin viisvitoselle :). en oo juuri lyhyitä sarjoja tehny tai piikkaillu, nyt ois tarkotus vähän hakea myös tota voimapuolta massan lisäks. ja oma paino siinä 80 hujakoilla, pituus n. 183.

Suositut

Back
Ylös Bottom