Arvaa Max-Penkkitulos Peli

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mitäköhän nousis 11x100 kg, 2x6 110 kg?? Omapaino joku 77-80 kg. Varaa ehkä pikkusen (toisto pari).

Mulla tais 2x6x110 mennä 130. Jos sulla toisto-pari jäi varaa niin sitten ehkä 135. Lohdutukseksi voin sanoa, että täsmälleen tuolle tasolle se sitten jäikin varmaan puoleksi vuodeksi kyhjäämään, onneksi nyt taas kehitystä tulee raketin lailla. Puntti on jännä laji.

Mulla tais 2x6x110 mennä 130. Jos sulla toisto-pari jäi varaa niin sitten ehkä 135. Lohdutukseksi voin sanoa, että täsmälleen tuolle tasolle se sitten jäikin varmaan puoleksi vuodeksi kyhjäämään, onneksi nyt taas kehitystä tulee raketin lailla. Puntti on jännä laji.

Joo, itse luulen että 130 nousee, aika paska hermotus näemmä. Mietii että kun lisää 10 kiloa (100-110 kg) niin toistomäärä tippuu viidellä.
Toivottavasti itsellä ei jää junnaamaan, nyt viime aikoina kehittyny niin hyvin penkki. (n. 30 kg 4 kk, täysin puhtaana)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Paljonkohan nousis ku vähän herkistelisi.. golden six ohjelmassa penkki 3x10x88,5kg. Ei oo tullu pitkään aikaan otettua alle 4 toiston nostoja

Paljonko pannaan? 2x3x115kg ja perään 3x5x110kg varaa jäi kaikkiin hieman. Olen myös penkannu 5x5x110kg edellisessä treenissä.

3x65kg, mikä mahtais olla maksimi teijän mielestä? Itse en tiedä, mutta 72,5kg veikkaisin. Voisin kokeilla joku kerta, kun saan treenikaverin mukaan. Olen säälittävän huono punnertaja.

Suositut

Back
Ylös Bottom