Arvaa Max-Penkkitulos Peli

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tästä ei voi sanoa oikeen mitään, kun ne on aika erilaiset liikkeet. Jollain saattaa käsipainopenkki mennä tankopenkkiä paremmin, mutta useimmilla se on kuitenkin toisin päin.

Käsipainoilla 10, 8, 6x40kg(5min palautuksilla). 1 RM tangolla?

Mulla 80 kiloa käsipainoilla vastaa 100 kiloa tangolla, silloin kun otin 2x6x100 tangolla(ja 117,5kg 1RM), otin 2x6x40+40 kässäreillä. Nyt käsipainopenkki on noussut selvästi, mutta tankopenkkiä en ole pahemmin tehnyt enkä ykkösiä. Sarjapainolaskurilla 10x100kg on 133kg. Kiinnostaisi tietää miten muilla suunnilleen saman penkkaavilla on käsipaino-tanko suhteet?

tein 22x37kg kp kun tein 24x80kg tangolla niin 10kg about mulla heittää kun pitkiä sarjoja vetää.

Veikkaan että teen 50kg kp saman verran kuin 110kg penkissä mut ei oo isompia ku 41kg kp mun kotisalissa, niin ei voi kokeilla.

^115kg

Sitten oma: tänään 5x5x130kg 3-4min palautuksilla, jokaseen sarjaan jäi toisto tai pari varastoon paitsi viimesessä teki aika tiukkaa. Sunnuntaina oli kova kapea penkki joten paukkuja ois enempääkin.

Maksimista ei mitään hajua (keväällä kokeiltu viimeks), mutta kyselisin että paljonko saattas tolla sarjalla heilahtaa?

Normipenkissä mennyt nyt useamman kerran 10x80kg ja 5x90kg, 12x80kg & 6x90kg kovimmat nostot nyt ~kahden kuukauden sisään.

Kapea penkki 8x80kg, 9x80kg & 5x85kg kovimmat.

Mitäköhän voisi tulla normipenkistä ykkösenä?

Paljonkohan mun penkkimaksimi tangolla olisi hyvällä tekniikalla kun:

vinopenkki kässäreillä 3x10x20kg (=40kg)
ikä 15
paino 65kg

En oo penkkiä tangolla tehny 9kk kertaakaan, koska olkapäät suht heikot ja harrastukseni kannalta se ei ole kovin olennainen.

Normipenkissä mennyt nyt useamman kerran 10x80kg ja 5x90kg, 12x80kg & 6x90kg kovimmat nostot nyt ~kahden kuukauden sisään.

Kapea penkki 8x80kg, 9x80kg & 5x85kg kovimmat.

Mitäköhän voisi tulla normipenkistä ykkösenä?
105-110kg väliin, riippuen vähän ootko paljon ykkösiä treenannut.

ja Szz : Tollasesta on tosi vaikea arvoida varsinkin jos et ole penkannut, mutta siellä 65-70kg tienoille jos tekniikka on kohdallaan ja olet ennen kuitenkin joskus edes penkannut.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Paljonko kapea penkki viimeks meni suht helppo 4x5x125kg, eli varaa jäi toisto pari jokaseen. Tässäkää ei maksimia tiedossa... Varmaan joku 8-10 vois tulla jos kokeilis maksimitoistoja ekassa sarjassa. Ja jos joku ihmettelee että vain vajaa 5 kiloa normin ja kapean sarjapainoissa eroa niin johtunee kait siitä, kun nostan aina kapeahkolla, eli normissa on pikkurillit merkeissä. Eli mikälie medium ote toi sit on.

Ja kun ei nopealla searchilla löytynyt maven kyseistä ketjua (muistaakseen oli mavelle ja kyykylle omat) niin tänään kokeilin vyöllä montako toistoia irtoaa 200 kilolla ja tuli semihelppo 8 toistoa kuolletuksilla. Mavea en oo kovaa vetäny varmaan kun viimeks keväällä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom