BB Artturi Kallio

Psyyke on aina kovilla kun lähestytään nolla rasvoja.
Ja ne mitä mä kritisoin, ovat lavalla 12% rasvoissa ja sitä en ole koskaan ymmärtänyt. Nolla rasvalla ihminen kuolee. Kun aletaan olemaan superkireitä alle neljän rasvoissa, niin ymmärrän, että siinä on koko kroppa täysin sairaassa tilanteessa, mutta niissä rasvoissa siellä on alle promille koskaan. On aivan helvetisti asennetta Artulla enemmän jättää kesken, kuin kiivetä vajaana lavalle jos näin itse katsoi vajaa olevansa. Helvetisti enemmän rispektiä siitä kuin kisaamisena vajaana.

Koko bodaukasen pointti on olla kireä, sitten aletaan katsomaan paljonko on lihaksia, sitten katotaan missä niitä on, mikä symmetria ja balanssi.

Jos satasen finaalipaikan lunastanut katkaisee jalkansa, niin onko se kova juttu jos juoksee kipsin kanssa 45 sekuntiin? Ei ole, se on vain viimeinen.

Forsgrenin Jussi voitti overalin ja oli mielettömän kova. Seuraavassa kisassa tuli aivan hullun pehmeenä eikä tietenkään edes finaalipaikkaa. Miksi? Ei kai overall voittaja kokemusta enää tartte, varsinkaan epäonnistumisesta lavalle saakka?

Eikä tartte nyt joidenkin ymmärtää ihan väärin. Mun pointti on se, että mä varmaan vetäsen 100 metriä sinne vajaa 20sec, niin vaikka mulle annettais mahdollisuus Olympialaisten finaaliin mennä samalle viivalle, niin en mä nyt jumalauta menisi. Ja kun multa nykyään kysytään mikset mee kisoihin, niin vastaan, ettei kiinnosta, enkä mä ole jumalauta lähelläkään kisakuntoa, mulla on jotain itsekritiikkiä. Voishan sinne mennä vajaana seisomaan ja selitellä, että kokemusta mä vain viimeisellä paikalla hain.

Mut kai se olis muiden mielestä ollut ihan jees juttu, että Artturi olis lavalle mennyt vaikka sitten vajaana. Mun mielestä vain reippaasti tehty jos ei katsonut kunnon olevan tarpeeksi kova, soisi monelle muullekin. Heinosen Tommi lähtee puntarilta kotiin jos ei ole mielestään tarpeeksi kovassa kunnossa.

Olis taas pitänyt olla hiljaa. Ei tässä voi suoraan puhua enää nykyään.

Harmi että molemmilla puoliskoilla tossa perheessä jäi dieetti kesken tänä syksynä, oisin halunnut nähdä sekä Artturin ja Reben lavalla Lahdessa. Toivottavasti ens vuonna onnistuvat!

Omasta mielestä se ongelma tulee eteen siinä, jos jo ennen kisadiettiä otetaan sellainen ajatus että "kisaan jos pääsen kuntoon". Dietille siirryttäessä ei pitäisi olla muuta mielessä kuin dietin onnistuminen. Tavallaan "kisaan jos pääsen kuntoon" ajatus antaa jo sinulle henkisesti mahdollisuuden epäonnistua.

Voiko joku asiasta tai arttirun tunteva henkilö valottaa millanen miehen lähtökunto dietille on ollut? Onko ollu kovinkin epäsiisti kunto?

Voiko joku asiasta tai arttirun tunteva henkilö valottaa millanen miehen lähtökunto dietille on ollut? Onko ollu kovinkin epäsiisti kunto?

Usko tai älä.
10172690_297520137077035_1193361858945728042_n.jpg

Omistuiselta tuntuu ettei tuosta pääsisi kuntoon jos kilpailuita on takana jo muitakin :/ Onko itse keho sisältäpäin sitten kunnossa....

No nyt on kovaa settiä Artulta. :D :D :D

Hyvät Autoilijat!
Maltti on liikenteessä valttia. Ruuhka-aikana helsingissä on todennäköistä, että joudut hidastamaan vauhtia tai jopa hieman jarruttamaan kun joku vaihtaa kaistaa eteesi. Tämä voi tuntua ärsyttävältä varsinkin jos eteesi tuleva auto on vanha Fiat ja sinulla on alla uudenkarhea Volvo. Ymmärrän, että sinusta voi tämän jälkeen tuntua tarpeelliselta ajaa toisen puskurissa kiinni, töötti pohjassa ja väläytellä pitkiä valoja useamman korttelin ajan. Siinä vaiheessa kun molemmat autot pysähtyvät liikennevaloissa älä kuitenkaan ikinä, missään nimessä nouse autostasi ulos ja avaa toisen auton ovea!!! Vaikka olisit kuinka kova GTA vitosessa niin oikeassa elämässä ei ikinä tiedä kuka siellä toisen ratin takana istuu.
P.S. Jos jollain tutulla on solmio vinossa ja Volvon avain kateissa, sanokaa että laittaa mulle viestiä niin palautan avaimet postissa

Joko on Artturilla 60cm lapaset, kuvista päätellen ei kauas jää. Mitkä on kisasuunnitelmat?
Volvo kuskilla on varmaan lämpimät päässy housuun kun nähny sen fiat kuskin:wtf:

Jos olisi ollut kesä ja Artturi olisi ajellut autolla hihattomassa, niin Volvo-kuski olisi varmaan oven aukaistuaan todennut että: ups. Tarjonnut hyvää hyvyyttään Artulle 50e setelin koska Artturi on niin hyvä jätkä, toivottanut erinomaista päivän jatkoa ja poistunut hissukseen omaan autoonsa.

Back
Ylös Bottom