• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

BB Artturi Kallio

Kaupunki
Uusimaa
Ukko on kyllä kovassa tikissä ja kuvauspaikkakin on makea. Noi penkit on imho liian lavastetut/irralliset suhteessa tohon muuhun kokonaisuuteen. Lisäksi toi taustagraffitin oikea puolisko menee hiukan mustiin kontra vasen laita. Minor details mut silti:)

Mike

Ompa outo!
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Ammuin yhden spotin tuohon toiseen graffaan kirjainten HC(hardcore) kohdalle. Minor detail, jos haluan graffat samalle tasolla valossa, niin sitten teen niin. Kantsii uskoa tässä vaiheessa koulutusta jo, että enköhän minä osaa duunaa näitä kuvia ja valaista ne kuten itse olen visioinut. Penkit olivat tuossa mestassa jo valmiina, mutta en viitsinyt hakea vuodesohvaa niiden tilalle.

Ikä
31
Niin kuin jo sanottu niin tosi hieno rakenne kaverilla! Tsemppiä vaan Artturille kisoihin. Kuvat oli taas kerran hienoja. Kiitos niistä.

Omasta mielestäni kyllä hienoimmat kuvat mitä oot ottanu! Jätkän naama sopii hyvin taustaan, kunnon ghettomenoa :)

mahtavia kuvia ja mahtavassa kunnossa on kyllä! upea tuo vatsa

nCh

Sama kaveri taitaa käydä Classic Gymillä pumppailee rautaa. Tai ainaki iha pirusti samannäkönen. Vahvistakaa joku olenko oikeassa :D

Ei helvetti, tää kaveri taisi olla muksuna meillä himassa hoidossa! Kasvoipa Artturista hirveä karju!

Ikä
37
Sama kaveri taitaa käydä Classic Gymillä pumppailee rautaa. Tai ainaki iha pirusti samannäkönen. Vahvistakaa joku olenko oikeassa :D

Oikeassa olet. Niittykummun classicilla nähty useasti.