Mitäsitäennen
16s1
...timanttista asiaa...
Tuon tyhjentävämmin tuskin on mahdollista selkeyttää. Aivan loistava!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
...timanttista asiaa...
Ja ne mitä mä kritisoin, ovat lavalla 12% rasvoissa ja sitä en ole koskaan ymmärtänyt. Nolla rasvalla ihminen kuolee. Kun aletaan olemaan superkireitä alle neljän rasvoissa, niin ymmärrän, että siinä on koko kroppa täysin sairaassa tilanteessa, mutta niissä rasvoissa siellä on alle promille koskaan. On aivan helvetisti asennetta Artulla enemmän jättää kesken, kuin kiivetä vajaana lavalle jos näin itse katsoi vajaa olevansa. Helvetisti enemmän rispektiä siitä kuin kisaamisena vajaana.Psyyke on aina kovilla kun lähestytään nolla rasvoja.
Voiko joku asiasta tai arttirun tunteva henkilö valottaa millanen miehen lähtökunto dietille on ollut? Onko ollu kovinkin epäsiisti kunto?
Omistuiselta tuntuu ettei tuosta pääsisi kuntoon jos kilpailuita on takana jo muitakin :/ Onko itse keho sisältäpäin sitten kunnossa....
Hyvät Autoilijat!
Maltti on liikenteessä valttia. Ruuhka-aikana helsingissä on todennäköistä, että joudut hidastamaan vauhtia tai jopa hieman jarruttamaan kun joku vaihtaa kaistaa eteesi. Tämä voi tuntua ärsyttävältä varsinkin jos eteesi tuleva auto on vanha Fiat ja sinulla on alla uudenkarhea Volvo. Ymmärrän, että sinusta voi tämän jälkeen tuntua tarpeelliselta ajaa toisen puskurissa kiinni, töötti pohjassa ja väläytellä pitkiä valoja useamman korttelin ajan. Siinä vaiheessa kun molemmat autot pysähtyvät liikennevaloissa älä kuitenkaan ikinä, missään nimessä nouse autostasi ulos ja avaa toisen auton ovea!!! Vaikka olisit kuinka kova GTA vitosessa niin oikeassa elämässä ei ikinä tiedä kuka siellä toisen ratin takana istuu.
P.S. Jos jollain tutulla on solmio vinossa ja Volvon avain kateissa, sanokaa että laittaa mulle viestiä niin palautan avaimet postissa