perusaineenvaihdunta ei kasva..... perusaineenvaihdunta laskee matalasykkeistä aerobista tekemällä, mutta perusaineenvaihdunnan päälle tulee lisää kulutusta tästä aerobisesta, tämä johtuu siitä että esim pitkällä jouksulenkillä on parempi jos keho on mahdollisimman energiataloudellinen, kun taas kovassa punttitreenissä kehon tulee tuottaa nopeaa tehoa, energiataloudellisuudesta välittämättä... googlatkaa ni löydätte varmaan asiasta enemmän
enkä mä täällä kalliolle mitään neuvoa anna vaan kaikille niille apinoille jotka tätä palstaa nyt sattuu lukemaan, lukemalla oppii aika paljon jos on vähän lähdekriittisyyttä, vaikka ei omakohtaista kokemusta olisikaan, jengi ei yleensä lue eikä tee niin sit on vähän vaikee oppia mitään, mulla ei ole mitään syytä vetää mitään kisadiettiä kun en kisaamaan halua...
enkä mä täällä kalliolle mitään neuvoa anna vaan kaikille niille apinoille jotka tätä palstaa nyt sattuu lukemaan, lukemalla oppii aika paljon jos on vähän lähdekriittisyyttä, vaikka ei omakohtaista kokemusta olisikaan, jengi ei yleensä lue eikä tee niin sit on vähän vaikee oppia mitään, mulla ei ole mitään syytä vetää mitään kisadiettiä kun en kisaamaan halua...
En noin vanhoista ajoista tiennytkään mitään. Oma mielikuva perustui 90-lukuun. Silloin tuntui että salin kaikki bodarit tahkosi sitä matalasykkeistä dieteillään. Ja kun suunnittelivat muille diettejä niin sitä aamuaerobista riitti.