Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

Normaali vatsatreeni jos on liian kova aluksi niin keskivartalo voi hyytyä kesken kyykkyjen. Sinppeleintä siis ottaa eka se kyykky ja vasta loppuun se keskivartalo.

Jos on mahdollista, että kyykkytekniikka hajoo sen takia, että vatsa on väsytetty etukäteen niin ei ole mielestäni sen arvoista.

Voi toki jotain kevyttä lämpöä hakea, mutta ei sen kovempaa. Tuskin kukaan ottaisi esim. dippiäkään kovaa ennen penkkiä. En minä ainakaan :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei ikinä vatsoja ennen kyykkyä tai vetoa. Vatsoilta tarvitaan kaikki voima kyykyn ja vedon kanssa keskivartalon pitoon. Kyllä ne tällaisissa ohjelmissa varsinkin pitää kyykkyyn nimenomaan saada mahdollisimman isot painot liikkelle ja siksi kyykky aina ekana. Koko G6 ja varsinkin sen alakroppatreeni perustuu juuri tuohon kyykkyyn.

Ei ikinä vatsoja ennen kyykkyä tai vetoa. Vatsoilta tarvitaan kaikki voima kyykyn ja vedon kanssa keskivartalon pitoon. Kyllä ne tällaisissa ohjelmissa varsinkin pitää kyykkyyn nimenomaan saada mahdollisimman isot painot liikkelle ja siksi kyykky aina ekana. Koko G6 ja varsinkin sen alakroppatreeni perustuu juuri tuohon kyykkyyn.

Yhdyn edelliseen.

alotin viime viikolla tämän, aikasemmin tein alkuvuodesta kunnes muutin..
nyt kaveri sanoo ettei ole hyvä 'aloittelijalle', mitäs ootte mieltä? sopiiko?
mun mielestä on kyllä hyvä kun on yksinkertaset liikkeet eikä kovin montaa liikettäkään.
kaveri sitten suositteli jotain käsipainojen kanssa heilumista enemmän että tukilihakset? kasvais tai jotain

Vapailla painoilla heiluminen rasittaa niitä tukilihaksia ja tässä ohjelmassa ei liiemmin koneita käytetä. Ihan hyvin sopii aloittelijalle. Anna mennä vaan!

mun mielestä on kyllä hyvä kun on yksinkertaset liikkeet eikä kovin montaa liikettäkään.
kaveri sitten suositteli jotain käsipainojen kanssa heilumista enemmän että tukilihakset? kasvais tai jotain

tarkottais käytännössä sitä että teet penkkipunnerruksen, pystypunnerruksen ja hauiskäännöt käsipainoilla. mikäli tätä kuusikkoa noudatat. vapaat painot ja nimenomaan käsipainot on aina parempi vaihtoehto massan ja tukilihasten kannalta, mutta tankokin sopii aloittelijalle oikein hyvin. vaihtele näitä vaikka joka treeniin. huono vaihtoehto aloittelijalle on hydrauliikallaa toimivat eriskummalliset laitteet missä liikerata on pakotettu.

Itse ainakin käsittänyt että kuusikko mahtava ohjelma aloittelijalle...Alussahan sitä massaa pitää saada ja paljon...todella yksinkertainen ohjelma eikä mitenkään raskas.

Itse ainakin käsittänyt että kuusikko mahtava ohjelma aloittelijalle...Alussahan sitä massaa pitää saada ja paljon...todella yksinkertainen ohjelma eikä mitenkään raskas.
eikä mitenkään raskas?? :D

Oon vedelly tätä dieetillä ja mukavasti tulokset noussut. Sen verran olen modannut että olen vähentänyt toistojen määrää 6:n ja keskiviikkona maastaveto kyykyn tilalla. No ei tää varmaan edes enää oo kultainen kuusikko mut hyvin toimii ainakin

EI OLE RASKAS? :david: on minusta.. niskantakaapunnerruksessa tajun menettäminen on ollut lähellä monta kertaa :e

EI OLE RASKAS? :david: on minusta.. niskantakaapunnerruksessa tajun menettäminen on ollut lähellä monta kertaa :e
Joo Cradle on taas näitä "en ole ikinä kokeillut enkä osaa yhtään arvioida mutta heitän nyt vaan".
Ei se 4x10 kyykky 2min palautuksilla missään tunnu. 3x10 2min palautuksilla penkki+ sama vielä leukoja.
Eihän se. Todella kevyt ohjelma munkin mielestä.
Sitten vielä niskantakaa punnerrukset, eihän ne tunnu missään.

Cradle on tainnut tangon kanssa liikkeitä tehdä jos ei ole raskas ohjelma.

Täysillä vedän joka salikerta...en sitten tiedä miten muut ihmiset jaksaa?
Toi on mun oma mielipiteeni?
Tai sitten oon niin tottunut tohon jo että menee niinkuin mysli aamulla :)

Jos tuota ohjelmaa tulkitsee niin kuin moni tuntuu tekevän =>väittäisin että on raskas

Eli: Yritetään tehdä joka harjoitus kerta uusi sarja ennätys 6 eri liikkeessä että voidaan lisätä vastusta seuraavaan harjoitus kertaan. Tuo 2min palautus on aivan kunnosta kiinni.

Tähän mennessä raskain itselläni ollut ohjelma, ja myös paras. Tänään nostin penkkiin ja kyykkyihin molempiin 2.5kg painoja ja tuli paljon hc:mmät treenit. Tänäänkin oli helvetin palkitseva olo treenien jälkeen, niinkuin aina oikeestaan tän ohjelman aikana kun tietää pukuhuoneeseen kävellessä että on tehnyt jotain kun lihaksissa kuumottaa.

Nyt kolmatta viikkoa tätä vedellässä painoa on tullut kahdessa viikossa 2-3 kiloa lisää, suurin osa varmaan nesteitä mutta kyllä on kookkaampi olo muutenkin. Aika toimivalta vaikuttaa

Jep Jep itse tulin juuri salilta ja nostin myös kiloja :)
Paras olo on kyllä salin ja kuuman suihkun jälkeen :D

Heh ja vielä noista kiloista...Itse treenannut 2 kuukautta nyt ja painoa tullut +6kg lisää :) ja juu kookkaampi olo on.

tarkottais käytännössä sitä että teet penkkipunnerruksen, pystypunnerruksen ja hauiskäännöt käsipainoilla. mikäli tätä kuusikkoa noudatat. vapaat painot ja nimenomaan käsipainot on aina parempi vaihtoehto massan ja tukilihasten kannalta, mutta tankokin sopii aloittelijalle oikein hyvin. vaihtele näitä vaikka joka treeniin. huono vaihtoehto aloittelijalle on hydrauliikallaa toimivat eriskummalliset laitteet missä liikerata on pakotettu.

Siis onko tämä nyt ihan tosi että suurempaa kasvuärsykettä ja kehittymistä lihaksille tulee kun käyttää käsipainoja tangon sijasta? Jotenkin tuntuu että ainakin tuossa ensimmäisessä postissa tarkoitetaan tankoa mutta paha mennä sanomaan.

Ainakin ihan ohjeiden mukaan kaikki liikkeet tehdään tangolla

luultavasti kaverisi tarkoitti vapaitapainoja?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom