Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt on 3 treenikertaa golden sixiä takana. Ekalle kerralle pistin ilmeisesti hieman liian isot painot ja olin tosiaan aivan loppu treenin jälkeen. Kaksi seuraavaa päivää taukoa ja sitten uudestaan. Tietenkin yliarvioin itseni ja laitoin penkkiin 2,5kg lisää painoa ja _todella_ tiukkaa teki, että tuli 3*10 ylös. Nyt kolmannelle kerralle otin 7,5kg penkistä sarjapainoa pois (muissa pidin painot samoissa kuin ensimmäisellä kerralla) ja tein kevyesti 10,10,15. Tästä alan nyt pikkuhiljaa hilaamaan painoja ylöspäin; hiljaa hyvä tulee.
Olen huomannut itselleni hyväksi jaoksi, että treenipäivien välillä on aina 2 välipäivää, kun tuolla töissäkin saa juosta aina koko päivän niin jalat ei kyllä kerkeisi palautua kunnolla yhdessä päivässä. Leukoja kun en ole ennen vedellyt, niin kehitys on ollut niissä mielestäni aika huimaa: 4,3,3 -> 5,4,3 -> 6,5,4. Noin kun jatkuu, niin tässähän saa ottaa lisäpainot käyttöön parin viikon kuluttua :D
Ainoa juttu mikä on nyt alkanut mietityttämään on tuo niskan takaa punnerrus. Ensimmäinen sarja menee vielä ihan nätisti, eikä ole mitään ongelmia. Toisesta sarjasta eteenpäin alkaa oikeassa olkapäässä tuntua kipua. Aivan kuin olkapään sisällä olisi pieni suonenveto. Semmoinen aivan tukkoinen olo ja ärsyttävä säteilevä kipu. Liikeen teen niin, että lasken tangon noin korvien tasalle tai ehkä jopa hieman yläpuolelle, ettei tule liikaa rasitusta nivelille, mutta silti oikeaan olkapäähän tulee tuommoinen kipu. Mistäköhän mahtaa johtua? Ja tosiaan tuo kipu ei tunnu liikkeen aikana, vaan vasta silloin kun olen lopetan sarjan ja lasken tangon niskaan ja siitä sitten telineisiin (aivan kuin lopettaisin kyykkysarjan). Toivottavasti joku nyt tajusi mitä haen takaa
olkapäätkin niskan takaa sujuvat melko mallikkaasti, niin että alhaalla niska koskettaa ensimmäisiä selkärangan nikamia, jotka tuntee selvästi, eli jotakuin hieman alla hiusrajan:
Voiskos noi leuat ja istumaannousun korvata jollain muilla liikkeillä?
Eihän kahdellakymmenellä rutistuksella saa mitään aikaan. :D Kyllä tuo tarkoittaa ihan istumaannousuja. Joku voi vielä varmentaa, mutta olen 90% varma siitä että tarkoitetaan istumaannousuja.
Miten jos modaisi tota kuusikkoa siten että painotan ylävartaloa niin että eka teen penkin, sitten leuat myötäotteella,sit pystypunnerruksen rinnalta,haukkarit ja mahat...ja haluaisin vielä lisätä narunkiipeämisen tohon settiin ja koska teen ma,ke ja pe niin mihin väliin olisi paras sijoittaa se?Kiitoksia