Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt SS takana n. 3kk ja vaihdoin g6. Ongelmana ovat olkapäät; lääkärikin on todennut, että vasempi on korkeammalla kuin oikea ja siinä on ollut kiertäjäkalvosinvaivoja aiemmin. 3x10 penkin jälkeen tuntuu raskaalta tehdä 4x10 pystypunnerrusta (olen tehnyt eteen), muutenkin rintalihakset ovat suurempi ryhmä kuin etu-/sivuolkapäät joten miksiköhän arska on tehnyt juuri 3x10 penkki ja 4x10 pp? Vasen olkapää siis rasittuu ja väsyy huomattavasti enemmän kuin oikea, eikä pienellä salilla ole tarpeeksi käsipainoja jotta voisin tehdä pp niillä pitäen yllä progressiivista kehitystä painoissa. Mikäköhän olisi paras ratkaisu tähän ongelmaan?
Itsellä menee tällä hetkellä näin..melko heikosti vielä mutta onneksi ei ole kuin yksi suunta ja se on ylöspäin =)
Kyykky: 20kg 10,10,10,10
Penkki: 40kg 10,10,10
Leuat vastaotteella: 15,15,15
Pystypunnerrus: 35kg 10,10,10,8
Hauis: 35kg 10,10,10
Vatsarutistus: 40+30+30
Toi kyykky itselle kaikista pahin kun tuntuu ettei vaan yksinkertaisesti riitä ruuti jaloissa, mutta eiköhän se pikku hiljaa =)
Juu ja silloinhan nimenomaan ei tehdä joka sarjalla maksimia. Toi 4xjotain perustui siihen että jos painoissa on niin iso hyppäys että painojen lisäyksen jälkeen ei saa lähellekään 4x10, niin on fiksumpaa tehdä vaikka 7/7/7/7 kuin 9/7/5/4 jossa joka sarja tehdään failureen asti.
Just sitä mä oon tässä yrittäny sanoakin, mutta en ilmeisesti osaa ilmaista itseäni riittävän selkeästi :DAinoastaan viimeinen sarja tehdään failureen asti.
Itsellä menee tällä hetkellä näin..melko heikosti vielä mutta onneksi ei ole kuin yksi suunta ja se on ylöspäin =)
Kyykky: 20kg 10,10,10,10
Penkki: 40kg 10,10,10
Leuat vastaotteella: 15,15,15
Pystypunnerrus: 35kg 10,10,10,8
Hauis: 35kg 10,10,10
Vatsarutistus: 40+30+30
Toi kyykky itselle kaikista pahin kun tuntuu ettei vaan yksinkertaisesti riitä ruuti jaloissa, mutta eiköhän se pikku hiljaa =)
Pitäskö vaihtaa käsipainoihi vai jatkaa välittämättä latsien aktivoitumisista?
Onko hyötyä tai haittaa jos tekee penkissä, pystärissä ja haukkarissa viimeisen sarjan perään pienemmillä painoilla yhden pitkän sarjan esim 15-20 toistoa? Sais hyvin kaikki mehut pois lihaksesta ja paremman pumpin.