Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikö ollut näin, että kyykyllä aloittamiselle oli perusteena sen kokonaisvaltaisuus. Kyykky rasittaa koko kroppaa ja saa elimistön tuottamaan testoa tehokkaasti heti reenin alusta alkaen joka taas edesauttaa muiden liikkeiden vaikutusta lihaskasvuun?
Eikö ollut näin, että kyykyllä aloittamiselle oli perusteena sen kokonaisvaltaisuus. Kyykky rasittaa koko kroppaa ja saa elimistön tuottamaan testoa tehokkaasti heti reenin alusta alkaen joka taas edesauttaa muiden liikkeiden vaikutusta lihaskasvuun?
Mikäs muuten on logiikka siihen, että kyykky ja NTP on 4x10? Itse teen tosiaan 3x10 kyykkyä, 4 settiä tuntuu määrältä joka katkaisee kamelin selän niin sanotusti. NTP taas menee ihan hyvin 4x10, mutta tosiaan mietin että miksi juuri nuo
Tosiaan mun lähtöpaino oli 50 kiloa sillon 2-vuotta sitten, et kyl aika hyvin on saatu rasvaa luitten ympärille :D
Ilman muuta kannattaa vetää syväkyykkyä jos vaan luonnistuu ja tuntuu hyvältä. Polvillekin parempi vaikka jostain syystä monilla on juuri päinvastainen käsitys.Lisäksi millä painoilla noita kyykkyjä vetelette? Salilla joku "iso-mies" suositteli minua tekemään syväkyykkyjä tavallisten sijaan, onko hyvä idea? Tuntuu ainakin hyvältä. Olen nyt vedellyt noita syväkyykkyjä 40 kilolla. Lisäksi jalkapalloa on 2-3 kertaa viikossa.
Joudun kylläkin tekemään smithissä, koska vapaalla tangolla ei vaan onnistu, ni taitaa vähän "helpottua" tuen myötä.
Kannattaako aloittelijan ihan suosiolla tehdä NTP:tä Smithissä
The Monkey: Syväkyykky, niin että tanko on niskassa, ei vain tunnu luonnolliselta.
The Monkey: Syväkyykky, niin että tanko on niskassa, ei vain tunnu luonnolliselta. Se ei edes onnistu kepin kanssa :D oon sitä eri ihmisten kans kokeillu ja yks pt lopulta ehdotti smithiä. Etukyykyn pystyn tekemään vapaalla tangolla. Voin toki kyykätä vapaallakin tangota, mut se on sit vaan sellasta pientä polvien nytkähtelyä, niin olen todennut smithin olevan parempi vaihtoehto.
Vai ei sen kuulu olla rakastelua, voi harmi! -.-'' Kyykkäys onnistuu smithissä, koska siinä saan jalkoja eteenpäin ja näin painopisteen kantapäille. Kyykkytekniikkaani ovat katsoneet kokeneet kanssatreenaajat enkä sen jälkeenkään pystynyt suoriutumaan syväkyykystä kunnolla (lue: edes sen kepin kanssa!). Käsien asento vaikuttaa mulla ihan helvetisti. Noh kokeilen seuraavaksi laittaa korot kantapäiden alle, mutta sitten tämä kyykky on jo ihan oma liike?