Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
miten kannattas korvata leuanveto jos ei pysty tekeen yhtää leukaa :D (tavoitteena tietenkin pystyä tekeen niitä leukoja joskus tulevaisuudessa) ja tarkoitetaanko tässä tuolla leveällä otteella myötä vai vastaotetta?
Voiko penkkipunnerruksessa tehä vinopenkkiä? Haluaisin että rinnallekkin tullee vähän lihasta.
Voiko penkkipunnerruksessa tehä vinopenkkiä? Haluaisin että rinnallekkin tullee vähän lihasta.
Kyllä voi, mut onhan toi penkkiki rintaliike parhaasta päästä. Vai mitä meinaat tolla "rinnallekkin vähän lihasta"?
Onko mitenkään väärin tehdä leuat ennen penkkiä? Itse vain havainnut tuon ihan toimivaksi ja en näkisi ainakaan itse syytä miksei voisi näin mennä jatkossakin. Olosuhteiden pakosta pitää välillä hieman joustaa liikkeiden järjestyksessä joten tuli tuollainen vaihdos testattua ja nyt siitä on tullut tapa.
Onko mitenkään väärin tehdä leuat ennen penkkiä? Itse vain havainnut tuon ihan toimivaksi ja en näkisi ainakaan itse syytä miksei voisi näin mennä jatkossakin. Olosuhteiden pakosta pitää välillä hieman joustaa liikkeiden järjestyksessä joten tuli tuollainen vaihdos testattua ja nyt siitä on tullut tapa.
Mitä edemmästä se tanko/kp lähtee niin sitä enemmän se menee etuolkapäille.Miten niskantakaa punnerrus eroaa pystypunnerruksesta käsipainoilla, siis vaikuttaako miten eri kohtaan? Oon tehny kässäreillä, mutta ajattelin vaihtaa NTP ihan vaan sen takia, kun käsipainot pomppaa aina sen 2,5kg per käsi niin tuntuu että jää painot junnaamaan helpommin.
Ja onko väliä punnertaako smithissä vai ihan tangolla seisaaltaan, miten eroaa toisistaan?