Vatsat teen laitteessa, jossa nostetaan jalkoja ja yläkroppaa painetaan alas, 20x 20kg
Mä suosittelen niitä istumaannousuja lisäpainojen kera ennemmin kuin jotain vatsakonetta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vatsat teen laitteessa, jossa nostetaan jalkoja ja yläkroppaa painetaan alas, 20x 20kg
Voisinko korvata tuon niskantakaa punnerruksen jollain toisella liikkeellä? Ja kyykyn voi varmaan prässillä korvata?
Ja kyykyn voi varmaan prässillä korvata?
Onko mitään järkeä pitää hauiskääntöä mukana jos tekee leuanvedot kapeahkolla vastaotteella? Tuleeko liikaa hittiä? Korvaanko ojentajaliikkeellä?
Eikös yksi kyykky olisi hyvä korvata mavella? En siis itselle meinaa vaan tuolle kysyjälle. Siinä saa selkäkin osumaa.
Miten olis jos korvais vaikka keskiviikon leuanvedon mavella?
Edelliseen vastaukseeni vielä lisäyksenä niin voithan sä tehdä hauiksien tilalla ton leuanvedon kapeella vastaotteella ja sit vielä selälle leuanvedon leveellä myötäotteella. Näin siis semi-alottelijan mietteinä, en ole pro.
Ajattelin enemmänkin (kulma)soutua penkin vasteeksi?
Mitä luulette menisikö liian rankaksi jos vetäisi joka treenin päätteeksi yhden crossfit wodin?
Kyseisellä ohjelmalla olisi tarkoitus lähteä huomenna treenailemaan. Kumpikohan liike kannattaisi ottaa: niskan takaa punnerrus vai pystypunnerrus tangolla? Vai vuorotella molempia?
Mites toi kevyt viikko kannattais käytännössä tehä? Normaalit sarja- ja toistomäärät, mutta pienemmillä painoilla? Alkaa 3kk olla tätä täynnä ja aattelin josko ois aika palautua kunnolla.
Kuinka paljon muuten ootte yleisesti vaihdellu toistomääriä? Mä oon nyt tehny 2 viikkoa aina esim. 10 toistolla ja sit 2 perään 6 toistolla. Kyykyt oon vetäny molemmilla kerroilla kymmenellä toistolla.