Itse olen tehnyt tätä ohjelmaa nyt 2kk + lisäsin pohkeet ohjelmaan. Olen samalla ollut dietillä ja saanut pudotettua painoa jo sen 11kg. Vielä olisi tarkoitus pudottaa toiset 11kg, jotta saisi rasvaprosentin mahd. alas. En ollut aikasemmin käynyt salilla juuri olenkaan. Pari kertaa kaverien kanssa, mutta siinäpä se; eli täysin aloittelija kyseessä. Iski hirveä salikärpänen ja motivaatiota riittää vaikka muille jakaisi (toivottavasti säilyy pidemmän aikaa) ja mukavaa on ollut, pakko myöntää. Niin, paino tällä hetkellä siis 83kg ja pituutta 173cm.
Hieman kehitystä tullut (nämä siis tulivat ensimmäisen kuukauden aikana):
Jalkaprässi: 160kg -> 190kg
Pohkeet(seisten): 80kg -> 95kg
Vatsat: 15,12,10 (muistaakseni?) -> 20,20,20 (laitan seuraavalla kerralla 5kg lisäpainoa niskan taakse
)
Penkki: 60kg -> 70kg
Leuat: 8,6,6 -> 12,8,7
NTP: 30kg -> 40kg
Hauiskääntö(käsipaino): 15kg -> 20kg
Mietin vain tuossa sellaista asiaa, että olisiko kehittyminen nopeampaa, jos en olisi dietillä? Meinaan samat painot on nyt ollut kuukauden,enkä juuri saa lisättyä painoa mihinkään liikkeeseen. Pohkeet sekä jalkaprässit ainoat liikkeet, joihin saan lisättyä painoa aina silloin tällöin, mutta en todellakaan joka treenissä. Tämä ohjelma on muutenkin todella raskas, varsinkin jalkaprässin jälkeen (siksi teenkin sen vikana nykyään) tehdyt liikkeet. Teenkö jotain väärin, koska kehitystä ei ole juuri kuukaudessa tullut yhtään? Hieman harmittaa, mutta toisaalta saan puhtia entistä enemmän seuraavaan treeniin, jotta kehitystä tulisi!
PS: Kyykyn vaihdoin jalkaprässiin, koska en kyykyssa pysty pitämään tankoa trapsien päällä, koska olkapäihin alkaa vihlomaan inhottavasti. Ylempänä se tanko taas sattuu niskaan aivan helvetisti. Yritän kovasti venytellä ja harjoitella kyykky tekniikka himassa, mutta toistaiseksi pitäydyn jalkaprässissä. Ei kyllä vihlo nykyään niin paljoa, kuin alussa teki, mutta vihloo joka tapauksessa. Ehkä muutaman viikon päästä sitten kyykkäämään
.
Eipä tässä muuta... Huomenna taas salille
!