Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näin on. Niskantakaa punnerruksen pienet painot selittyy osin sillä, että en ole ennen kyseistä liikettä tehnyt, vaan lähinnä pystypunnerrusta käsipainoilla. Nyt laskin tangon ihan alas niskaan asti, ja koko homma oli aika hakemista. Lisäksi tossa kun on penkki jo alla, niin ojentajat ja olkapäätkin on ottanut jo jonkun verran hitiä. Plus en ole tottunut vetämään näin kovalla sykkeellä treenejä, niin tehot laski ihan yleisestikin lopputreeniä kohti.Niskantakaa punnerruksessa ja hauiskäännössä todella pienet painot verrattuna kyykkyyn ja penkkiin.(ainaki mun mielestä )Itsellä olis penkissä sarjapainot 60kg, niskantakaa punnerruksessa 45kg ja haukkarissa 30kg.
Niskantakaa punnerruksessa ja hauiskäännössä todella pienet painot verrattuna kyykkyyn ja penkkiin.(ainaki mun mielestä )Itsellä olis penkissä sarjapainot 60kg, niskantakaa punnerruksessa 45kg ja haukkarissa 30kg.
Mitä muuten pidätte parhaana tapana tehdä tota niskantakaa punnerrusta. Kannattaako tanko laskea ihan alas asti? Ja onko se parempi tehä seisaaltaan vai istualtaan?
Ei kannata kyllä laskea sitä tankoa ihan pohjille, lisää romua vaan ni alkaa tuntumaan pienemmälläkin liikeradalla![]()
Mä oon ainakin käsittänyt ettei niskantakaa punnerruksessa kannata sitä tankoa niskaan asti laskea![]()
No ei todellakaan. Tekee olkapäihin todella kipeää jos yhtään enemmän rautaa on ja laskee ihan pohjaan asti.
Kuinka tärkeää on pitää nuo sarjatauot siinä kahdessa minuutissa? Musta tuntuu, että 2,5-3 minuutin tauoilla sais enemmän rautaa liikkeelle. Eli siis kumpi olis yleisesti ottaen tehokkaampi tapa treenata (vaikkapa lihasten kasvun kannalta), vähän pitemmät tauot ja enemmän painoja, vai 2 min. tauot ja vähän vähemmän painoja?
Kuinka pitkä tauko leukojen vedon yhteydessä?