Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

no jos teet samoilla painoilla 4x10 niin silloin vain se vika sarja on raskas... ja jos teet tolla sun tyylillä niin siinähän tulee enemmän raskaita sarjoja kuin yks...:jahas:

Ja siihenkö se maailma taas kaatuu :jahas:?

Kuusikko on sellaisenaan hyvä ohjelma enkä minä ole kenellekään suosittelemassa sen säätämistä mihinkään suuntaan, mutta mun mielestäni on myös ihan turhaa alkaa ketään pelottelemaan, että homma menee siitä totaalisen pilalle jollei sarjoja tee orjallisesti juuri ja tasatarkkaan alkuperäisen mallin mukaan.

Ja siihenkö se maailma taas kaatuu :jahas:?

Kuusikko on sellaisenaan hyvä ohjelma enkä minä ole kenellekään suosittelemassa sen säätämistä mihinkään suuntaan, mutta mun mielestäni on myös ihan turhaa alkaa ketään pelottelemaan, että homma menee siitä totaalisen pilalle jollei sarjoja tee orjallisesti juuri ja tasatarkkaan alkuperäisen mallin mukaan.

No saahan sitä tehdä ihan miten haluaa. Neuvoin sen takia jos hän oli ymmärtänyt kuusikon väärin.

No saahan sitä tehdä ihan miten haluaa. Neuvoin sen takia jos hän oli ymmärtänyt kuusikon väärin.
Aika tylsää tehdä IMO jos vasta viimenen sarja menee just ja just.
Kivempi tehdä niin, että rasitus tuntuu koko ajan, lisää motivaatiotakin.

BTW, Ryssäläinen penkki myös kohtuu perseestä, tai nuo 6x2 sarjat, kun ne ei tunnu missään edes vipalla sarjalla. JOtenkin turhauttavaa, mutta kai sen tarkoitus on se, että palautuu tms.
Onneksi viimeset kolme viikkoa näyttää ihan hyvältä jo.. :p

Aika tylsää tehdä IMO jos vasta viimenen sarja menee just ja just.
Kivempi tehdä niin, että rasitus tuntuu koko ajan, lisää motivaatiotakin......

Mutta todennäköisesti varsinkin 1-jakoisessa treenipainojen kasvattaminen treenistä toiseen vaikeutuu huomattavasti verrattuna tyyliin jossa jätetään vähän välillä paukkuja varastoonkin, tai maksimissaan vedetään viimeinen sarja positiiviseen failureen. Tosin aloitellessa pitäs painojen kasvaa vaikka mitä tekisi, mutta pitemmän päälle näin.

Mutta todennäköisesti varsinkin 1-jakoisessa treenipainojen kasvattaminen treenistä toiseen vaikeutuu huomattavasti verrattuna tyyliin jossa jätetään vähän välillä paukkuja varastoonkin, tai maksimissaan vedetään viimeinen sarja positiiviseen failureen. Tosin aloitellessa pitäs painojen kasvaa vaikka mitä tekisi, mutta pitemmän päälle näin.
Aijjaa, no voi perse..
Kait sitä sitten vaan täytyy kitua.

Aijjaa, no voi perse..
Kait sitä sitten vaan täytyy kitua.

kultainen kuusikko on kyllä tuollaisenaan raskas ohjelma. 1-jakosissa ohjelmissa tehdään tietääkseni aina samalla periaatteella, että kaikki sarjat tehdään samoilla painoilla jolloin vain viimeinen sarja on kunnolla raskas. Ei se sitä tarkoita, että et kehity vaikka reenit eivät olisikaan tappavan raskaita :jahas:

kultainen kuusikko on kyllä tuollaisenaan raskas ohjelma. 1-jakosissa ohjelmissa tehdään tietääkseni aina samalla periaatteella, että kaikki sarjat tehdään samoilla painoilla jolloin vain viimeinen sarja on kunnolla raskas. Ei se sitä tarkoita, että et kehity vaikka reenit eivät olisikaan tappavan raskaita :jahas:
Joo, mä näistä tiedä mitää. :D
Pitää kuiteski varmaan vaihtaa noi leuat, että tekee taljassa..jotenkin ei vaan tunnu niin noi leuvat..
Periaattees varmaan ihan sama kummin tekee.. ?

Ite kun noita leukoja teen muutenkin ihan tarpeeksi muuten vaan aina kun poistuu tai menee huoneeseen tai odottaa, että kone tekee jonkun jutun..

Joo, mä näistä tiedä mitää. :D
Pitää kuiteski varmaan vaihtaa noi leuat, että tekee taljassa..jotenkin ei vaan tunnu niin noi leuvat..
Periaattees varmaan ihan sama kummin tekee.. ?

Ite kun noita leukoja teen muutenkin ihan tarpeeksi muuten vaan aina kun poistuu tai menee huoneeseen tai odottaa, että kone tekee jonkun jutun..

Lisäpainot? :whip:

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Älä vaihda leukoja taljaan missään nimessä. Leuat on niin paljon kokonaisvaltaisempi ja parempi liike tähän ohjelmaan

Teet jotain väärin hyvinkin suurella todennäköisyydellä jos olkapäät tulevat kipeiksi.

Onko penkin tekniikka kuinka hyvin hierottu kuntoon?

Joskus juoksen muutaman minuutin, joskus teen tankojumppaa (rinnallevetoa, tempausta) ja vähän venyttelyä/pyörittelyä.

Kyykyssä ja penkissä nousten työsarjoihin.

Et lämmittele muissa liikkeissä ollenkaan? Vaan suoraan rautoihin?

Jos hauiskääntö ja niskantakaapunnerrus on vielä niin pienet painot ettei niissä kauheesti lämmittelysarjoja ees tule. Tai hän ei jaksanut niitä mainita jos niita tulee vain yksi tai kaksi.

Jos hauiskääntö ja niskantakaapunnerrus on vielä niin pienet painot ettei niissä kauheesti lämmittelysarjoja ees tule. Tai hän ei jaksanut niitä mainita jos niita tulee vain yksi tai kaksi.
Luulisi, että penkissä ja leuanvedoissa olisi jo olkapäät, ojentajat ja hauikset lämmenneet. Itse en ainakaan lämmittelisi muissa kuin kyykyssä ja penkissä nousemalla työsarjoihin. Niskantakaapunnerruksessa ehkä yhellä sarjalla hakee vähän tuntumaa esim. tangolla, mutta hauiskäännössä menisin kyllä suoraan työsarjoihin jo. Leuoissakaan en välttämättä lämmittelisi kun tähän arskan tyyliin tekee eli 3x max omalla painolla. Jos on tarpeeksi vahva ja jaksaa tehdä esim. 3x10 jollain vaikka yli 20 kilon lisäpainolla niin sillon voisin ehkä yhden sarjan lämmitellä omalla painolla. Siinähän menisi muutenkin ikuisuus jos jokaista liikettä varten lämmittelee 1-jakoisessa. Sen takia yleensä alussa tehdään muutama kova moniniveliike jossa koko kroppa ja kaikki lihakset lämpenee. Sen jälkeen voi suoraan hakata eristäviä lisäksi.

En mäkään haukkareille lämppiä tee jos treenipainot on alle 45kg.. Pystärissä joutuu jo vähän lämpöjä ottamaan kun ei kehtaa suoraan 60kg alkaa nykyttämään. Mutta jos mulla ois pystärissä 40kg painot, niin en sille muuta lämppää tekis, kun tangolla vähän pumppaillen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom