Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

pitää nyt yrittää nukkua vähä enemmä. meenki tästä suihkuu ja nukkumaa. syönti on tosin voinut jäähä vähän heikolle parina päivänä, mutta kyllä noin 2 lämmintä menee päivässä, tosin aamupala, kouluruoka ja salille. koulu loppuu klo 14 ja salille meen 15 asti

En tiedä minkä kokoinen olet, enkä siis pysty arvioimaan energiankulutustasi. Siitä huolimatta voin melko varmasti sanoa että syöt ihan liian vähän -> voisit viritellä jotain bulkkausprojektia.

Uni on siitä hyödyllinen työkalu, että katsellessasi alitajunnallisia pläjäyksiä, erittyy runsaasti kasvuhormonia. Kannattaa nukkua vähintään 8 tuntia yössä, ja päikkärit jos yhtään väsyttää.

En minä mitään mistään tiedä mutta hyväksi olen kokenut.:D

e: Siis vähintään 8 tuntia yössä. Muutenkin kaikki rentoutuminen (ja positiivinen ajattelu) on hyvästä.

Viimeksi muokattu:
Kunkku ohjelma!! Noussu helvetisti tulokset 2kk. Penkki60<80kg, kyykyt 60<110kg, niskantakaa punnerrus 40<65kg, hauis 27,5<37.5kg, ylätalja 50<85kg, vatsarutistus kone 30<60x20. Rock on!!

no voihan niitä leukoja vetää vaikka sähköjohdossa mutta pointti oli että haluan tehä sen kunnon leuanveto tangossa eikä esim ristikkäis taljan kulmikkaassa raudassa. eli oliko jotain ideoita miten toteuttais tilanteen? ei ole missään tankoa.

no voihan niitä leukoja vetää vaikka sähköjohdossa mutta pointti oli että haluan tehä sen kunnon leuanveto tangossa eikä esim ristikkäis taljan kulmikkaassa raudassa. eli oliko jotain ideoita miten toteuttais tilanteen? ei ole missään tankoa.
Siis useissa ristitaljoissa on ihan kunnon leuanvetotanko siinä keskellä. Smithissä tai kyykkytelineessä saat kyllä ihan oikean tangon käyttöön leuanvetoonkin.

Siis useissa ristitaljoissa on ihan kunnon leuanvetotanko siinä keskellä. Smithissä tai kyykkytelineessä saat kyllä ihan oikean tangon käyttöön leuanvetoonkin.

Juurikin tuota tarkoitin ja jos ei jotain noista kolmesta oo niin eihän sie salilla sitten kyllä oo mitään :rolleyes:

Tervehdys vain foorumilaisille, tässä tulee ensimmäinen postaukseni. :)

Saliharjoitteluun miellyin intissä ollessani, jossa n. 2kk kävin epäsäännöllisesti riuhtomassa painoja suuntaan ja toiseen. Intistä päästyäni kävin 2,5kk Ma,Ke,Pe salilla ilman ihmeempää ohjelmaa. Tarkoituksenani rakentaa vankkapohja jollekkin ohjelmalle. Nyt päädyin viikon alusta arnoldiin kultaiseen kuusikkoon, luettuani ketjua about. 50 sivua.

Ainakin osan kohdalla toiminut erinomaisesti, joten valintani oli helppo. Ensimmäisen viikon jälkeen voin kertoa, että ohjelma on todellakin hermostoa raastava. Monta toistoa samoilla lihasryhmille, ei ole päästänyt kehoa helpolla. Maanantaina jälkeen palautus onnistui mutkitta, mutta keskiviikkon jälkeen väsymystä käytiin jo täysin eri kierroksilla.

16.6 asti pitäisi tällä kaavalla vetää, joten postailen kehitysvaiheitani about kuukauden välein!

Nonii, tänään aloitin kuusikolla ja tarkoitus olis 3kk vetää joka toinen päivä. 4 vuotta olen salilla hääräillyt epäsäännöllisesti ,mutta nyt olisi tarkoitus alkaa käymään säännöllisesti Ahnuldin ohjeita noudattaen. 3kk päästä sitten katsotaan oliko ohjelmasta mihinkään.

pituus:180
paino:78

Omat sarjapainot oli seuraavat:

takakyykky 4x10x70kg
penkki 3x10x60kg
leuanveto 6,5,4(todella leveä ote)
niskan takaa 4x10x30kg
hauis 3x10x30kg
vatsat 22,14,12,10(yllättävän raskas liike kun ei tue jalkoja)

Salin jälkeen oli kyllä hyvä fiilis ja tunsi tehneensä jotakin. Aikaisemmin olen 3-jakosella mennyt ja en saanut samanlaista fiilistä siitä... Toivotaa et yksijakoinen toimii itsellä...

kovaa treeniä kaikille!!!

Noniin 3 kuukautta takana, yksi 2 viikon totaalilepo sairastelun vuoksi. Tyytyväinen olin ohjelmaan. Juuri sopivan raskas itselle. Ruokailuista sen verran että välillä menin jopa miinuskaloreilla. Ja tosiaankin aikaisemmin olin käynyt tuon 4 vuotta todella epäsäännöllisesti, välillä jopa 3kk taukoja.

En nyt ihan sentään vasta-alkaja ollut kun alottelin kuusikon.
Tuossa olis uusia tuloksia, Paino ei paljookaan noussut johtuen noista miinuskaloreista välillä...

pituus:180
paino:80(+2kg)

Uudet sarjapainot on seuraavat:

takakyykky 4x10x95kg(+25kg)
penkki 3x10x77.5kg(+17.5kg)
leuanveto 10,10,8
niskan takaa 4x10x55kg(+25kg) olkapäät kehittyi suhteessa muihin hieman paremmin.
hauis 3x10x40kg(+10kg)
vatsat 20,20,20, loppuvaihees aloin käyttää 5kg lisäpainoi

Nyt aattelin vaihtaa 3-jakosee takas, ja koitan pitää motivaation jonka sain tän kuusikon kautta takas, ettei tulis niitä 3kk taukoi:(
Varmasti otan tän ohjelman viel jossain välis takas käyttöön:rock:

olenko ymmärtänyt oikein että tämä arnoldin ohjelma on totaalisen passeli aloittelijalle? itse olen vasta noin kuukauden käynyt salilla ja tavoitteeni on ainoastaan lisätä perusmeinigillä hieman lihasta ylävartaloon ja päästä hyvään kuntoon. ohjelma on siis kaikesta päätellen hyvä perus treenajalle?

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
hyvin ottaa selvää. kunhan varmistelin :)
taidan aloittaa HIIT sekoilun arskan ohjelman lisäksi niin pääsee samalla pakista eroon.

Tää on aika rankka ohjelma, joten mä ainakaan itse en suosittelisi G6:sta dieetille, palautuminen ja kehitys kärsii liikaa IMO.

Edit: sormet pelaa taas vähän eri nopeudella aivojen kanssa, mutta tajusin vasta että voithan sä toki tehdä sitä HIITtiä plussillakin...No sanottu mikä sanottu.

suositelkaa jotain korvaavaa liikettä aluksi tuon leuanvedon tilalle. mulla on jostain syystä (ei voimaa!:itku:) vaikeuksia saada kahta leukaa enempää tässä vaiheessa elämää. kulmasoutu/ylätalja...?

suositelkaa jotain korvaavaa liikettä aluksi tuon leuanvedon tilalle. mulla on jostain syystä (ei voimaa!:itku:) vaikeuksia saada kahta leukaa enempää tässä vaiheessa elämää. kulmasoutu/ylätalja...?
Tee silti vaikkei paljo mene leukoja ni se 3xmax ja sen jälkee ylätaljaa 3x10 sit ku leukoja menee enemmä ni jätä ylätalja pois :)

ylätalja, hauiskääntö, mikähän se on suomeksi... lat pulldown? pullover, kulmis jne.. Onha noita. :-)

Hauiskääntö? Hauis, Hauis, Hauis!!! Uskokaa nyt jo ei se hauis ole kaikkista tärkein lihas... Eihän Arnoldin leuanvedot hauiksen takia siellä ole -,- ottakaa se leveä myötäote ja keskittykää tekemään liike niin että selänlihakset tekevät työn.. Ei helv. :david::david:

Hauiskääntö? Hauis, Hauis, Hauis!!! Uskokaa nyt jo ei se hauis ole kaikkista tärkein lihas... Eihän Arnoldin leuanvedot hauiksen takia siellä ole -,- ottakaa se leveä myötäote ja keskittykää tekemään liike niin että selänlihakset tekevät työn.. Ei helv. :david::david:

No sehän se mun pointti olikin että hauberi on kuningas !! Se on katsos apulihas leuanvedossa, teit millä otteella tahansa ja vaikka kuinka keskityt siihen että menee selälle liike. Ei paljon normaaleja leukoja vedellä jos ei hauiksissa oo yhtään voimaa.

edit. niin totta jos haluat pitää ohjelman g6 niin tee ihmeessä ylätaljaa leveellä otteella leukojen sijaan ja vedä vaikka yks sarja niitä leukoja siihen alkuun vaikka ei meniskää ku pari. Noi mun ehdottamat liikkeet on semmosia, jotka vahvistais selkää ja muita apulihaksia, että pystyismyöhemmin tekemään leukoja sitte kunnolla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom