Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

jos saat leukoja vedettyä 2,1,1 niin tee niin äläkä ala mitään säätää. Kunhan saat tehtyä kolme sarjaa olipa se sitten 10,8,5 tai 3,2,1. Kyllä ne leuat siitä kehittyy.

Millä otteella pitää tehä leuat ?
fitnessexpo%2008_leuanv.jpg

^Ottellaan vai sillä toisella ? :)
Edit. Niin, itse epäilen, että sillä toisella..ja peukalot tangon yläpuolelle, niin ottaa ennemmän selkään, eikä kädet auta niin..ainakin taljassa näin..

myötäotteella eli päinvastaisella kuin kuvassa.

Jonkun matkaa tätä palsternakkaa jaksoi lukea ja suurinosa golden six:ä kokeilleista oli aloittelevia henkilöitä.

Onko ohjelmasta sellasilla kokemuksia, jotka ovat jo pidempään harrastaneet kehonrakennusta?
Kannattako vanhan ketun enää ottaa tämmöistä käyttöön?

Voishan sitä kokeilla sen pari kk:tta, vaikka ihan piruuttansa :dance2:

Itsellä takana aktiivista kehonrakennusta 2,5 vuotta. Sitä ennen kaikkea liikuntaa maan ja taivaan väliltä :)

2,5 vuotta treenannut ei oo vanha kettu, vaan IMO aika aloittelija vielä. Tottakai tuota voi tehdä, joutuu vaan vähän enemmän miettimään progressiota ja palautumista sun muuta, mutta perusliikkeiden jauhaminen ei varmasti ole hukkaan heitettyä aikaa.

Joku joka uskaltaa vois laittaa kuvia kuinka paljon on kasvanu tämän ohjelman myötä :)

Eipä kolmessa kuukaudessa paljoa vielä "kasva". Itellä takana nyt 6vk, painoa +4kg ja lihakset enemmänkii muotoutunu ja erottuu paremmin ku et ois kokoa tullu lisää. Nyt viikon pakollinen huili ku flunssa iski eikä kehtaa rääkätä :( Voin kuvat iskee piruuttani kunha saan sen 3kk täyteen :)

Tulokset sarjoissa (+kg):
Kyykky +15
Penkki (sotilastyylil läksin suoraan tekee) +15
Tankoa ei ole joten oon soveltanu tän liikkeen (pien etunoja, levee ote ja tankoa nostetaa alavatsan kohdalle yläselän lihaksia painottaen) +12,5kg
Niskan takaa +10
Hauis +7,5
Vatsat 10,10,8->25,25,25

Loppuun oon tehny viel punnerrukset joka kerta, rystystyylillä, leveällä otteella
5,5,5->15,15,15

Niskantakaa meni ekalla kerralla 20kg tangolla ehkä noin 5 toistoa. Nyt reilu 3 viikkoa takana ja samalla tangolla meni 10, 10, 10 ja 6, elikkä aika nopeaa kehitystä tullu. Pystypunnerrusta käsipainoilla tein 10kg:llä aluks.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Niskantakaa meni ekalla kerralla 20kg tangolla ehkä noin 5 toistoa. Nyt reilu 3 viikkoa takana ja samalla tangolla meni 10, 10, 10 ja 6, elikkä aika nopeaa kehitystä tullu. Pystypunnerrusta käsipainoilla tein 10kg:llä aluks.

Huomaathan, et tällä ohjelmalla on keskustelun perusteella tarkotuksena viimeselläkin sarjalla saada se väh. 10 toistoa...(en sitten tiedä mitä se vaikuttaa jos toistoja jää viimesessä sarjassa vajaaks, mut enemmän tiukkoja toistoja viimeses->hiton paljo "paremmat" poltot lihaksis :D)

Jännä efekti

Olen siirtynyt vaihtelun vuoksi tähän treeniin, vain ihan "hivenen" modifioiden ohjelmaa, eli kyykyn 3x10 olen vaihtanut yhteen 20 toiston sarjaan, niskan takaa punnerruksen edestä punnerrukseen (olkapäät kirkuu muuten) ja leuanvedot ylätaljaan paremman kontrollin saamiseksi kierteisen skolioosin runtelemaa selkääni varten. Mutta toistot tuota kyykkyä lukuunottamatta samat kuin originaalissa ohjelmassa.

Olen vasta kolme treenikertaa tehnyt, mutta yhden jutun olen huomannut: kun liikkeet tehdään annetussa järjestyksessä, loppupään liikkeisiin tulee ihan järjetön pumppi, johon en ole aiemmin päässyt muuten kuin kreatiinin kanssa hinkkaamalla 5-6 sarjaa.

Tätä on varmaan käsitelty jo, mutta on niin pitkä thredi etten jaksanut kahlata läpi. Eli onko muilla samaa, ja mistähän johtuu? Onko Arska vahingossa keksinyt jonkin viisastenkiven?

Toki eihän se pumppi ole kaikki kaikessa, mutta joka tapauksessa oli hienoa tänäänkin nousta ylätaljasta tennispallot kainalossa :thumbs:

Huomaathan, et tällä ohjelmalla on keskustelun perusteella tarkotuksena viimeselläkin sarjalla saada se väh. 10 toistoa...(en sitten tiedä mitä se vaikuttaa jos toistoja jää viimesessä sarjassa vajaaks, mut enemmän tiukkoja toistoja viimeses->hiton paljo "paremmat" poltot lihaksis :D)
Joo ens kerralla pitääki väkisin junnata ne viimeset. Penkki ei oikee tunnu nousevan millään, tosin eipä tätä oo kauaakaa tehty

Pitäiskö noi tehä muka järjsestyksessäki ? :O

Nyt oli eka päivä reenistä:
Kyykky: tanko + 30kg 4x10 (yht 50kg)
Leuat: 20,15,10
Hauiskääntö seisten:tanko + 25kg 2x10, sitten tanko+20kg 2x10
Vatsat: 20,20,10
Pystypunnerrus: 10kg punteilla 4x10, oli kyllä liian kevyttä, seuraavaksi 12.5kg.

Kahtellaan miten tulosta kertyy :D
Penkin tein ryssäohjelmalla.
Tuntu aika oudolta, kun noin vähän teki liikkeitä.. =/

En tiedä minkä kokoinen olet, enkä siis pysty arvioimaan energiankulutustasi. Siitä huolimatta voin melko varmasti sanoa että syöt ihan liian vähän -> voisit viritellä jotain bulkkausprojektia.

Uni on siitä hyödyllinen työkalu, että katsellessasi alitajunnallisia pläjäyksiä, erittyy runsaasti kasvuhormonia. Kannattaa nukkua vähintään 8 tuntia yössä, ja päikkärit jos yhtään väsyttää.

En minä mitään mistään tiedä mutta hyväksi olen kokenut.:D

e: Siis vähintään 8 tuntia yössä. Muutenkin kaikki rentoutuminen (ja positiivinen ajattelu) on hyvästä.
Mitä nyt jotain käsitystä bulkista sain ni meinaako se massanlisäystä? Veän American total mass blastia palkkarina noin 1,5dl aina treenin jälkeen. Ohjeissa kyllä mainotaan että myös ennen reeniä, mutta en oo käyttäny. Pitäiskö?

Mitä nyt jotain käsitystä bulkista sain ni meinaako se massanlisäystä? Veän American total mass blastia palkkarina noin 1,5dl aina treenin jälkeen. Ohjeissa kyllä mainotaan että myös ennen reeniä, mutta en oo käyttäny. Pitäiskö?

Jep, bulkki tarkoitta massanlisäystä. Siis syödään enemmän kuin kulutetaan. Kannattaa laskeskella kaloreita, jotta tiedät oletko plussalla vai miinuksella. Pelkkä Mass Blastin juominen treenin jälkeen ei takaa, että energiaa tulisis tarpeeksi.

En ottaisi Mass Blastia ennen treeniä, vaan söisin normaalin tukevan aterian 2-3 tuntia ennen treeniä.

ite en ainakaa tee. joka kerralla melkee eri järjestys, tosin leuat aina ekana ja vatsat viimesenä. porukkaa nii paljo ettei voi tehä järjestyksessä

Sellaisen käsityksen olen saanut että ne liikkeet kuuluu tehä nimenonmaan tuossa annetussa järjestyksessä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom