Armeija..EEiii..!!??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ossi-
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Status
Viestiketju on suljettu.
Erä kaverini kertoi kerran minulle jutun yhestä tyypistä ja aattelin sen tuua nyt tänne..elikkä..Kyseinen henkilö aloitti treenaamisen 15 vuotiaana ja
ehti treenata n.4-5vuotta jonka aikana hänelle oli kertynyt kohtalaisesti massaa ja paljon voimaa..No..sitten koitti armeijaan meno..Kaveri lähti innoissaan armeijaaan siinä toivossa että kunto paranis ja lihastakin tulis lisää...no oli sitte kulunut vuosi kun jätkä tuli armeijasta ..mutta hänen lihakset olivat ''surkastuneet ja massaa oli lähtenyt paljon pois..ja kaverihan oli tietysti erittäin vihaisella päällä..

Eli onko toi kovin järkevää ..? Armeija siis..

Uskallako mennä sinne että KAIKKI MASSAT eij heti katoa..??

Miten ehkäistä sitä??

Tämä voi olla ollu monesti esillä mutta panin tän kuiteski tähän..
VOISIKO jotkut ystävällisesti auttaa ja kertoa..?!?!?! :kippis1:

joo kyllähän ne lihat häviää kun tehdään paljon aerobista..ollaan miinuskaloreilla leireillä...jne..eikä protskuu niistä eväistä tahdo saada ja punttailukin tahtoo monella siellä jäädä sikseen..mutta nopeesti ne lihat takaisin saa intin jälkeen itse nyt intin jälkeen olen reenannut n3kk ja pikku hiljaa ruvetaan oleen "back in the business" :D

-edit- eikä sitä nyt niin vakasti kannata ottaa vaikka ne "kaikki" lihat lähteekin pois..lihasmuisti on ystäväsi tassäkin asiassa.

Intistä ja siellä treenaamisesta yms. on tredejä jo vaikka millä mitalla... tuo nyt löytyi ensimmäisenä

intissä treenaamisesta

Ja imho sieltä saa niin paljon enemmän kuin menettää, vaikka se menetys oliskin lihasmassaa. Suosittelen lämpimästi ja erityisesti 362 ja Haminan kautta kotiin ;)

Ossi- sanoi:
...

Uskallako mennä sinne että KAIKKI MASSAT eij heti katoa..??

Miten ehkäistä sitä??

Tämä voi olla ollu monesti esillä mutta panin tän kuiteski tähän..
VOISIKO jotkut ystävällisesti auttaa ja kertoa..?!?!?! :kippis1:

Palaa asiaan 5 vuoden kuluttua, kun asia on ajankohtainen. Tässä aiemmat:

Armeija...
Armeija??

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom