Mistä tota A-AKG -jauhetta löytää vai enkö vaan osaa käyttää Googlea? Normaalia L-arginiiniahan löytyy joka kaupasta, mutta tätä A-AKG:ta en löydä mistään puhtaana, ainoostaan jostain boostereista.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistä tota A-AKG -jauhetta löytää vai enkö vaan osaa käyttää Googlea? Normaalia L-arginiiniahan löytyy joka kaupasta, mutta tätä A-AKG:ta en löydä mistään puhtaana, ainoostaan jostain boostereista.

Tosin olen kokeillut vain A-AKG-valmistetta. Nettikaupoissa näyttävät olevan kohtuullisen samoissa hinnoissa. Kiitos jo etukäteen!Itse olen käyttänyt Synergyn valmistamaa l-arginiinia. Toimii kympillä.
Ajoittain kärsin rytmihäiriöistä ja hengenahdistuksesta, kun otan 5 g argia niin kulkee happi ihan eri tavalla sekä rytmihäiriötkin katoavat kokonaan. Reeneissä jaksaa paremmin ja pumppi on kovempi. Hinta vaan on aika suolainen mutta mieluummin maksan aineesta joka toimii.
Itse olen käyttänyt Synergyn valmistamaa l-arginiinia. Toimii kympillä.
Ajoittain kärsin rytmihäiriöistä ja hengenahdistuksesta, kun otan 5 g argia niin kulkee happi ihan eri tavalla sekä rytmihäiriötkin katoavat kokonaan. Reeneissä jaksaa paremmin ja pumppi on kovempi. Hinta vaan on aika suolainen mutta mieluummin maksan aineesta joka toimii.
Vedelläänkö tällä edelleen L-arginiinia pelkistetyssä muodossa? Kannattaa tutustua arginiini-alfa-ketoglutaraattiin (arginine alpha ketoglutarate AAKG) ja arginiinietyyliesteriin (arginine ethyl esther AEE).
ProArgi 9 Plus ? Näköjään sisältää paljon muutakin kun pelkkää l-arginiinia. Mistä tilasit tota? Pikaisella googletuksella ei löytyny verkkokauppaa josta tota sais Suomeen.
Arginiinista et uneen mitään hyötyä saa.Kai tätä on pakko pistää tilaukseen, vika kuukausi mennyt unien takia taas ihan vituilleen, ei sitten yhtäkään hyvin nukuttua yötä.
Arginiinista et uneen mitään hyötyä saa.Kai tätä on pakko pistää tilaukseen, vika kuukausi mennyt unien takia taas ihan vituilleen, ei sitten yhtäkään hyvin nukuttua yötä.