Arginiini, kaikki tästä aminohaposta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nitsku
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🔥 ARGINIINI – AMINOHAPPOJEN VERIVALTATIE 🔥

Meta description: Tärkeä aminohappo verenkierron tuelle, pumpeille ja suorituskyvyn luonnolliselle optimoinnille.

Mistä tota A-AKG -jauhetta löytää vai enkö vaan osaa käyttää Googlea? Normaalia L-arginiiniahan löytyy joka kaupasta, mutta tätä A-AKG:ta en löydä mistään puhtaana, ainoostaan jostain boostereista.

Nyt on kyllä suositeltava, että sekoittaa arginiinin jugurttiin. Mä oon todella todella TODELLA kranttu tän aineen suhteen enkä oo minkään mehujen ym. seassa suostunut juomaan tätä paskaa. Ainakin tän Valion lakka-omena -jugurtin seassa menee ihan itekseen! Jes! :)

Itse olen huomannut arginiinilla olevan positiivisia vaikutuksia. Aikaisemmin on ollut vaikeuksia esim. hauiksille saada sellaista "kivuliasta" pumppia, mutta arginiinin jälkeen pumppi lihaksiin tuntuu tulevan ainakin helpommin. Lumevaikutusta tahi ei, ihan sama. Lopputulos on kuitenkin sama.

Osaako kukaan kertoa, onko A-AKG:lla (arginine alpha ketoglutarate) mitään käytännön eroa arginiinin etyyliesteriin (arginine ethyl ester). Lähinnä kysyn, jos joku on kumpaistakin kokeillut. Molemmathan toki lisäävät NO-pitoisuutta, joka sitten parantaa pumppia ja hieman muutakin:pano: Tosin olen kokeillut vain A-AKG-valmistetta. Nettikaupoissa näyttävät olevan kohtuullisen samoissa hinnoissa. Kiitos jo etukäteen!

Ensimmäistä kertaa kyseistä lisäravinnetta hankkimassa. Ilmeisesti jauheen muodossa on parempi (miksi?). Mikä/mitkä olis luotettavia valmistajia? Maksan mieluummin vähän enemmän laadusta ja luotettavuudesta.

Kannattaa suosiolla ostaa eaa:ta niin on sitten kaikki aminohapot samassa purkissa ja ainakin itellä ainut mistä huomaa sentään jotain. Kun ei jaksa kaikkia mahdollisia hyllyyn kerätä.

Vedelläänkö tällä edelleen L-arginiinia pelkistetyssä muodossa? Kannattaa tutustua arginiini-alfa-ketoglutaraattiin (arginine alpha ketoglutarate AAKG) ja arginiinietyyliesteriin (arginine ethyl esther AEE).

Mulla l-arginiini käytössä ja kun otan 2.5g n. tuntia ennen treeniä niin kestävyys on nyt ollut ihan huippuluokkaa ja tuntuu että jaksaisi treenata vaikka kuinka. Ennen oon hyytynyt paljon aiemmin :)

Itse olen käyttänyt Synergyn valmistamaa l-arginiinia. Toimii kympillä.
Ajoittain kärsin rytmihäiriöistä ja hengenahdistuksesta, kun otan 5 g argia niin kulkee happi ihan eri tavalla sekä rytmihäiriötkin katoavat kokonaan. Reeneissä jaksaa paremmin ja pumppi on kovempi. Hinta vaan on aika suolainen mutta mieluummin maksan aineesta joka toimii.

Ajoittain kärsin rytmihäiriöistä ja hengenahdistuksesta, kun otan 5 g argia niin kulkee happi ihan eri tavalla sekä rytmihäiriötkin katoavat kokonaan. Reeneissä jaksaa paremmin ja pumppi on kovempi. Hinta vaan on aika suolainen mutta mieluummin maksan aineesta joka toimii.

ProArgi 9 Plus ? Näköjään sisältää paljon muutakin kun pelkkää l-arginiinia. Mistä tilasit tota? Pikaisella googletuksella ei löytyny verkkokauppaa josta tota sais Suomeen.

Itsellä on aina ollut korkea verenpaine, 19 vuotiaasta asti ~95/145. Nyt kun vedän 2tl tavallista L-argiinia treeniboosteriksi 4 x viikossa, paineet pysyy jatkuvasti ~77/120.
Tuota parempaa verenpainelääkettä ei löydy ja porukka on myös kyseisen boosterin jälkeen ihmetelleet salilla käsien suonikkuutta.

- - - Updated - - -

Vedelläänkö tällä edelleen L-arginiinia pelkistetyssä muodossa? Kannattaa tutustua arginiini-alfa-ketoglutaraattiin (arginine alpha ketoglutarate AAKG) ja arginiinietyyliesteriin (arginine ethyl esther AEE).

Ihan turhaa hifistelyä, kun perus L-argiini potkii kuin muuli.

ProArgi 9 Plus ? Näköjään sisältää paljon muutakin kun pelkkää l-arginiinia. Mistä tilasit tota? Pikaisella googletuksella ei löytyny verkkokauppaa josta tota sais Suomeen.

Kyllä. Synergyn tuotteita ei saa itse tilattua kuin liittymällä heidän verkostomarkkinointiinsa tai sitten tietysti ostaa joltain joka markkinoi tuotteita. Itse liityin vain siksi että saan tilattua tuota proargia.
Mullakin on korkeahkot verenpaineet, arginiinilla pysyy kurissa. Joku suomalainen lääkärikin muistaakseni mainitsi jossain artikkelissa että arginiini on tehokkain markkinoilla oleva verenpainelääke.

Kyllähän tuota arginiinia näkyy saavan ihan perus lisäravinne-verkkokaupoista, en nyt muista saiko linkkiä laittaa joten en laita. Mutta googlaamalla l-arginiini löytyy vaikka kuinka paljon. Jauhemuodossa tuota itse tilasin, taitaa tulla kaikkein edukkaammaksi. Kannattaa lukea ravintosisällöt, esim. tuote jonka nimi on pure arginine ja väittää sisältävän 100% l-arginiinia sisälsi yli puolet dekstroosia wich is nice ...

edit ja tarkoitan siis sitä että arginiinin takia tuskin tarviaa liittyä verkostomarkkinonitipuljuun.

Siis löytyyhän arginiinia eri valmistajilta pilvin pimein. Ero onkin siinä että tietääkseni lähes kaikki muitten valmistajien argit ovat synteettisesti valmistettuja. Itsekin olen kokeillut muitakin arginiineja mutta minkäänlaista vaikutusta en ole huomannut. Tosiaan en yritä markkinoida tuotetta mihinkään suuntaan vaikka kuulunkin tähän verkostomarkkinointiin. Liityin ainoastaan sen takia että saan itse tilattua tätä proargia. Tietääkseni foorumilla mainostaminen on kiellettyä joten jos joku on kiinnostunut Proargista niin yv:tä.

Kai tätä on pakko pistää tilaukseen, vika kuukausi mennyt unien takia taas ihan vituilleen, ei sitten yhtäkään hyvin nukuttua yötä.

Kai tätä on pakko pistää tilaukseen, vika kuukausi mennyt unien takia taas ihan vituilleen, ei sitten yhtäkään hyvin nukuttua yötä.
Arginiinista et uneen mitään hyötyä saa.

5-HTP, valerian-juuri ja melatoniini auttaa uniongelmiin. Samoin phenibut mutta olo aamulla ei ole hyvä vaikka olis nukkunu kellon ympäri phenibutin avulla.

- - - Updated - - -

Arginiinista et uneen mitään hyötyä saa.

5-HTP, valerian-juuri ja melatoniini auttaa uniongelmiin. Samoin phenibut mutta olo aamulla ei ole hyvä vaikka olis nukkunu kellon ympäri phenibutin avulla.

Öh, vois varmaan vähän paremmin sanoo, sais siis unee syvemmäks, herään usein yöllä ja jotaki saatanan koiranunta kokoajan. Tosin pari kaveria anto paljo neuvoja, jotka tietää näistä, jos kokeilis vaikka pariviikkoo.

Back
Ylös Bottom