Apua

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mikko84
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mitä ootte mieltä ohjelmastani??

Ma (jalat)

1. kyykky 4 x / max
2. maastaveto 2 x / max
3. prässi 2 x / max
4. reidenkoukistus maaten 2 x / max
5. pohkeet istuen 2 x / max

Ke (rinta,olkapäät,ojentaja)

1. vinopenkki 3 x / max
2. leuanveto 3 x / max
3. kapea penkki 3 x / max
4. penkki 2 x /max
5. kulmasoutu tangolla 2 x /max
6. dippi 2 x /max
7. peck-deck 2 x /max
8. ylätalja niskan taakse 2 x /max
9. ojentajatalja 2 x/max
10. pystypunnerrus tangolla 2 x /max
11. olankohaukset käsipainoilla 2 x /max

Pe (selkä,hauis)

1. hauiskääntö mutkatangolla 3 x /max
2. selkä laitteessa 3x/max
3. hauiskääntö käsipainoilla, istuen 2 x/max
4. selkä lisäpainoilla 3 x /max
5. hauiskääntö taljassa suorakahva 2 x/max
6. vipunostot sivulle 2x/max

Tarvitsen apua!!!

oon aika ns. ensikertalainen ja pitäis saada neuvoa kokeneilta..

jos joku voisi laittaa toisenlaisen ohjelman tosta nii kiitos!
:worship:

Vähän kummalliselta tuntuu, eikä ihan vähääkään. Olet tehnyt jaot eri lihaksille, mut sit et kuitenkaan tee niin. Keskiviikkona teet selkää, kun pitäis perjantaina tehdä. Ja muutenkin tuo keskiviikko päivä... hmm...on jostain.. Ihan liikaa. Ja miksi tuo viparit sivulla on perjantaina, kun keskiviikkona pitäis jaon mukaan ottaa.

Oletko itse tehnyt ohjelman vai joku sulle?

eikös maastaveto sopis paremmin selkä-päivällä?

Oisko tässä mitään, sama jako vähän muutettuna(mikäli haluat käyttää just noita liikkeitä mitä sulla oli)

Ma (jalat)

1. kyykky 4 x / max
2. prässi 2 x / max
3. maastaveto 2 x / max
4. pohkeet seisten 2 x / max
5. pohkeet istuen 2 x / max

Ke (rinta,olkapäät,ojentaja)

1. penkki 3 x /max
2. vinopenkki 3 x / max
3. pystypunnerrus tangolla 2 x /max
4. olankohaukset käsipainoilla 2 x /max
5. dippi 2 x /max
6. ojentajatalja 2 x/max

Pe (selkä,hauis)

1. leuanveto 2x /max
2. ylätalja leveellä otteella 2x /max
3. kulmasoutu tangolla 3 x /max
4. hauiskääntö käsipainoilla, istuen 2 x/max
5. hauiskääntö tangolla 2 x /max

toi toinen ohjelma näyttää jakojen perusteella huomattavasti paremmalta. Vinkiksi, että ylätalja kannattaa tehdä eteen, ylätalja taakse on imo eräs huonoimmista selkäliikkeistä koskaan. Eteen tekemällä saat tuntuman latseihin, muista supistus alhaalla äläkä ylhäällä päästä aivan ylös asti, eli ei olkapäitä "roikkumaan". Muutenkin liikkeissä keskity supistukseen, alussa voi monella olla sellainen meno, että revitään mahdollisimman epäpuhtaasti helvetin isoilla painoilla ja ihmetellään, miksei kehitystä tule.

Mites tällänen..

Ma

· Pystypunnerrus 3X
· Ojentaja 3X
· Dippi 3X
· Scott hauis kääntö 3X
· Hauiskääntö 3X

Ti

· Kyykky 3X
· Jalan ojennus 3X
· Jalan koukistus 3X
· Selkä koneessa 3X
· Vatsat 3X

Ke

· Penkki 3X
· Peck-Deck 3X
· Leuat 3X
· Kulmasoutu 3X
· Vinopenkki 3X
· Pystysoutu 3X
· Vipunostot 3X

Kaikki 3 kertaa pos. loppuun asti.

Öö. Ti & Ke kumpanakin selkää? Tiistaina selkä koneessa? Ke kulmasoutu?

Tiputa tiistailta selkäkone pois. Ja tarpeeksi vaihtelua liikkeisiin.

Miks ihmeessä täytyy aina tehdä oma ohjelma joka on aivan päin V:tä? Maailmassa on yli miljoona erilaista valmista ohjelmaa ja sää teet ite jonku päin persettä olevan. Miks tällaisiin enää kannattaa edes vastata koska joka toinen pakkotoiston uus käyttäjä kysyy saman asian.
:curs: :curs: :curs: :down:

sinuna en tekisi ma, ti, ke. mielummin ma, ke, pe. toi ande 2 ehdottama ohjelma ois näistä paras. mitä toi sun 3 x max meinaa? :confused: siis teetkö 3 x 1, vai minkälaisii sarjoi teet? mitä sä tavoittelet tol sun ohjelmal?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos aluksi ottaisit vaikka täältä jonkun hyväksikehutun ohjelman, teet sitä apinan raivolla ja samalla lueskelet palstaa ja yrität muutenkin oppia tätä touhua niin kohta osaat itse suunnitella itsellesi järkevän ohjelman.

Kyllä on todella omituinen ohjelma. Miten voit tehdä kyykky maximin ja mave maximin samana päivänä? Täysin mahdoton ohjelma monilta osin muutenkin. Itse en suostuisi missään nimessä edes kokeilemaan.

Mitä noita sinun aikaisempia posteja katseli niin kaikki koski treeniohjelmaa. Sinulla ei ole vissiinkään juuri mitään kokemusta ohjelmalla treenaamisesta joten etsi täältä jokin kolmijakoinen ohjelma tai tee niinkuin minä silloin aikoinaan tein ja pyydä salin työntekijöitä laatimaan sinulle mieleisesi treeniohjelma ja myöskin näyttämään liikkeet sinulle niin alkaa ainakin mennä oikein. Se ei näin internetin välityksellä oikein onnistu. Varsinkin kun noita sinun ehdotuksiasi lukee niin ainakin minä sain käsityksen että et tiedä mihin lihakseen tietyt liikkeet ottavat, taikka niiden oikeata suoritustapaa.

Originally posted by Stalker
Varsinkin kun noita sinun ehdotuksiasi lukee niin ainakin minä sain käsityksen että et tiedä mihin lihakseen tietyt liikkeet ottavat, taikka niiden oikeata suoritustapaa.

Samaa itselläkin tuli mieleen, kun todella moni liike oli väärässä päivässä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom