SUPERCARB 1kg -40%

Apua! Selluliitti on valloittanut minut!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Äiskä
  • Aloitettu Aloitettu
Nooh, se tieto tuskin oli mistään nallepuhista, vaan ihan lääketieteellisestä julkaisusta... Ja vaikka söisikin liian vähän itseäänkin ajatellen, niin kaikki ravinto menee aina ensisijaisesti sikiöön ja äiti saattaisi jäädä aika aneemiseen kuntoon, kun lapsi voisi hyvin. Saa nähdä saanko itse edes ikinä lapsia, mutta tietysti lapsettomana on helppo antaa näitä vinkkejä, kuinka pysyä formussa.:joulu7: Ainakin salilla näkyy naisia, jotka treenaa loppumetreille asti ja ne on aikakin ihan timmissä kunnossa...:worship:

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Hei PepsiGirl,
Eiköhän raskauden aikana ole tärkeintä, että sekä vauva että äiti voivat hyvin. Itselläni ei ainakaan ollut raskauden aikana mitään tarvettaa pitää mitään diettiä päällä, tai perskannikoita kisakunnossa. Syö monipuolisesti ja liikkuu sen verran, että on hyvä olla, ja kaikki neuvolan tekemät mittaukset (verenpaine, hemppari yms.) ovat kunnossa. Sitä ehtii kyllä diettaamaan ja olemaan minimi rasvoissa sitten raskauden jälkeenkin.

Niin ja raskaus ja sen kulku on aika yksilöllistä, toinen käy juoksulenkeilläkin viime metreille saakka, ja toiselta taas kielletään kaikki liikunta useaksi kuukaudeksi esim. ennenaikaisten supistusten tms. vuoksi. Ja eiköhän kaikki toivo, että voisi harrastaa liikuntaa myös raskauden aikana oman fyysisen ja psyykkisen terveyden ylläpitämiseksi, mutta kun kaikki ei vaan aina mene niinkuin toivoisi.

En ehdi nyt lukemaan tätä, palaan myöhemmin astialle. Mutta onko kellään joku voide oikeasti tehonnut, esim. jollain tavalla kiinteyttänyt ihoa (esim. L´oreal) ? Tai sitten raskausarpiin.

Esim. pitkänlinjan fitness-neitosilta (Faidra, Vilmis...) olisin halunut saada tietoa...

Toimii? Mitä se on? Jos olit tosissas, niin missä tälläinen "kuivakuppaaminen" on mahdollista? :D

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Mielestäni selluliitista voi päästä eroon, se ei ole mahdottomuus ollenkaan.
Jos lihakset ottavat vallan pebasta rasvaläskin sijaan, niin tulos ei voi olla kuin hyvä! Jos esim. tsekkaat threadin "kuvia ennen ja nyt" ja "motivoivia kuvia" niin siellä on vaikka mitä ex-selluliitin omaavia naisia ja nyt niin tiukassa kunnossa, ettäh. :)

Joten no hätä!

Mutta pakko kyllä sanoa, että varkain se mullekin on tullut..Mulla on varmaan jotain piiloselluliittia, kun painelen reittä niin iahn kuin mustelmia painelis..Mutta ei kyllä silleen näy mitään pahasti ainakaan. Huoh. Onneksi pääsee kohta taas treenaamaan..Jibbii!

Mulla on nyt puolen vuoden sisään iskeny järkyttävät määrät näkyvää sellua takapuoleen ja takareisiin. sis hyi helvata! Voiskohan tosiaan johtua ehkäsyrenkaasta?

edit: käyn huomenna ostamassa nuo keep fit jar imukupit ruohonjuuresta, kuulema tosiaan tehoaa hyvin selluun. ilmottelen pari viikon päästä tapahtuuko mitään. :D

No en ihan luottais LUETTUUN TIETOON (jonka on kuitenkin kirjoittanut joku, jolla ei ole lapsia; hänestä vaan tuntuu siltä, että omena päivässä pitää fläsän poissa ja joka voi puolestani työntää omenansa sinne, mihin ei aurinko paljoo porottele :D ), jos ei oo oikeesti kokemusta. Aloitin tämän threadin juuri sen takia, että mulla on neljä lasta, ja viimeinen on ainoa, jolta selluliitti on kerääntynyt. Painoa tuli 15 kg, mitä ei ole tullut aiemmin (aiemmin n. 6 kg).

Mitään muuta syytä en niin painon nousuun kuin selluliittiinkään oo keksinyt kuin ikä. Kaikki on jo lähteneet pois (myös sellu), mutta kun sitä tuli niin sitä tuli ja that's it!

Eikä lapsi tarviikaan mitään ekstraa, mutta jos paino nousee, kuten mulla (ja monella vielä huikeesti enemmänkin) ja ihminen liikkuu paljon kuten minä, niin eikö se tavallaan ole aivan luonnollista että nälkä kasvaa.

Mietipä itse, jos aloittaisit tästä aamusta harjoitukset, jossa niskassasi on 15 kg:n levypaino. Sitä sitten kiikkaat joka paikkaan mukanasi. Voi olla että tekis pikkusen enemmän näkkileipää mieli...

Vastakohta kaikelle tälle oli vauvan syntymä ja painon pudotus: olo oli niin kevyt, että olisin juossut vaikka Ivaloon. Ja se, kuinka jatkat syömistäsi raskauden jälkeen onkin sitten oma valintasi ja kirjoitelmanhan siitäkin saa aikaiseksi.

Syy, miksi kommentoin Pepsigirlin tekstiä on se, että aina kavahdan, jos joku puhuu ilman kokemuksen rinta-ääntä, "minä luin Nalle Puhista, että..." -mentaliteetillä.

Kommentoida saa tietysti, mutta liian jyrkät mielipiteet kirja-pohjalta on turhia.

T. ent. nuori, ent. synnyttäjä, ent. selluliitti-hirmu, ent. norsu, nyk. kokemuksen rinta-ääni

Tässä on kyllä niin hyvin kiteytettynä asiat. Ite sain 3 viikkoa sitten pojan, ja raskaus vielä venähti pari viikkoa lasketun ajan yli. Kuulun niihin onnellisiin joilla raskausaika on/oli helppo ja pystyin treenaamaan
normaalisti viimesiin päiviin saakka. Paino nousi sen 13-14kg, 8 kiloa jäi laitokselle ja kun synnytyksestä oli 2 viikkoa niin 2 kiloa oli enää "ylimääräistä" jäljellä. Ja ihan itekseen se putosi. Toi kommentti että olo on niin kevyt että vois juosta ivaloon. En vois paremmin asiaa ilmaista. :D Suosittelen kyllä syömään ihan kunnolla raskausaikana, ihan oman jaksamisenkin takia. Omat pelot paisumisesta ei käyny toteen vaikka söin reilusti ja myös niitä herkkuja. Varsinkin jos kykenee liikkumaan niin mulle ei ainakaan ois 1 omena päivässä lisää riittäny. Selluakaan ei paljon tullut ja eiköhän ne vähätkin sula kun taas aletaan kunnon jalkatreenit. Nautinnollista raskausaikaa kaikille joilla on pullat uunissa, älkää miettikö niitä kiloja vaan nauttikaa siitä lyhyestä ajasta kun on kiva olla "iso mahainen".:):dance:

Suositut

Back
Ylös Bottom