Apua rinnallevedon harjoitteluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Möhö
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen harrastellut voimailua vajaa kaksikymmentä vuotta. Nyt vanhemmalla iällä olen kiinnostunut painonnostosta. Kun vähän testailin tasojani niin raakana sain rinnallevedossa 100 kg. Tätä tulosta haluaisin kehittää. Olen ostanut painonnosto kengät ja haluaisin opetella oikeaa tekniikkaa erityisesti rinnallevetoon. Olen harjoitellut rinnallevetoa kyykkyyn, mutta erityisen vaikeaksi olen kokenut ns. " kakkosvedon". Oikeilla nostajilla paino helähtää reisiä vasten, mutta itselläni näin ei tapahdu. Muutenkin olen kuullut, että kakkosveto ratkaisee onnistuuko nosto vai ei. Onkohan tanko itselläni liian kaukana vai missähän olisi vika? Olisin kiitollinen jos joku antaisi minulle vinkkejä, miten voisin kehittää rinnallevedon kakkosvetoa ja tekniikkaani:)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Zone-sarja -42%
Kiitos

Kiitos noista. Olenkin noita lueskellut, mutta en ole löytänyt vastausta siihen,kuinka tulisi opetella kakkosvetoa ( lantiolyönti tai jotain). Onko kehittymisen kannalta tärkeää, että painoja aivan kuin pompautetaan reisiltä ylöspäin?

Näinhän se on, että täältäkin löytyy noita viestiketjuja painonnostosta...MUTTA...MUTTA....

Maailma olisi täynnä hyviä painonnostajia jos lajin oppisi lukemalla alaan liittyvää kirjallisuutta, katsomalla videomateriaalia ja yksin harjoittelemalla tekniikoita. Väitän että vaikka kuinka antaisin tarkat ohjeet miten rinnalleveto tehdään, niin ei hyvä.

Kaikista parasta olisi jos sinulla olisi mahdollista saada salilla oppia joltakin painonnostovalmentajalta tai painonnostajalta ja ottaa videolle niitä omia nostoja. Näin itse näet missä kohtaa nostoa ne virheet tulevat ja oikeasti osaava henkilö auttaa korjaamaan epäkohdat :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom