Apua perheen kans!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RegeX
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Moi mä oon uus täällä, ja aattelin että ehkä te pystytte auttamaan. Aloittelin tammikuussa puntilla käyminen kun tutustuin sellaiseen kuin Max-OT ohjelmaan. Luin paljon faktaa proteineistä ja lisäravinteista(kaikki englanniksi), ja kävi ilmi että olin ollut aika paljon harhateilllä mun treenamisessa.

Rupesin syömään säännölisesti proteiineja, mm. aamupalan ja iltapalan yhteydessä sekä pari kertaa keskellä päivää, sekä aloitin myös kreatiinin ja glutamiinin käytön.

Nyt on käynyt silleen että koko hemmetin perhe on ruvennu jankuttamaan niistä "aineista", ja muijafrendikin(joka käy puntilla), sanoo vaan että se tekee mut läskiks ja että ei niistä oo kuitenkaan mitään hyötyä. Ja mutsi meinaa että se on vaarallista, ja faija vaan virnuilee kun sekoittaa proteiini juoman.

Mä olen yrittäny selittää niille, mutta aivan turhaan. Ihmiset haluu näköjään elää niissä harhaluuloissa että jos syö kasviksia ja käy puntilla kaks tuntia päivässä niin kasvaa. Ja en pysty myöskään näyttämään mitään mun tiedonlähteitä netistä, koska kaikki on enkuks ja ne ei tajua siitä mitään.

Niin oisko löytyvissä joku auktoriteettinen sivu tai kirja suomeksi, jossa selitetään nämä prosessit? Vanhemmista en piittaa, mutta ois hyvä jos sais sen muijan valistettua. Mulla on palanu treeni into tän takia.

Kiitti etukäteen. :)

Voit näyttää äidille, tyttöystävälle jne, että näitä samanlaisia lisäravinteita saa normaaleista ruokakaupoista, eivätkä ne siksi voi olla vaarallisia? Tämän jälkeen kerrot niille vähän dopingista ja siitä mitä ne tekee ja miksi et ole niitä käyttämässä. Ehkäpä tämän jälkeen ne ymmärtää, että oikeilla pohjalla olet.

Sitten sanot tyttökaverille, että odota muutama kuukausi ja katso, kuinka paljon lihot/kasvat, ja kuinka se ei (okei ei ehkä lähtökohdat samat mut ju nou kasvissyöjät) Samanlaista ruokaa syöt nimittäin kuin ne, mutta joiltakin osin vain paljon enemmän.

Niin ja se hyvä suomenkielinen sivusto löytyy osoitteesta www.pakkotoisto.com

Moi,

Eikä todellakaan kannata antaa treenimotivaation painua maihin tuollaisen takia! Ryhtiä vain ja sisulla eteenpäin! Edellä annettiinkin jo ihan päteviä vinkkejä ja toiseksi esim. proteiinijauhetta voit puolustella sille, että se on täysin samaa proteiinia mitä te kaikki syötte mm. kanan muodossa, jauhelihassa, munissa jne jne...Sun vaan täytyy treenin jälkeen saada sitä vähän erimuodossa jotta se imeytyy nopsasti, eikä ensin haudu kahta tuntia vatsalaukussa :)

Lueskele pakkotoistoa ihan rauhassa...varaa aikaa pari tuntia ja varmasti löydät täältä todella paljon faktaa millä perustella!

Tsemppiä treeneihis, viilaa ruokavalios kondikseen, sekä treeniohjelmasi ja jätä tarpeeks aikaa myös levolle ;)

Jep.. proteiinihormoonit on vaarallisia :hyper:
Mutjoo. Kannattaa tosiaan pistää numeroita tauluun ja faktat tiskiin :D

sama tahtoo olla mullakin ongelmana ku sanotaan et aivan turhaa sä tota RAHKAAkin syöt ku kaiken tarpeellisen saat normaalista kotiruuasta...tähän ei voi muuta sanoo ku et niin saan mutta tämä on vaan niin paljo näppärämpää..

huumor sanoi:
sama tahtoo olla mullakin ongelmana ku sanotaan et aivan turhaa sä tota RAHKAAkin syöt ku kaiken tarpeellisen saat normaalista kotiruuasta...tähän ei voi muuta sanoo ku et niin saan mutta tämä on vaan niin paljo näppärämpää..

Normaalia kotiruokaa? Hmm isoja pihvejä, kalaa, kanaa, kalkkunaa, jauhelihaa, kananmunia yms. oioioi :kuola:
Heti vaihtaisin rahkan kunnon evääseen jos saisin jonkun muun piikkiin syödä.

Tosin jos "kotiruoka" on pottumuusia ja ruskeeta kastiketta niin antaa olla ;)

-Edit: Äitimuorinkin saisi varmasti tyytyväiseksi kun kehuisi, että tekisitkö taas niitä maukkaisan kuuluisia pihvejäsi yms..

Temp Human sanoi:
Normaalia kotiruokaa? Hmm isoja pihvejä, kalaa, kanaa, kalkkunaa, jauhelihaa, kananmunia yms. oioioi :kuola:
Heti vaihtaisin rahkan kunnon evääseen jos saisin jonkun muun piikkiin syödä.

Tosin jos "kotiruoka" on pottumuusia ja ruskeeta kastiketta niin antaa olla ;)

-Edit: Äitimuorinkin saisi varmasti tyytyväiseksi kun kehuisi, että tekisitkö taas niitä maukkaisan kuuluisia pihvejäsi yms..
joo kyllä se ruoka on noita toisinaan noita pihvejä sun muita et ihan hyvissä ruuissa oon mut ei taho millään riittää piffeä joka päivälle välipalaksi..

Tervetuloa kerhoon :love:. Joku vois joskus aloittaa ketjun "Saan tukea harrastukselleni perheeltäni" tai "Ystäväni kannustavat minua entistä tiukempaan ruokavalioon" :lol2:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Itse olen 25 vuotias ja äiti valittelee että älä syö niitä lisäravinteita, isot lihakset on rumia. (en tietenkään enää kotona asustele). Ihan fiksu ihminen minun äiti muuten on, mutta voi voi :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom