Apua! Miten treenit jarjestetaan nyt?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mase
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tilanne on sellainen, etta olen vaihto-oppilaana Amerikoissa ja oon hadassa.
Tahan asti olen pystynyt jarjestemaan treenit erittain hyvin ja kehitystakin tuli mukavasti. Mutta seuraavassa Trimesterissa (koulujaksossa) tilanne on toinen. Mulla on nimittain aamupaivalla noin tunti urheilua, jossa on kaikkia erilajeja (ei mitaan erikoisen hardcorea, enemman sellasta, etta vain pieni lampo paalla). Koulun jalkeen kahden tunnin pituiset sprintti- ja kuulantyontotreenit. Ja kaikki naista treeneista on joka arkipaiva seuraavat nelja kuukautta :eek:. Eli pelkaan, etta hirveen rankkaa treenia ei voi vetaa, eika palautuminen ole mitaan hirmu nopeaa.
Nyt ihmetyttaa, etta miten saisin jarjestettya punttitreenit tohon paalle?
Oon treenannu 4-jakoisella ohjelmalla nyt viimeaikoina ja kehitysta on tullut ihan "kivasti". Ja mites sitten, tarviiko proteiinin maaraa kasvattaa entisestaan (2-3g/ painokilo) lisaa? Oon pitany kerran viikossa vahaproteiinisen paivan. Mutta jos ois ideoita, neuvoja ja ohjeita, niin ne on enemman kuin tervetulleita. :worship:

Tee punttitreenit kerran tai kaksi viikossa, sisällytä moninivelliikkeitä ohjelmaan ja älä treenaa failureen, näin palaudut nopeammin. Esim: Tempaus, vauhtipunnerrus ja askelkyykky, sarjat/toistot 3-5*3-5. Syö paljon kotiruokaa ja ota palautusjuoma mukaan hommaan.

Ei tosta kannata mitään turhia stressailuja ottaa. Sprintit ja kuulatreeni tekee takuulla hyvää ja jos teet kevyempää salitreeniä niinkuin Korkkari tossa yllä ehdottaa niin eiköhän se kroppa ole "yleisesti" paremmassa kunnossa 4kk kuluttua kuin tällä hetkellä. Jos kuntosi tänä aikana (kuten uskoisin) kasvaa niin saat taatusti enemmän irti sitten kun palaat normaaliin 4-jakoiseen ohjelmaasi. Hyväkuntoinen palautuukin nopeammin. Tsemppiä!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom