Apua! miten saan lihottua

Tämä on ehkä väärä aihe mutta pliish auttaisitte mua. Olen 17v ja paino noin 56 ja pituus 170cm. Eikä mulla ole hyvä ruokavalio. Tässä on mun nykyinen ruokavalio aamulla pari leipää ja teetä ja koulussa syön koulun ruoka mikä vaihtelee aina ja sitten kun tulen kotiin niin syön vaan sellast papu keittoo ja vähä salattii. Ja yöllä syön leipää tai jotain muuta. Ärsyttävää kun näytän ihan pikkupojalta. Niin voisitteko sanoa monta päivää pitäis syödä päivässä ja mitä ruokaa syödä?.

Lisäks mulla on nopea aineen vaihdunta. Ja lisäks halusin saada vatsalihaksii ja olla lihaksikas eikä tollane luuranko alipainoinen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
vedä puuroo aamulla turpaan ja syö 2 lämmintä ruokaa (isoo annosta) päivässä + kaikki välipalat siihe päälle..

edit. ja tietenki täältä löytyy kaikki tarvittava treenistä ja ruokavaliosta.. melkein kaikki..

Tämä on ehkä väärä aihe mutta pliish auttaisitte mua. Olen 17v ja paino noin 56 ja pituus 170cm. Eikä mulla ole hyvä ruokavalio. Tässä on mun nykyinen ruokavalio aamulla pari leipää ja teetä ja koulussa syön koulun ruoka mikä vaihtelee aina ja sitten kun tulen kotiin niin syön vaan sellast papu keittoo ja vähä salattii. Ja yöllä syön leipää tai jotain muuta. Ärsyttävää kun näytän ihan pikkupojalta. Niin voisitteko sanoa monta päivää pitäis syödä päivässä ja mitä ruokaa syödä?.

Lisäks mulla on nopea aineen vaihdunta. Ja lisäks halusin saada vatsalihaksii ja olla lihaksikas eikä tollane luuranko alipainoinen.
Et taida ensinnäkään olla suomalainen kieliasusta päätellen? No, se ei ole tässä olennaista, vaan tuo mitä olet raapustellut. Siis vähän tarkemmin voisit kertoa ruokavaliostasi, et varmaan joka päivä syö pelkkää papusoppaa? :D

Toisekseen sulla löytyy ne vatsalihakset, niitä pitää vain treenata. Mutta tuolla syömisellä uskoisi jo niidenkin näkyvän.

Ei kai tämä vain ole vitsi?

Aika vitsiltä kaikkineensa vaikuttaa.

Kieliasu: "Monta päivää pitää syödä päivässä?" ym.

Kotona pelkkää leipää ja papusoppaa?

Ylipäänsä otsikkokin. Eiköhän jokainen nyt tiedä miten saada paino nouseen. Varsinkin kun kirjoittaja vielä itsekin tiedostaa alhaisen/huonon ruokavalionsa.

Et taida ensinnäkään olla suomalainen kieliasusta päätellen? No, se ei ole tässä olennaista, vaan tuo mitä olet raapustellut. Siis vähän tarkemmin voisit kertoa ruokavaliostasi, et varmaan joka päivä syö pelkkää papusoppaa? :D

Toisekseen sulla löytyy ne vatsalihakset, niitä pitää vain treenata. Mutta tuolla syömisellä uskoisi jo niidenkin näkyvän.

Ei kai tämä vain ole vitsi?

Olen ulkomaalainen ja valitettavasti syön joka päivä tollast papu soppaa leivän kanssa.

Siis kun herään aamulla syön 2 leipää missä on juustoa ja voita. Ja sit iltapäivällä syön koulussa erillaist ruokaa. ja sitten kun tuun koulusta niin juon kokista ja syön patukan ja vedän sitten illemalla tollast papusoppaa.

Mulla näkyy sillee vähä himmeesti noi vastalihakset jos mä jännitän mutta haluisin ett ne olis hyvin näkyvillä. Eikä tämä ole valitettavasti vitsi.

Kiitos teille kommenteista :). Ja oikeesti mä en syö paljon.

Onkos sulla nyt kotiasiat ihan kunnossa? Mikä siihen on syynä että vedät päivittäin vaan papusoppaa ja leipää?

Onkos sulla nyt kotiasiat ihan kunnossa? Mikä siihen on syynä että vedät päivittäin vaan papusoppaa ja leipää?

Villi veikkaus, että liittyy jotenkin uskontoon. Aika monet lihatuotteet on kiellettyjä joissakin uskonnoissa.

Edit: Sixpäkin saaminen ja painon nosto, on käytännössä mahdotonta.
Edit2: Pyydä äippääsi ostamaan tonnikalaa, maitorahkaa ja muutenkin maitotuotteita, niin tuloo sitten proteiinia vinopino.

Onhan mulla kotiasiat hyvin. Mutta äiti ei osaa tehdä erillaisia ruokia osaa tehdä vaa papusoppaa ja jotain muuta mistä ei saa hyviä aineita. Haluisin hyvän ohjeen ruokavalion kanssa ja esim mitä söisin ja ne.

Ei kyllä liity uskontoo.

Tätä on kyllä ehkä tyhmä kysy mutta jos vaikka lihoo paljon niin kasvaaks siitä pää ja näkyiskö leuka sille terävämmin tarkasti?

Siis kun herään aamulla syön 2 leipää missä on juustoa ja voita. Ja sit iltapäivällä syön koulussa erillaist ruokaa. ja sitten kun tuun koulusta niin juon kokista ja syön patukan ja vedän sitten illemalla tollast papusoppaa.

Mulla näkyy sillee vähä himmeesti noi vastalihakset jos mä jännitän mutta haluisin ett ne olis hyvin näkyvillä. Eikä tämä ole valitettavasti vitsi.
Pakko sanoa, että ruokavaliosi on kyllä täysi vitsi. Miten ihmeessä pysyt hengissä? Jos haluat lihaksikkaaksi tai edes normaalipainoiseksi, sun pitää ruveta syömään useammin ja enemmän ja PALJON. Pakkotoistoa kun selaat, tulet väkisin esim. ravintopuolella törmäämään oikeanlaiseen syömiseen. Usko tai älä, mutta sun päivittäiset kalorimäärät vastaavat todennäköisesti jonkun pikkutytön suositeltua määrää, eli not good.

Ja mikä ihmeen yösyömisjuttu sulla on meneillään, kun vedät leipää ja jotain muuta silloin? Vai tarkoitatko myöhäisiltaa? :confused:

Alat treenaamaan ihan kunnolla ja syömään hyvin. Lukase toi, ja syö vaikka sen bulkkiesimerkin mukaan http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=32394. Vaikuttaa siltä kuitenkin että sua kiinnostaa vain nuo vatsalihakset, joka tapauksessa, en tiedä onko sulla jokin syömishäiriö, mutta treenasit miten tahansa niin kannattaa ruveta syömään terveellisemmin.

edit
Älkäähän ruokkiko trollia:)
Niin no, trollin vahvat tuntomerkit tosiaan on

Ei helv.. mikä ketju:D Siis äiti osaa tehdä vaan papusopppaa?:lol2: Oikeesti ainoo tapa kasvaa on syödä paljon ja muutakin kuin papusoppaa ja leipää. Ehkä voisit itse opetella kokkaamaan?

Pyydä äitiltä rahaa ja mee lähimpään kebab-pizzeriaan ja vedät joka päivä sieltä pizzaa ja kebabia naaman. Eiköhän ala leuka näkymään:arvi:

Käyppäs vaikka äitis kanssa ostamassa kanaa tai jauhelihaa ja makarooni. Kanat ja jauhelihast osaa paistaa ja makaroonit keittää kuka tahansa joka osaa keittää papusoppaakin. Ja varmasti on muuten enemmän kaloreita niissä kun siinä papusopassa.

:offtopic:Mistä maasta olet kotoisin?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom