Apua! miten saan lihottua

Ja mitä niihin vatsalihaksiin tulee, niin ne saa tuolla painolla muutamassa viikossa näkyviin (ainakin 4 ylintä palikkaa). Joka ilta 4 x 25 vatsaa, niin lopputulos on taattu. Jos tuottaa ylenmääräistä tuskaa, niin 4 x 15 muutaman päivän ajan, jonka jälkeen tekee 4 x 20 taas muutaman päivän ajan ja niin edelleen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Älkää kukaan ihmeessä poistattako tätä ketjua - nauroin vedet silmissä! Tämä on ehdottomasti parempi kuin huumoripalstan vitsiketju.:hyper:

ROFLMAO! vittu mikä ketju. :D

oon hekottanu tässä nyt nyt 15 min putkeen tätä lukiessa.

Ei juma!

mutta minkä sille voi jos ei osaa kunnolla suomea ja saa vaan papusoppaa kotona?

Tsemppiä :worship:

ROFLMAO! vittu mikä ketju. :D

oon hekottanu tässä nyt nyt 15 min putkeen tätä lukiessa.

Ei juma!

mutta minkä sille voi jos ei osaa kunnolla suomea ja saa vaan papusoppaa kotona?
Tsemppiä :worship:
Tai sitten osaa trollaamisen jalon taidon;) Papusoppa kun ei varsinaisesti ole enklanttilainen ruokalaji, kuulostaa hiukan oudolta, että sitä syödään päivittäin.

Unohdin toisen nickin salasanan. Mutta tässä olis mun juttu.

Aamulla puuro maitoa kolme lasia tai kaks. Koulussa sitt kouluruoka.
Koulust kotii vaikka 3 lasillst maito ja 2-3 jugurttii ja joku ateria jos keksin jotain. Sitt Illalla vedä vaikka jauheliha keittoo ja yöllä 6 makkaraa ja perunan kera. Siis yritän vetää päivässä litran maito tölkin. Yritän sitten syödä 2 tunnin välein kaikkee mitä kaapista löytyy. Toivottavasti edes tajusitte mitä tarkoitin.

Nyt kun oon tälläne 56kg luuviulu niin kannattaisko aloittaa toi Punttisalilla käyminen ja vatsalihaksen teko ja muut.

Tai kannattaako lihoa eka ja sitt tekee vatsalihakset.

Ärsyttää kun yrittää syödä paljon niin vähästä jo maha tulee täytee
varmaan johtuu siitä kun en oo pitkästä aikaa syöny mitään.

Oikeesti oon saanu teiltä tosi hyviä neuvoja kiitos teille neuvon antajaille.

Unohdin toisen nickin salasanan. Mutta tässä olis mun juttu.

Aamulla puuro maitoa kolme lasia tai kaks. Koulussa sitt kouluruoka.
Koulust kotii vaikka 3 lasillst maito ja 2-3 jugurttii ja joku ateria jos keksin jotain. Sitt Illalla vedä vaikka jauheliha keittoo ja yöllä 6 makkaraa ja perunan kera. Siis yritän vetää päivässä litran maito tölkin. Yritän sitten syödä 2 tunnin välein kaikkee mitä kaapista löytyy. Toivottavasti edes tajusitte mitä tarkoitin.

Nyt kun oon tälläne 56kg luuviulu niin kannattaisko aloittaa toi Punttisalilla käyminen ja vatsalihaksen teko ja muut.

Tai kannattaako lihoa eka ja sitt tekee vatsalihakset.

Ärsyttää kun yrittää syödä paljon niin vähästä jo maha tulee täytee
varmaan johtuu siitä kun en oo pitkästä aikaa syöny mitään.

Oikeesti oon saanu teiltä tosi hyviä neuvoja kiitos teille neuvon antajaille.

Ja jos näkisitte mun selän mulla on tosi surkee ryhti. Selkä näyttää vääntyneeltä lusikalta.

Voisitteko sanoa onko toi lista hyvä lihomiselle.

Jos tiedätte ohjee miten saa kilon viikossa niin voisitteko kertoo sellasen?

Ja mitä niihin vatsalihaksiin tulee, niin ne saa tuolla painolla muutamassa viikossa näkyviin (ainakin 4 ylintä palikkaa). Joka ilta 4 x 25 vatsaa, niin lopputulos on taattu. Jos tuottaa ylenmääräistä tuskaa, niin 4 x 15 muutaman päivän ajan, jonka jälkeen tekee 4 x 20 taas muutaman päivän ajan ja niin edelleen.

Tiedätkö miten tehdää esim rintalihakset ja ne ihan kaikki 6packit.

Miten saa selän suoraks?

Syöt vaa aina mahan iha ähkyks ni rupee venymää se mahalaukku :D
Sillonki pitää syyä vaikkei nälkä oliskaa. Ku syö vaa iha vitusti ni kyl ne sieltä tulee. Nykyää on vähä vaikeempi lopettaa liika syöminen ku tuntuu et kokoajan on nälkä :)

Googlesta löydät hakusanoilla "ab exercise" tai "ab training" miljoona eri ohjetta ja vinkkiä vatsalihasten treenaamiseen. Sama koskee rintalihaksia. Englannin kielen taitoisena varmasti kykenet lukemaan niitä. Toisekseen, sinulla pitää olla alhainen rasvaprosentti, jotta vatsalihakset näkyvät mahdollisimman hyvin. Mutten kyllä suosittelisi sitä nyt ensimmäiseksi tavoitteeksi.

Tässä nyt esim. linkki, josta näet millä eri tavoin kaikkia erinäisiä lihasryhmiä voi treenata: http://www.bodybuilding.com/fun/exercises.htm

Selän saat suoraksi opettelemalla liikkumaan ryhdikkäästi. Hartiat taakse jne. Treenaat kaikkia lihasryhmiä tasaisesti, niin sekin ongelma hoituu. Älä nyt siis pelkästään keskity niiden rinta-ja vatsalihasten treenaamiseen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom