Apua! miten saan lihottua

Kiitos everybody, käytin weilandan linkkia kiitos sinulle. Tosta päästä vaan ett ku mull on tollane pikku pää ja sellane pikku leuka. Onko mahollist sillee et tulis vähä pitempi leuka ku lihoo ja vetää punttia ja treena kaikkee.

Saako jauhelihakeitosta hyviä kalori määriä ja tarvittavia aineita?

Jos syön aamulla puuroo ja syön pari leipää. Ja sit iltapäivällä kouluateria ja ku tulen kotiin koulust sillo söis jonkun jauhelikeiton. Sen syötyä söis jugurttii,maitoa ja sitä muuta. Ja oisko hyvä jos söis 6 makkaraa ranskalaisten kera?

Oon puoliks englanttilainen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kiitos everybody, käytin weilandan linkkia kiitos sinulle. Tosta päästä vaan ett ku mull on tollane pikku pää ja sellane pikku leuka. Onko mahollist sillee et tulis vähä pitempi leuka ku lihoo ja vetää punttia ja treena kaikkee.

Jos syön aamulla puuroo ja syön pari leipää. Ja sit iltapäivällä kouluateria ja ku tulen kotiin koulust sillo söis jonkun jauhelikeiton. Sen syötyä söis jugurttii,maitoa ja sitä muuta. Ja oisko hyvä jos söis 6 makkaraa ranskalaisten kera?

You gotta start eating more :whip:

Nyt kuulostaa jo paljon paremmalta. Uskoisin, että pään, etkä leuanmuotoon voi itse vaikuttaa. Puuro on hyvä aamulla, ja tuhti kouluruoka. Päivällä sitten kotiin tultua vaikka jauhelihaa, kanaa, lihaa esim. lihakeiton, makaronilaatikon yms kotiruokien muodossa. Välipaloina vaikka hedelmiä, raejuustoa, maitorahkaa ja vaikka leipää. Tärkeintä olisi, että syöt usein, mutta vähemmän kerralla, niin ei pääse ähky tulemaan ja mahtuu ruokaa enemmän.

Kylläkait se pää näyttää vähän erilaiselta jos paino nousee 56-->90kg. En sit tiiä miten vaikuttaa esim leuan pituuteen :D mutta kyllä siinä eron huomaa.

Ei vittu, porukka vastailee tosissaan tällaisiin juttuihin:wtf: Kaveri kysyy hoonolla soomella, tuleeko leuka terävämmäksi, kun lihoo, ja vastauksia satelee:rock:

Edit. typot

Ei vittu, porukka vastailee tosissaan tällaisiin juttuihin:wtf: Kaveri kysyy hoonolla soomella, tuleeko leuka terävämmäksi, kun lihoo, ja vastauksia satelee:rock:

Edit. typot

Tälläset viestit voi jättää ihan kunnialla poies. Ei se sulta ole mitään pois, jos toiset vastailee. Koitas sinäkin ottaa mallia.

Hei ihan oikeasti mä en pelleile, luulin vaan että pää kasvais koska itse on katsonu noi after before kuvat tollaisista punttikuvista.

Yks kyssä viellä ei mikään pelleily yleensä kun syön paljon ruokaa niin seuraavana päivänä kakka tulee vähä löysänä, pelkään vaan että en saa niitä tärkeitä nesteitä. Onko toi normaalia vai onko mulla ripuli sairaus?

Pelkään pahinta :(. Mutta yleensä ku syön niin ei tuu ripulina mutta jos syön paljon sitte se voi tulla.

Mutta ehkä se voi johtua siitä että syön paljon makeisia?

Mulla on sitten nopea aineen vaihdunta.

Hei ihan oikeasti mä en pelleile, luulin vaan että pää kasvais koska itse on katsonu noi after before kuvat tollaisista punttikuvista.

Yks kyssä viellä ei mikään pelleily yleensä kun syön paljon ruokaa niin seuraavana päivänä kakka tulee vähä löysänä, pelkään vaan että en saa niitä tärkeitä nesteitä. Onko toi normaalia vai onko mulla ripuli sairaus?

Pelkään pahinta :(. Mutta yleensä ku syön niin ei tuu ripulina mutta jos syön paljon sitte se voi tulla.

tää oli hyvä :lol2:
eipä taida ihan puuro leukaa kasvattaa... Tarvitaan voisilmää jo mukaan.

Ne on todennäköisesti olleet jotain roinaajien pöhötyskuvia.

Ruokavalio kuntoon. Kukaan ei pasko kuin sudanilainen lommoposki jos syömiset ovat kunnossa. Jätä ne karkit pois jo siinä mielessä, jos meinaat kasvattaa lihaksia ja saada vatsalihakset kunnolla näkyviin. Ja nestettä kannattaa nauttia runsaasti päivän mittaan säännöllisin väliajoin. Tuo vatsaongelma saattaa johtua siitä, kun lukemani perusteella syöt melko paljon kasviksia suhteessa muihin syömisiin. Niissä on paljon kuitua. Päälle jos vedät vielä papusopat tjms. ja syöt sattumalta samana päivänä "normaalia enemmän", saattaa vatsasi reagoida erikoisesti kaikkeen tuollaiseen mättöön, joten sen johdosta tulee ripuli. Panosta runsaasti proteiinipitoiseen ravintoon myös.

Jossain täällä sivustolla on tarkemmat selostukset kuinka paljon ja missä suhteessa kaikkia erinäisiä ravintopitoisuuksia päivittäisessä ruoassa pitäisi olla. Ja saahan niitä vaikkapa terkkarilta jossei muualta.

Leuasta en tiedä, mutta itselläni ainakin poskiin tuli paljon pyöreyttä kun lopetin pikkulintu ateriat ja siirryin terveellisempään ja säännöllisempään ruokarytmiin...

Vähän saisi siivota tätä trediä. Virtaa päälle, jos kaveri on syntyjään englantilainen niin terävä = sharp = erottuva...

Tuo on kyllä totta että pää näyttäisi kasvaneen ennen ja jälkeen kuvissa ja leukakin erottuu. Kasvuhormonilla on varmaan tekemistä joidenkin kuvien leuoissa, mutta ihan kiristyminenkin saa pään näyttämään isommalta. Treenaus tai syöminen ei kuitenkaan kasvata päätä... Paitsi tarpeeksi syömällä saa posket kasvamaan nestepöhöstä. :)

Kasvaminen onnistuu yksinkertaisesti: Syöt enemmän kuin kulutat. Colemanin sanoin: "Six meals!". Opettele itse tekemään välipaloja. Helppoja ja halpoja reseptejä löytyy täältä pakkotoistoltakin. Kannattaa kyllä ottaa mukaan treenauskin. Voit pitää perusperiaatteena, että treeni antaa vain ärsykkeen lihaskasvulle - ruoka kasvattaa. Painoa saat lisää pelkästään syömällä paljon, mutta lihasmassan hankintaan tarvitset myös treeniä.

Edit. jos syöt liian vähän niin pituuskasvusikin voi hidastua/estyä. Eli syö kuusi kertaa päivässä, jokaisella kerralla tarpeeksi proteiinia.
Edit2. Vatsaongelmat on ihan normaaleja jos pitkään on syönyt vähän ja yhtäkkiä syö enemmän. Jos syöt paljon, joudut paskomaankin useasti. Ei voi mitään. :)

Ihan jees huumoripläjäys näin keskipäivää piristämään. Nyt voisin tosin opiskella, sillä tämä on täyttä ajanhukkaa ;D

Osta maksalaatikkoa ja lämmitä sitä mikrossa ja syöt kaikki kerrallaan ei pitäs olla vaikeata ja hyvää on :hyper:

Itelläki oli tollaset "mitat" kuukaus sitten ennenkö aloin kunnolla treenamaan nyt 169cm 59kg ja 17vuotias, en oo vaan vieläkään oppinut syömään aamusta. ;s

Nojuu meen treenamaan ja sen jälkeen kelkkaa rassamaan tzau ja onnea jatkoihin.

Ensin osta keittokirja, mistä löytyy paljon erilaisia ruokia, jos olet kuullut sellaisesta. Tai jos ei, niin pistä papukeittoo vaikka pippuria, ni tulee erimakuista. Tai vedät roiskeläppiä naamaan joka toinen tunti ni kyllä paino nousee, mutta lähinnä läskinä :D

No kun ei oo parempaakaan tekemistä

Aamu:
puuro= 2dl kaurahiutaleita+ 4,5dl vettä + suolaa jos kiire ni mikroon about 3,5min. Päälle 3dl maitoa.
massa juoma= purkki rahkaa luonnon joqurttia ja mustikkakeittoa + ruokalusikka rypsiöljyä kaikki sekasin sauvasekottimella.

1. välipala 2 palaa leipää ja reilusti juustoo + kinkkuu + vettä.

lounas: kouluruokaa reilusti ja 3 lasii maitoo

2. välipala 2 palaa leipää + reilut kinkut + juustot + vettä

kotona heti vaikka sitten sitä jauhelikeittoa ja taas ne 3 laisii maitoo.

Käyt SALILLA ettei tuu massa pelkkänä fläsänä.

kotona vedät taas sitä jauhelia ja maitoo

ennen nukkumaan menoa vedät tollasen massa juoman ja nukut ainakin 8 tuntia.

Tämä on tarkotuksella tehty yksinkertaiseksi koska muuten tekeminen loppuu.

6kk päästä luulis varressa olevan useempi kilo lisä massaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom