apua maksimivoima ohjelmaan!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja xjanix
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
pitäs alkaa tekemään maksimivoimaa ja en oikein tiedä että mitä liikkeitä kannatas tehdä? miten lihasryhmä jaot?
ajattelin tehdä näin:

1.rinta,ojenta,olkapäät

penkki 1-2x4
kapea penkki 1-2x4
pystypunnerrus tankolla 1-2x4

2.selkä,hauis

ylätalja 1-2x4
maastaveto 1-2x4
hauis w-tanko 1-2x4

3.jalat

prässi tai syväkyykky tangolla 1-2x4
reisihauis 1-2x3
pohkeet 3-5x3

kannattaisko lisätä apuliikkeitä jos niin mitä? ja onko ohjelma muuten ok? oon nyt tehnyt 4 viikkoa nelosia. montako viikkoa tätä maksimia kannatais vääntää?

wau.. yli viikon ilman vastauksia pakkiksella:)
vastatkaa nyt joku jotain:)

Onpas tosiaan outoa, ettei tää oo herättänyt mielenkiintoa. Ootko ennen kehittänyt maksimivoimaa. Noi sarjat näyttää hieman runkkusarjoilta mut en tarkemmin nyt yöllä oikein osaa miettiä. Varmaan kaikki muutkin suosittelis tutustumaan Miken 2x6-systeemiin, joten itekin sitä suosittelen. Sen on havaittu toimivaksi ainakin penkissä, joten kannattaa kokeilla.

Tuon ylätaljan voisi vaihtaa kulmasoutuun. On monipuolisempi liike, enkä ainakaan itse saisi vedeltyä hallittuja nelosia ylätaljassa.

Ei näytä hyvältä. Suosittelen suuntaamaan voimanosto-osiolle, ja etsimään jotain valmiita kunnon ohjelmia sieltä.

Ei oo varmaankaan järkeä treenata esim. pohkeita noin lyhyillä sarjoilla..
kuten sanottu, kannattaa mennä ihan voimanosto-ohjelmalla liikenteeseen! :)

Täytyisi ensinnäkin tietää, mihin ja miksi maksimivoimaa haet. Sen nyt voi ainakin todeta treenikoulukunnasta riippumatta, että samaa liikettä ei kannata treenata lähes maksimaalisilla painoilla muutamaa treenikertaa enempää. Suuri voima edellyttää myös suurta lihasmassaa, mihin ehdottamasi voluumi ei riitä.

noh! tuossa mun ohjelmassa tuli toistot ja sarjat väärinpäin eli toistot 1-2 ja sarjoja 4 jne...niin ajattelin tosiaan tehdä 2 viikkoa ykkösiä ja sitten taas siirttyä tekemään pitempää sarjaa (12-15) 4viikkoa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom