apua lisäravinteiden valinassa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pim
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

pim

Olis pieni ongelma, olen ajatellut lisäravinteiden käytön aloittamista mutta tarvitsisin pientä opastusta. Ku näitä foorumeita on tullut selailtua ni on saanut yleiskuvan että fastin tuotteet ovat kakkos laatua verrattuna esim eas:ssiin. Muttä täälä faastia tääs palvotaan. Vertailessanu tuetteita olen huomannut fastin aika kalliiksi siihen rasvamäärään mikä siinä on. Niin voisko joku pikkase auttaa ett mitä kannattais ostaa? palkkari/massajuoma on hakusessa. Olen kallistunut eassin mass factorin puolelle että siitä haluisin myöskin kokemuksia tietää. Ja fastin laadusta olis ihan mukava saada jotai tietoa?.

Ite käytän vaa easin ja evolutionin tavaroita ett niitä kyllä ite suosittelen.. Ja just tota mass factorii, hyvää tavaraa! Mun oma mielipide fastist on: :kakka:

pim sanoi:
Ja fastin laadusta olis ihan mukava saada jotai tietoa?.

Ittelläni on käytös fastin hera80, whey3 & malto6. Kaikki sekottuu hyvin veteen sheikkerissä, myös ilman ritilää. Makujen puolesta myös aivan hyvää kamaa noi fastit. En oo tuotteissa, mitään vikaa tähän asti huomannut, hyvää peruskamaa. Ja noista rasvoista voisin sen verran sanoa, et eikös hyviä rasvoja pidä saadakkin. Eikä sitä rasvaa noista annosta kohden muutenkaan paljoa tule. :kippis1:
Tosta whey3:sta & malto6:sta saa mielestäni hyvän palautumisjuoman.
Massajuoman/välipalan saa taas hyvin vaikka hera80 & rypsiöljy ja voi siihen sitä maltoakin heittää sekaan jos ei hiilarikammoa ole. :thumbs:

saahan noita välipaloja/massajuomia tehtyä muistakin. komboja on pirusti. fastilla oli jotain hitaampaakin protua joku maito90 ja promix (korjatkee jos muistan väärin) joita voi naukkailla välipalana tai iltaprotuna..

Viimeksi muokattu:
Amis sanoi:
Ite käytän vaa easin ja evolutionin tavaroita ett niitä kyllä ite suosittelen.. Ja just tota mass factorii, hyvää tavaraa! Mun oma mielipide fastist on: :kakka:
Perustelut kiitos!

Voin sanoa hieman amista kovemmalla kokemuksella että Evo, EAS ja Fast ovat laadultaan ihan hyviä, ei mitään kummoisia eroja. Fastilla linja kattavampi ja SELKEÄMPI, ei tarvitse kelailla onko se phase1,2 ja 3 nyt sitten mitä. Eas:lle plussaa Myoplexin vitun hyvistä ateriankorvikkeista, Evolle plussaa Phase kolmosesta.

Pyydän anteeksi, offtopic:
Väitän että koska Pakkis ei aikaisemmin myynyt Fastia, ja koska sitä saa vähän joka puolelta(Prismat jne.) ,porukat on saaneet sellasen mielikuvan että Fast olisi jotain huonompaa, sekunda tavaraa. Vaikka näin ei varmasti ole asian laita.

pim sanoi:
Olis pieni ongelma, olen ajatellut lisäravinteiden käytön aloittamista mutta tarvitsisin pientä opastusta. Ku näitä foorumeita on tullut selailtua ni on saanut yleiskuvan että fastin tuotteet ovat kakkos laatua verrattuna esim eas:ssiin. Muttä täälä faastia tääs palvotaan. Vertailessanu tuetteita olen huomannut fastin aika kalliiksi siihen rasvamäärään mikä siinä on. Niin voisko joku pikkase auttaa ett mitä kannattais ostaa? palkkari/massajuoma on hakusessa. Olen kallistunut eassin mass factorin puolelle että siitä haluisin myöskin kokemuksia tietää. Ja fastin laadusta olis ihan mukava saada jotai tietoa?.
Palkkariksi EAS:n Massfactor ei käy, siinä kun on hidasta proteiinia. Fastilta löytyy palkkareina suosittu Muscle+ ja Reco2. Jos haluat jotain jenkkimerkkiä, niin Optimum nutritionin After max peliin.
http://www.pakkotoisto.com/kauppa/index.php?cPath=30&sort=3a&filter_id=25, sisältää glutamiinit ja kreatiinit.

Massanlisäykseen voit ottaa esim.
Muscle+
Massa
N-Large
Maito90 + malto
Protein XL + malto

Mike sanoi:
Palkkariksi EAS:n Massfactor ei käy, siinä kun on hidasta proteiinia.
Niin on tuossa muscle+:ssakin.

Ruma-Setä sanoi:
Ittelläni on käytös fastin hera80, whey3 & malto6.

Tosta whey3:sta & malto6:sta saa mielestäni hyvän palautumisjuoman.
Massajuoman/välipalan saa taas hyvin vaikka hera80 & rypsiöljy ja voi siihen sitä maltoakin heittää sekaan jos ei hiilarikammoa ole.

Meikäläisellä aivan samat valinnat. Hera80 mansikka on kyllä namia välipalana, joskus tosin kippaan kaakaota vähän sekaan jos tulee kreatiinit otettua samaan syssyyn. FASTin valinta lisäravinteekseni tosin perustuu pitkälti siihen, että saan ostettua sitä vaivattomasti koulumatkalta löytyvästä terveystuotekaupasta, ja melko hyvään hintaan (hyviä tarjouksia ollut nytkin pitkin syksyä).

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Laiffah sanoi:
Meikäläisellä aivan samat valinnat. Hera80 mansikka on kyllä namia välipalana, joskus tosin kippaan kaakaota vähän sekaan jos tulee kreatiinit otettua samaan syssyyn. FASTin valinta lisäravinteekseni tosin perustuu pitkälti siihen, että saan ostettua sitä vaivattomasti koulumatkalta löytyvästä terveystuotekaupasta, ja melko hyvään hintaan (hyviä tarjouksia ollut nytkin pitkin syksyä).

Jjep, mansikkia ittelläkin ja hyvää on.
Tulee myös haettua tosta lähistöltä, jos jotain tarjouksia on tiedossa.. Periaattees täytys kyl pakkikselta ostaa ja näin tukea forumin ja kaupan toimintaa.. seuraava satsi sitte :)

Ruma-Setä sanoi:
Ittelläni on käytös fastin hera80, whey3 & malto6. Kaikki sekottuu hyvin veteen sheikkerissä, myös ilman ritilää. Makujen puolesta myös aivan hyvää kamaa noi fastit. En oo tuotteissa, mitään vikaa tähän asti huomannut, hyvää peruskamaa. Ja noista rasvoista voisin sen verran sanoa, et eikös hyviä rasvoja pidä saadakkin. Eikä sitä rasvaa noista annosta kohden muutenkaan paljoa tule. :kippis1:
jeps ja nimenomaan hyviä rasvoja :rolleyes:

Palstalla oli vähä eriäviä mielipiteit tuotteista, fastista ja muista. Oon ajatellu ostaa palautusjuoman proteiiniks fastin hera80 niin onko muilla kokemusta tästä tuotteesta palautusjuomassa? Eikös sen pitäs palautusjuomaan sopia?

mäki tarviaisin vähän tietoa lisäravinteista. oon kuullu et lisäravinteist tulee helposti lisää läskii vyötärönympärille, enkä sitä haluis ku six päkkiki näkyy jo melkohyvin. ei kai nyt läskii tuu jos vaikka yhen kerran päivässä ottaa palautusjuoman, vai tuleeko?

puupalikka sanoi:
mäki tarviaisin vähän tietoa lisäravinteista. oon kuullu et lisäravinteist tulee helposti lisää läskii vyötärönympärille, enkä sitä haluis ku six päkkiki näkyy jo melkohyvin. ei kai nyt läskii tuu jos vaikka yhen kerran päivässä ottaa palautusjuoman, vai tuleeko?

No kyllähän niillä fläsää saa, jos jotain megamass4000 nykii aamusta iltaan. Järkevästi käytettynä lisäravinteet helpottaa päivittäisiä ruokailuja. Tosin itse en vanno kuin palkkari protskun nimeen, hyviä hiilareita ja proteiineja saa helposti myös tavallisesta kaupan tavarasta.

tuli tollane fast Dextro ostettua nii onks se millasta? ja ku siinä pitäis ostaa se malto6 kans nii onks tost mitää hyötyy ilman sitä? eiks se malto6 maksa kans jotai 5 luokkaa? nii ja sanokaa joku hyvä protsku mikä maksaa alle 20e..

tätisi sanoi:
tuli tollane fast Dextro ostettua nii onks se millasta?
Dextron ja malton ero siinä miten ne vaikuttavat on minimaalinen (GI:t muistaakseni 105 ja 100 tms), suurempi ero on siinä että malto on kohtuu mautonta kun taas dextroosi on erittäin makeaa. Näitä yhdistelemällä saat siis palautusjuomastasi juuri niin makeaa kuin itse haluat. Itse sekoittelen yleensä noin 50/50 suhteella, herkkuperse kun olen.

Sillä kuka malton tai dextron on valmistanut/pakannut ei ole merkitystä, ne ovat aina ihan samaa kamaa. Protskujauhoissa ja muissa tuotteissa eroja on / voi olla,e näissä ei.

dogi sanoi:
Dextron ja malton ero siinä miten ne vaikuttavat on minimaalinen (GI:t muistaakseni 105 ja 100 tms), suurempi ero on siinä että malto on kohtuu mautonta kun taas dextroosi on erittäin makeaa. Näitä yhdistelemällä saat siis palautusjuomastasi juuri niin makeaa kuin itse haluat. Itse sekoittelen yleensä noin 50/50 suhteella, herkkuperse kun olen.

Sillä kuka malton tai dextron on valmistanut/pakannut ei ole merkitystä, ne ovat aina ihan samaa kamaa. Protskujauhoissa ja muissa tuotteissa eroja on / voi olla,e näissä ei.

Btw dextron GI arvo on 138.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom