Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
SUBSTANCE sanoi:Onko mitään menetelmää, jolla lattajaloista voi "parantua?" Ikää on 19v ja lattajalat olleet alusta saakka.
Mulle ei haikiessa niistä mitään sanottu, laktoosi-intoleranssista ja allergioista sitäkin enemmän (tais olla yksi syy miksi en päässyt). Lättäjaloista voi päästä ainakin parempaan päin oikeanlaisilla pohjallisilla ja harjoituksilla, mutta mulle sanottiin, että se kestää useamman vuoden. Eikä ne harjoitukset välttämättä ole aluksi mitään helppoja, ei edes saa jännitettyä aluksi niitä jalkapohjanlihaksia, ja sitten kun onnistuun niin aletaan tekemään askelluksia ja kyykkyjä ne lihakset jännitettyinä. Olen enemmän ja vähemmän viitsinyt niitä nyt nelisen kuukautta tehdä, niin alkaa jo jotain huomaamaan.SUBSTANCE sanoi:Ei ole koskaan ollu mitään haittaa räpylöistä, vaikka onkin peloteltu että vanhemmalla iällä tulis selkäkipuja sun muuta. Huolestuin lähinnä tosta, että onkohan mitään saumaa päästä laskuvarjojääkäriksi jos on lättäjalat?
SUBSTANCE sanoi:Ei ole koskaan ollu mitään haittaa räpylöistä, vaikka onkin peloteltu että vanhemmalla iällä tulis selkäkipuja sun muuta. Huolestuin lähinnä tosta, että onkohan mitään saumaa päästä laskuvarjojääkäriksi jos on lättäjalat?