Mistäs Macci mies sen voisi tietää vaikka kova onkin Vistaa arvostelemaan...Vistassa on Windows MAIL. Ei ole kovin vaikea käyttää.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistäs Macci mies sen voisi tietää vaikka kova onkin Vistaa arvostelemaan...Vistassa on Windows MAIL. Ei ole kovin vaikea käyttää.

Jep. Microsoft matki jälleen Maccia, mutta onneksi tajusivat viimein laittaa kalenterin ja sähköpostiohjelman erilleen käyttäjäkohtaiseksi. Olisihan se ollutkin kumma, jos eivät olisi saaneet ohjelmaa parannettua surullisen kuuluisasta Outlook Expressistä.Vistassa on Windows MAIL. Ei ole kovin vaikea käyttää.
Kas, enpä olekaan huomannut, että tiedostot siirtyvät Windowsissa saumattomasti ohjelmasta toiseen ihan vaan raahaamalla (pikakuvakkeen päälle). Täytyypä heti maanantaina töissä kokeilla. Kiitti vinkistä!Ei tuossa nyt paljon eroa ole. Raahaamalla ne liitteet liikkuvat ihan windows puolellakin. En ole mailia käyttänyt, mutta tuskin sekään osaa vielä lukea ajatuksia ja kirjoittaa itse varsinaista viestiä ja osoitetta. Mikä on siis se ero?
Kas, enpä olekaan huomannut, että tiedostot siirtyvät Windowsissa saumattomasti ohjelmasta toiseen ihan vaan raahaamalla (pikakuvakkeen päälle). Täytyypä heti maanantaina töissä kokeilla. Kiitti vinkistä!
Jep. Tuo on ihan toimiva juttu Windowsissa. Mutta se toimii hiiren kakkospainikkeella. Eihän Yhden Napin Mac-mies moisista hömpötyksistä välitä. :DKaikki helpoin tapa lähettää liite maililla on klikata halutun tiedoston päältä -> send to mail recipient. Jos tuota ei osaa, ni on jo melkosen köyhää :D
Ei kyseessä ole mikään käyttöjärjestelmään liittyvä asia. Sekä OS X:ään että Windowsiin voi tehdä sekä sellaisia ohjelmia, jotka tekevät jotain niiden pikakuvakkeiden päälle dropatuille tiedostoille sekä sellaisia jotka eivät tee niille mitään.Kas, enpä olekaan huomannut, että tiedostot siirtyvät Windowsissa saumattomasti ohjelmasta toiseen ihan vaan raahaamalla (pikakuvakkeen päälle). Täytyypä heti maanantaina töissä kokeilla. Kiitti vinkistä!
onko toi sitä rakentavaa palutetta.Jo 491 sivua todistetta Mac-miesten yksinkertaisuudesta. Ällistyttävää![]()
Oliskos aika taas tarkistella vähän kommenttejasi jatkoa ajatellen? Alkaa taas tulemaan läpi tuo vittuilu.Jo 491 sivua todistetta Mac-miesten yksinkertaisuudesta. Ällistyttävää![]()
Minä taas kirjottelen macbookilla missä on fedora asennettuna ;)onko toi sitä rakentavaa palutetta.
itse onneksi pärjäilee satavuottavanhalla läppärillä missä on ubuntu.
Steve Jobs vs. Bill Gates?Ehkä aika vaihtaa puheenaihetta, kellään ehdotuksia uudeksi tunteita kuohuttavaksi versus-threadiksi?
Jep. Hauskaa että kumpainenkin syyttää toisiaan. Onhan se toki vaarallista tallentaa tiedostot oletuksena työpöydälle.edit: http://www.digitoday.fi/tietoturva/2008/06/03/Microsoft+varoittelee+Applen+Safarin+vaaroista/200815010/66?rss=6
Eivät oikein sovi yhteen.
Chill.
edit: http://www.digitoday.fi/tietoturva/2008/06/03/Microsoft+varoittelee+Applen+Safarin+vaaroista/200815010/66?rss=6
Eivät oikein sovi yhteen.
Ehkä aika vaihtaa puheenaihetta, kellään ehdotuksia uudeksi tunteita kuohuttavaksi versus-threadiksi?

iPod vs. Zune :DiPhone versus windows(käyttis)-puhelimet![]()
Mä voin pitää tätä voimissaan, jahka saan MacBookin ja Vistan. Olen nimittäin tilannut molemmat. Testaan sitten molempien suorituskykyä kun kerran käyttikset on samalla koneella. Mitäs muita testejä vois tehdä kuin sen Photoshop-testin?
Jep. Paljon mielenkiintosempaa olis kuulla kommentteja yleisestä käytöstä.Turhaan sä sitä rautaa testaat, nopeampi se OSX on joka tapauksessa.