Apple vs PC+Linux (Mac versus Win tappelu)

Vistassa on Windows MAIL. Ei ole kovin vaikea käyttää.
Jep. Microsoft matki jälleen Maccia, mutta onneksi tajusivat viimein laittaa kalenterin ja sähköpostiohjelman erilleen käyttäjäkohtaiseksi. Olisihan se ollutkin kumma, jos eivät olisi saaneet ohjelmaa parannettua surullisen kuuluisasta Outlook Expressistä.

Ei tuossa nyt paljon eroa ole. Raahaamalla ne liitteet liikkuvat ihan windows puolellakin. En ole mailia käyttänyt, mutta tuskin sekään osaa vielä lukea ajatuksia ja kirjoittaa itse varsinaista viestiä ja osoitetta. Mikä on siis se ero?
Kas, enpä olekaan huomannut, että tiedostot siirtyvät Windowsissa saumattomasti ohjelmasta toiseen ihan vaan raahaamalla (pikakuvakkeen päälle). Täytyypä heti maanantaina töissä kokeilla. Kiitti vinkistä!

Kas, enpä olekaan huomannut, että tiedostot siirtyvät Windowsissa saumattomasti ohjelmasta toiseen ihan vaan raahaamalla (pikakuvakkeen päälle). Täytyypä heti maanantaina töissä kokeilla. Kiitti vinkistä!

Kaikki helpoin tapa lähettää liite maililla on klikata halutun tiedoston päältä -> send to mail recipient. Jos tuota ei osaa, ni on jo melkosen köyhää :D

Kaikki helpoin tapa lähettää liite maililla on klikata halutun tiedoston päältä -> send to mail recipient. Jos tuota ei osaa, ni on jo melkosen köyhää :D
Jep. Tuo on ihan toimiva juttu Windowsissa. Mutta se toimii hiiren kakkospainikkeella. Eihän Yhden Napin Mac-mies moisista hömpötyksistä välitä. :D

Ei kyseessä ole mikään käyttöjärjestelmään liittyvä asia. Sekä OS X:ään että Windowsiin voi tehdä sekä sellaisia ohjelmia, jotka tekevät jotain niiden pikakuvakkeiden päälle dropatuille tiedostoille sekä sellaisia jotka eivät tee niille mitään.

Minulle ei ole luontevaa pudotella tiedostoja mailiohjelman pikakuvakkeen päälle. Joten minua ei haittaa, vaikka Thunderbird (käyttiksen saa arvata) ei dropatuille tiedostoille mitään teekään. En myöskään pidä tiedoston Send to mail recipient -toiminnosta. Mieluiten kirjoitan ensin mailin valmiiksi ja sitten droppaan liitetiedostot sen kyseisen maili-ikkunan päälle. Eikös olekin kivaa, kun on vaihtoehtoja!

onko toi sitä rakentavaa palutetta.
itse onneksi pärjäilee satavuottavanhalla läppärillä missä on ubuntu.
Minä taas kirjottelen macbookilla missä on fedora asennettuna ;)

Jos joku haluaa testata tuota iTunes Movie Rentals -palvelua, kannattaa tsekata www.itunesshop.net

Mä voin pitää tätä voimissaan, jahka saan MacBookin ja Vistan. Olen nimittäin tilannut molemmat. Testaan sitten molempien suorituskykyä kun kerran käyttikset on samalla koneella. Mitäs muita testejä vois tehdä kuin sen Photoshop-testin?

Mä voin pitää tätä voimissaan, jahka saan MacBookin ja Vistan. Olen nimittäin tilannut molemmat. Testaan sitten molempien suorituskykyä kun kerran käyttikset on samalla koneella. Mitäs muita testejä vois tehdä kuin sen Photoshop-testin?

Eikös noiden välillä ole julkaistu ties minkälaista testiä eri veppisivujen, lehtien ym. tahojen osalta.
Tässä threadissa ollut ilmeisesti suurin osa niistä esillä.
Ei muutakun kahlaamaan threadi läpi ja tekemään omat testit.

Turhaan sä sitä rautaa testaat, nopeampi se OSX on joka tapauksessa.
Jep. Paljon mielenkiintosempaa olis kuulla kommentteja yleisestä käytöstä.

Hmmm. Kyllä mäkin voisin Vistan asentaa Boot Camppiin ihan mielenkiinnosta, jos jostain sen ilmaseks saisin. :)

Back
Ylös Bottom