Joskus 90-luvun puolella käytin hetken aikaa. Enkä ole siinä uskossa, ne ne on marginaalikoneita, eikä saa ohjelmia ja olisivat erikoisia käyttää. Mulle vaan on aina ollut PC se millä olen tullut hyvin toimeen eikä ole ollut tarvetta vaihtaa toiseen. Edelleenkin olen sitä mieltä, jos olisi sitä nappulaa niin hommaisin MacBook PROn tai MAC Pron. Mutta edelleen pikkusen siinä hankinnassa pitää miettiä sitä, että laajennattavuus on lähellä nollaa. Jos MACPROhon pistää tommosen 4-5K € haisemaan niin kyllä siltä toivoisi mahdollisuutta päivittämiseen sisuskalujen osalta jos tarvetta olisi. MacBook ei oikein mulle riitä 13":lla näytöllään. Ja mitä tuota Pakkiksen Apua Macille topiccia äsken lueskelin vähän niin ihan samoja ongelmia siellä näyttäisi olevan kuin PC puolellakin.Ootko Fabe koskaan aktiivisesti käyttänyt Maccia vai oletko samassa uskossa kuin minä olin aikaisemmin, että ne ovat marginaalikoneita, eikä niihin saa ohjelmia ja ne ovat erikoisia käyttää?
Hyvin todennäköistä on, että kun seuraavan koneen ostan (tällä hetkellä mennään firman sponssilla), niin kone on Applen tekele.
HTH: Ja meinaat, että se on MS:n vika, että laitevalmistajat myyvät koneitaan pelkästään MS:n käyttiksellä? Ihan varmaan on, että jos Linuxilla olisi enemmän käyttäjiä, niin laitevalmistajat sen ottaisivat vaihtoehdoksi MS:n käyttiksen rinnalle. Ja sitä jopa yrityskäyttöön tarjotaan vaihtoehtona.