Apple vs PC+Linux (Mac versus Win tappelu)

Mites tää nyt näin meni? :D :D :D

- H
Se meni näin.

iPod
iPhone
iPad

Sovitaan vaikka että ne oli sun isin keksimiä, silti Apple ne toteutti ja loistavasti toteuttikin. Sä olet tota murosukupolvea, jonka mielestä se joka keksi pyörän, on keksinyt uusimman Aston Martinin. Mut saat toki pitää ton ajattelutavan, mut hei, ei se Windows kasia muuta yhtään paremmaksi, tosin ei huonommaksikaan. :D

hlehtine "Apple on huono, ei se ole keksinyt mitään, ipadikin keksittiin jo kauan sitten".

Screen Shot 2012-11-30 at 6.17.06 AM.jpg

Mkay, pidä toi, kattellaan...........

Jotta säkin tajuaisit, niin sanotaan, että jos Apple tekisi Windowsin, olisi se aivan VITUSTI parempi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
[video=youtube_share;v4boTbv9_nU]http://youtu.be/v4boTbv9_nU[/video]

[video=youtube_share;XeeOkHjV7nM]http://youtu.be/XeeOkHjV7nM[/video]

[video=youtube_share;QbjnbhWVN8c]http://youtu.be/QbjnbhWVN8c[/video]

Mä voisin kyllä laittaa Windows 8:n tähän koneeseen, niin vois pelata tällä masiinalla. Ilmeisesti se ei enää maksa mitään järjettömiä kuten aikaisemmin. Olen tottunut jo pelaamisessa Microsoftin paskaan Xboxissa, vittu mikä susi se niiden käyttis on.

Jälleen kerran tyhmä kysymys!
Kuinkas tuota pelitarjontaa on tarjolla Macille?
Itse en kauheastin pelaa, mutta kun noita pelejä katsonut, niin kaikki on ollut Windows pohjaisia mitä noissa marketeissa on ollut.
Vai toimiiko ne jollain erillisellä softalla sitten Macissakin.
Minä olen iskostanut tuon Macin ns laadukkaaksi työkoneeksi, missä ei ole viruksia juurikin siitä syystä, kun se on niin suppee käyttöjärjestelmä(tehdään töitä, eikä surffailla netissä ja ei pelata) verrattuna Windowsiin, ettei ketään kiinnosta alkaa spämmätä heidän käyttistä:rolleyes:
Helppo se on huudella, että jos joku tekisi jonkun, niin se olisi vitustin parempi!
Kysytään nyt sitten, kun Apple on tehnyt puhelimen, niin mitä siinä on niin vitustin parempaa kuin muilla?
Ps minä en ole muro, enkä mikä lie ltarde ja en myös vienyt kukkia Applestoren eteen, kun Jobsi lähti;)

Itse en kauheastin pelaa, mutta kun noita pelejä katsonut, niin kaikki on ollut Windows pohjaisia mitä noissa marketeissa on ollut.
Minä olen iskostanut tuon Macin ns laadukkaaksi työkoneeksi, missä ei ole viruksia juurikin siitä syystä, kun se on niin suppee käyttöjärjestelmä(tehdään töitä, eikä surffailla netissä ja ei pelata) verrattuna Windowsiin, ettei ketään kiinnosta alkaa spämmätä heidän käyttistä:rolleyes:
Helppo se on huudella, että jos joku tekisi jonkun, niin se olisi vitustin parempi!
Kysytään nyt sitten, kun Apple on tehnyt puhelimen, niin mitä siinä on niin vitustin parempaa kuin muilla?
Ps minä en ole muro, enkä mikä lie ltarde ja en myös vienyt kukkia Applestoren eteen, kun Jobsi lähti;)
Macci ei ole pelaajan kone, kai sen nyt tajuaa kuka vain. Paitsi toki voit siihen vippaa bootcampilla Windowsin ja pelata niin maan saatanasti, PC:ssä et valitettavasti voi ajaa parempaa OSX:ää.

Ja mitä tulee puhelimiin, niin pitää olla melko retardi, jos ei tunnusta Applen vaikutusta puhelinteollisuuteen iPhonella. Sehän muutti kokonaan koko kehityksen puhelimissa.

Minä olin ennen muro, nyt itard, mutta en vienyt kukkia Applestoren eteen kun Jobs kuoli.

PC:ssä et valitettavasti voi ajaa parempaa OSX:ää.
Iloisestihan tuo OSX (myös Mountain Lion) pyörii PC:ssä. Eri asia on se, että mitä ihmettä sillä tekis.

-- Edit --
Tarkennukseksi: Ero on se, että Macissä mennään bootcampillä ja PC:ssä virtualisoituna. Ilmeisesti tähän sitten viittasit. Antoi vaan väärän kuvan tuo kommentti.

Iloisestihan tuo OSX (myös Mountain Lion) pyörii PC:ssä. Eri asia on se, että mitä ihmettä sillä tekis.

-- Edit --
Tarkennukseksi: Ero on se, että Macissä mennään bootcampillä ja PC:ssä virtualisoituna. Ilmeisesti tähän sitten viittasit. Antoi vaan väärän kuvan tuo kommentti.

Ei edes tarvitse virtualisoituna ajaa. Onnistuu ihan tavallinen asennuskin PC-koneeseen.

Ei ainakaan mulla :D
Pelkkä WIN = Vaihda metron ja perinteisen välillä.
WIN+Q = Search Apps (eli vie samaan paikkaan kuin WIN+W, mutta W on suoraan settingseille ja Q suoraan appseille).

edit: Mulla siis on Metrossa ainoastaan eniten käytetyt appsit, muista ei ole pikakuvakkeita missään. Siksi WIN+Q on hjuva ;)
Niin siis, jos painat WIN ja rupeet kirjottamaan niin se hakee appseja. ;)

Eli rupeet vaan kirjottaa kun näkyy Metro.

Jaa-a kuule taitaa olla vaan vanhasta tottumuksesta, tiedän moniakin jotka käyttävät Windowsia ilman virustorjuntaa eikä ole pöpöjä näkynyt vuosikausiin. Itselle on virus yrittänyt viimeksi joskus 5 vuotta sitten emailin liitteessä, siinä oli tietysti kiva kun skanneri sen pysäytti. Kuten Sahaaja tuossa jo mainitsi niin ongelmat ovat nykyään ihan muunlaisia eivätkä liity Windowsiin sinänsä.

- H

Ei tällä ketjulla ole enää tulevaisuutta, Windows 7 muutti asetelman täysin, kun kaikki ne paskat ominaisuudet (virukset, kaatumiset, säätämiset ja sekoilut) on hyvin pitkälti menneisyyttä. Eipä noista enää ole tarvinnut vuosiin murehtia...

Onko joku joka käyttää mitä tahansa Windowsia oikeesti tätä mieltä? Kannatta kuunnella Steve Gibsonia TWITin Security Nowsta niin palautuu tosiasiat mieleen. Ja eiköhän joka kuukauden toinen tiistai(muistaakseni) tule aikamoinen turvaBatchi Windowsiin. Huvittavaa siinä on se vaikka osa näistä "0-Day vulnerability"istä on ollut tiedossa pitempään niin niihin ei kosketa kuukausiin ja batchit tulee ensimmäisenä yksityisiltä ihmisiltä.

Mä suunnilleen 6-vuotta kuunnellu viikoittain missä mennään noitten asioitten kanssa ja OS Xn kanssa käyttänyt koko ajan Windowsia joko omassa koneessa tai sitten saat toimia IT-tukena tuttujen ja sukulaisten koneisiin, joten asiat ei ikävä kyllä ole ihan noin kultaisia, vielä, toivottavasti pian...

Makkia ei kannata ostaa pelaamiseen, menee siinäkin käytössä rahat hukkaan. Pelaamisen kannalta nopein makki on mac pro Radeon 5870 näytönohjaimella. Halvimmillaan sen saa pikkaisen alle 3000 eurolla. Tuon näytönohjaimen nopeus on noin puolet nykyisen sukupolven pc-näytönohjaimista.Nopeimman imacin kannettaviin suunniteltu näytönohjain on taas puolet 5870:n nopeudesta, eli turha edes kuvitella pelaavansa sillä koneen natiiviresoluutiolla.

Onko joku joka käyttää mitä tahansa Windowsia oikeesti tätä mieltä? Kannatta kuunnella Steve Gibsonia TWITin Security Nowsta niin palautuu tosiasiat mieleen. Ja eiköhän joka kuukauden toinen tiistai(muistaakseni) tule aikamoinen turvaBatchi Windowsiin. Huvittavaa siinä on se vaikka osa näistä "0-Day vulnerability"istä on ollut tiedossa pitempään niin niihin ei kosketa kuukausiin ja batchit tulee ensimmäisenä yksityisiltä ihmisiltä.

Hyvähän se on, että tiheään päivitetään tietoturvaa. Applehan on tunnettu siitä, että reagoi melko hitaasti löytyneisiin tietoturva-aukkoihin.

Niin siis, jos painat WIN ja rupeet kirjottamaan niin se hakee appseja. ;)

Eli rupeet vaan kirjottaa kun näkyy Metro.

No katos perkele, aina oppii uutta :D
Tuo alkaa olla kyllä viimeisen päälle hyvin toteutettu haku.

Sovitaan vaikka että ne oli sun isin keksimiä, silti Apple ne toteutti ja loistavasti toteuttikin. Sä olet tota murosukupolvea, jonka mielestä se joka keksi pyörän, on keksinyt uusimman Aston Martinin. Mut saat toki pitää ton ajattelutavan, mut hei, ei se Windows kasia muuta yhtään paremmaksi, tosin ei huonommaksikaan. :D

Vai olen murosukupolvea? Hah hah, pitäiskö siitä kakan taputtelusta nyt kirjoittaa sinulle tähän jotain mukafiksua kun keulit siellä menemään nyt siihen malliin? :)

Enkä minä ole väittänyt mitä omena on keksinyt tai ei ole keksinyt, omena itse väittää _keksineensä_ juttuja vähän liiankin paljon ja sitä nämäkin kaverit tuossa kritisoivat vaikka jotain huumoriveikkoja taitavat olla. Hehän olivat järjestäneet oikein kyselyn siitä että kertokaa nyt joku rautapuolen juttu jonka omena olisi keksinyt Steve W:n lähdön jälkeen, eipä niitä sitten loppupeleissä oikein löytynytkään. Sitä tässä ei ole kukaan väittänytkään etteivätkö he olisi kehittäneet juttuja eteenpäin.

- H

Vai olen murosukupolvea? Hah hah, pitäiskö siitä kakan taputtelusta nyt kirjoittaa sinulle tähän jotain mukafiksua kun keulit siellä menemään nyt siihen malliin? :)

Enkä minä ole väittänyt mitä omena on keksinyt tai ei ole keksinyt, omena itse väittää _keksineensä_ juttuja vähän liiankin paljon ja sitä nämäkin kaverit tuossa kritisoivat vaikka jotain huumoriveikkoja taitavat olla. Hehän olivat järjestäneet oikein kyselyn siitä että kertokaa nyt joku rautapuolen juttu jonka omena olisi keksinyt Steve W:n lähdön jälkeen, eipä niitä sitten loppupeleissä oikein löytynytkään. Sitä tässä ei ole kukaan väittänytkään etteivätkö he olisi kehittäneet juttuja eteenpäin.

- H

No melkoisen alhaisella tasolla dissaukset jos aletaan tommoista vetämään, että Apple ei keksinyt kosketusnäyttöä, joten se jotenkin vähentää iPadia keksintönä. Typerää.

hlehtine "Apple on huono, ei se ole keksinyt mitään, ipadikin keksittiin jo kauan sitten".

Oliko muuten mielestäsi fiksua kirjoittaa tuo ylläoleva siihen tyyliin että olisin noin kirjoittanut? Itse en nyt ihan ekana noin tekisi mutta jokainen taaplaa tyylillään eikä tuokaan oikeastaan yllätä tässä tapauksessa.

- H

Oliko muuten mielestäsi fiksua kirjoittaa tuo ylläoleva siihen tyyliin että olisin noin kirjoittanut? Itse en nyt ihan ekana noin tekisi mutta jokainen taaplaa tyylillään eikä tuokaan oikeastaan yllätä tässä tapauksessa.

- H
No mikäs sun pointti olikaan sitten?

No melkoisen alhaisella tasolla dissaukset jos aletaan tommoista vetämään, että Apple ei keksinyt kosketusnäyttöä, joten se jotenkin vähentää iPadia keksintönä. Typerää.

Pitääkö tätä nyt vielä rautalangasta vääntää.. katsoitko edes noiden hemmojen (joiden Win8 videon tänne keulien linkitit) juttuja, eivät hekään (kuten itsekään) siinä kiistä etteikö omena ole kehittänyt asioita hienosti mutta heitä ärsytti se että omena väittää keksineensä asioita ensimmäisenä ja niinhän asia ei oikeasti useassa tuollaisessa tapauksessa ole. Mutta joo, eikö tämä nyt tullut ainakin kaikille muille selväksi jo. :D

Noiden Windows kasin "ekaa kertaa käytössä" -videoiden linkittely tänne on muuten viihdyttävää, meinaatko ihan kaikki tänne kerätä? :D :D

- H

PS. Kirjoittelet tuossa "alhaisen tason dissauksista"? Kyllä tässä on himppasen matkaa vielä kun vähän katsellaan näitäkin kirjoituksia taaksepäin... kun en ole edes dissaillut vielä oikeasti mitään :D

Noiden Windows kasin "ekaa kertaa käytössä" -videoiden linkittely tänne on muuten viihdyttävää, meinaatko ihan kaikki tänne kerätä? :D :D

- H
Eikös tämä ole aika sopiva ketju niille? Häiritseekö ne jotenkin sua? Suututko kun Windowsia kritisoi?

[video=youtube_share;iliImcsOXi0]http://youtu.be/iliImcsOXi0[/video]

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom