Torrentit toimii hyvin joo, mutta onko macille toimivaa DC++ softaa? Muutamaa olen koittanut, ja ei skulaa ollenkaan.
Vaikkei DC++ taida ollakaan, niin Limewirelläkin löytää yhtä sun toista
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Torrentit toimii hyvin joo, mutta onko macille toimivaa DC++ softaa? Muutamaa olen koittanut, ja ei skulaa ollenkaan.
Heittelet ilmaan perusteluitta kaikkea hölmöä kuten peukalojuttuja, ei kukaan muukaan täällä ole väittänyt, että windows käyttäjät olisivat vammaisia. Jäät myös jankuttamaan samoista asioista uskomatta vaikka moni on jo sanonut ja perustellut. Jos et osaa perustella ollenkaan, vaan tavoitteesi on heitellä ilmaan turhia kommentteja, niin elä sitten kirjoita laisinkaan.Itseasiassa olen vähän odottanutkin tuota viestiä. Edellinen ei ollut todellakaan mikään provo. Mutta jatkakaahan muut keskustelua tästä aiheesta, minä siirryn taka-alalle seuraamaan.
Ois kiva kuulla myös MAC käyttäjien eteentulleista ongelmista. Siis kun on siirrytty winkkarista omppuun. Onko esim ollut mitään yhteensopivuusongelmia softien/lisälaitteiden kanssa tai muuta.
Ois kiva kuulla myös MAC käyttäjien eteentulleista ongelmista. Siis kun on siirrytty winkkarista omppuun. ...
Hiiren kiihdytykseen meinasi oikeasti mennä hermot. En voinut ymmärtää kuka apina oli pistänyt sen pakolliseksi käyttiksessä. Olin tottunut siihen, ettei hiiressä ollut kiihdytystä ja se on äärimmäisen paskamaista kun yhtäkkiä se onkin. Ei meinannut osua mihinkään, kaikki sanoivat että kyllä siihen tottuu. Virittelin kaikkia Steermouseja ja muita, mutta kypsyin ja lopuksi pakotin itseni siihen. No adaptoitumiseen menikin sitten vain pari päivää enkä huomannut enää kiihdytystä, nyt ei meinaa osua windowsissa mihinkään.Ois kiva kuulla myös MAC käyttäjien eteentulleista ongelmista. Siis kun on siirrytty winkkarista omppuun. Onko esim ollut mitään yhteensopivuusongelmia softien/lisälaitteiden kanssa tai muuta.
Onhan se kiva kuulla kun "mäk on paras" "pc on paska" tyylistä keskustelua, mutta se ei ole kovin rakentavaa noin niinkun ostomielessä.
Ps. JOS joku tietää hyvän ja ilmaisen MPEG1 pakkaussoftan mäkille, kerro ihmeessä!
Ois mielenkiintoista kuulla miksi käytät XP:tä jos sulla on kuitenkin MacPro. Softan takia?
..ja XP on juurikin tuossa sen takia, että kaikki sovellukset eivät OS X puolella pelaa...
Kiitos mitä nöyrin, tutustun tähän heti huomenissa.ffmpegX, omia kokemuksia ei ole mutta vaikuttaa kokeilemisen arvoiselta eli ilmaiselta.
EDIT: uusi osoite saitille näköjään http://www.ffmpegX.com/
Jokohan vihdoin päästäisiin asiaan eli rakentavaan keskusteluun? Pahoittelut, että olen lähtenyt mukaan provoihin. :kippis1:Ois kiva kuulla myös MAC käyttäjien eteentulleista ongelmista. Siis kun on siirrytty winkkarista omppuun. Onko esim ollut mitään yhteensopivuusongelmia softien/lisälaitteiden kanssa tai muuta.
Onhan se kiva kuulla kun "mäk on paras" "pc on paska" tyylistä keskustelua, mutta se ei ole kovin rakentavaa noin niinkun ostomielessä.
Ei sitä hiirtä tartte käyttää, itse löin kiinni heti alkuunsa kunnon hiiren.Itse en kyllä macciin pysty. Tai oikeastaan se yksinappinen hiiri siinä vaan vituttaa. Ja vähän jotenkin liian pehmeä käyttöliittymä.
Tai oikeastaan se yksinappinen hiiri siinä vaan vituttaa.
ffmpegX, omia kokemuksia ei ole mutta vaikuttaa kokeilemisen arvoiselta eli ilmaiselta.
EDIT: uusi osoite saitille näköjään http://www.ffmpegX.com/
Yksinänninen Mighty Mouse on niin parhautta.Ei sitä hiirtä tartte käyttää, itse löin kiinni heti alkuunsa kunnon hiiren.