Apple vs PC+Linux (Mac versus Win tappelu)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitä onko vanhassa jotain vikaa?

Ei, mutta uusi on vielä über-coolimpi, vai onko se edes mahdollista?

Juuri näin. :D

Nykyinen Mini on 1½ vuotta vanha, eikä näin ollen hinta/laatu-suhde ole ihan kohillaan. Jos näytönohjain pyörittäisi HD-matskua hieman paremmin, kelpaisi sekin mulle. Vaan tulevassa mallissa sekin on kohillaan ja huhujen mukaan jopa hinta saattaisi pudota...

Meitsi saa kohta alkaa rakentelemaan huikeeta mediakeskusta. :dance:

Mä kans. mä kans! moneskohan omppu jo täällä, en tiedä, tosi mones! kaikki on parhauttaa!!!1

Kumman ostat? paremman vai vieläkin paremman? Itse ostan kait ton paremman.

Mä kans. mä kans! moneskohan omppu jo täällä, en tiedä, tosi mones! kaikki on parhauttaa!!!1
Prkl tässähän alkaa Omppu-tuotteita olemaan kaikki nurkat täynnä.

Kumman ostat? paremman vai vieläkin paremman? Itse ostan kait ton paremman.
Noissahan näyttäis olevan sama prosessori? Erona ainoastaan kiintolevy ja muistit? Pitäisköhän oikein murottaa ja ostaa tuo halvempi ja sit hommais Verkkokaupasta 500-gigasen levyn ja 4 gigaa muistia? Pääsis pitkästä aikaa asentelufiilikseen. :david:

Kelpais meillekin uus mini, tuo vanha alkaa olla aika vittumainen välillä.

Noissahan näyttäis olevan sama prosessori? Erona ainoastaan kiintolevy ja muistit? Pitäisköhän oikein murottaa ja ostaa tuo halvempi ja sit hommais Verkkokaupasta 500-gigasen levyn ja 4 gigaa muistia? Pääsis pitkästä aikaa asentelufiilikseen. :david:
Joo, sama rossu. Ite kyllä viskaan tuohon 1000-gigaisen FW800-levyn kiinni jolta on nopsa katsella leffat ja kuunnella musat. Backupit menee sitten hitaammalle USB2-levylle.

Um, eikös noille "uusi omena on ihana" jutuille ollut ihan oma ketju?

Jätkät kuolaa uutta rautaa kuin murot konsanaan:D

No en mä mitään konepinoja rupee harrastamaan, ne on pc-miesten juttuja. Heitän tommosen WD:n kaappiin vaan piiloon:

wd_MyBook-Studio.jpg

Aijoo, se uus mini on kyllä hienompi ja pienempi kuin mikään PC:

6554305_923a958a35.jpg

Ei, vaan sama design:

overview-gallery4-20081014.jpg

Entäs jos tossa minissä onkin joku 8" näyttö kannen alla?!?!?!

Mitenkäs paljon Acerin uusista malleista kirjoitellaan uutissivustoilla? :jahas:

Muutama tarra kylkeen niin kyllä tuon tietokoneeksi tunnistaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom