Joutuukohan sitä prkl tänään taas omenakaupoille. Uusi Mac Mini saattaapi tulla ihan hetkenä minä hyvänsä.
Mitä onko vanhassa jotain vikaa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joutuukohan sitä prkl tänään taas omenakaupoille. Uusi Mac Mini saattaapi tulla ihan hetkenä minä hyvänsä.
Mitä onko vanhassa jotain vikaa?
Ei, mutta uusi on vielä über-coolimpi, vai onko se edes mahdollista?
Prkl tässähän alkaa Omppu-tuotteita olemaan kaikki nurkat täynnä.Mä kans. mä kans! moneskohan omppu jo täällä, en tiedä, tosi mones! kaikki on parhauttaa!!!1
Noissahan näyttäis olevan sama prosessori? Erona ainoastaan kiintolevy ja muistit? Pitäisköhän oikein murottaa ja ostaa tuo halvempi ja sit hommais Verkkokaupasta 500-gigasen levyn ja 4 gigaa muistia? Pääsis pitkästä aikaa asentelufiilikseen.Kumman ostat? paremman vai vieläkin paremman? Itse ostan kait ton paremman.
Joo, sama rossu. Ite kyllä viskaan tuohon 1000-gigaisen FW800-levyn kiinni jolta on nopsa katsella leffat ja kuunnella musat. Backupit menee sitten hitaammalle USB2-levylle.Noissahan näyttäis olevan sama prosessori? Erona ainoastaan kiintolevy ja muistit? Pitäisköhän oikein murottaa ja ostaa tuo halvempi ja sit hommais Verkkokaupasta 500-gigasen levyn ja 4 gigaa muistia? Pääsis pitkästä aikaa asentelufiilikseen.
http://www.newertech.com/products/ministackv3.phpJoo, sama rossu. Ite kyllä viskaan tuohon 1000-gigaisen FW800-levyn kiinni jolta on nopsa katsella leffat ja kuunnella musat. Backupit menee sitten hitaammalle USB2-levylle.
No en mä mitään konepinoja rupee harrastamaan, ne on pc-miesten juttuja. Heitän tommosen WD:n kaappiin vaan piiloon:
Aijoo, se uus mini on kyllä hienompi ja pienempi kuin mikään PC:
Ei, vaan sama design: