Nänni rulettaa!!! :dance2:
Huhhuh. Aika kova.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nänni rulettaa!!! :dance2:
Toi on tosiaan siisti ominaisuus, jos se tosiaan on käytössä yhtä kätevä kun mitä video anto ymmärtää.
Harmi ku mun MacBookissa ei pelitä muuta ku toi kahen sormen skrollaus. Mutta sekin helpottaa käyttöä jo kovasti eikä osaa olla ilman ominaisuutta, kun siihen on kerran tottunu. Pitäisköhän myydä tämä velipojalle ja ostaa itelle uus...Trackpad on semmoinen, jota vain muut valmistajat eivät yksinkertaisesti tajua tehdä. Vaihdan itse uuten macbookkiin keväällä pelkästään tuon padin takia. Uber siisti toiminto ja helpottaa taas entisestään koneen käyttöä.
Läppärissä on nättiä kun pistää altin pohjaan ja sviippaa kahdella sormella oikealle tai vasemmalle, voila, menee eteen ja taakse selaimen sivuilla.Firefoxis toimii kaks sormee ylös/alas scrollaamiseen,mutta kolmella ei pääse sivuja eteen/taa.
Eikä näköjään toiminu zoomauskaa foxilla.
Vamputappa ctrl pohjassa trackpadias. Tai ctrl-alt.Läppärissä on nättiä kun pistää altin pohjaan ja sviippaa kahdella sormella oikealle tai vasemmalle, voila, menee eteen ja taakse selaimen sivuilla.
Eihän?Läppärissä on nättiä kun pistää altin pohjaan ja sviippaa kahdella sormella oikealle tai vasemmalle, voila, menee eteen ja taakse selaimen sivuilla.
Juuri näin! :thumbs:Tän verran mua kiinnostaa speksit. Riittää että kone toimii ja ajaa asiansa. Toimiva käyttis on kaiken lähtökohtana.
Juuri näin! :thumbs:
Muista kun uusi käyttis aikoinaan tulee, koneesi NOPEUTUU entisestään. Et siis tarvitse OSTAA NOPEAMPAA konetta, kuten PC/Windows-maailmassa, voit ostaa nopeamman ja ehkä fiitsöreiltään paremman käyttiksen about satasella.
Asiasta moottorisahaan....
Täällä on aina jauhettu koneiden spekseistä vähän jokaisessa välissä.
Mäkit on "paskoja" kun niillä ei oo sitä ja sitä komponenttia koneessa ja murot voi telkänpönttöihinsä vaihdella tarpeen mukaan mitä huvittaa. Kannettavissa tosin ei onnistu yhtä helposti.
Tajusin vasta tänään, että en edes katsonut mitä alkuviikosta tilaamani macbookit pitää sisällään. Eli en edes vilkaissut koneen speksejä.
Mulle riittää tieto siitä, että se toimii ja on loistava käyttötarkoituksiini.
Luotan siihen, että se on parempi kuin edeltäjänsä ja puheet toiminnasta pitää paikkansa.
Ainut mitä tiesin koneesta oli sen merkki, malli ja prosessori oli jotain 2.? Ghz (lukee verkkokaupan mallinimen perässä), kuori on alumiinia, näyttö on led-taustavalaistu ja trackpadi lasia.
Nämä tiesin kun katsoin jonkun mainosvideon netistä.
Mitä koneestani en vielä tiedä on, kiintolevyn koko, näytönohjaimen malli, muistin määrä (oletan olevan 2gigaa, jota laajennan jossain välissä), dvd-asemasta en tiedä mitään ja muut ominaisuudet ei tule edes mieleen. Kai ne kuitenkin toimii.
Tän verran mua kiinnostaa speksit. Riittää että kone toimii ja ajaa asiansa. Toimiva käyttis on kaiken lähtökohtana.
Siis... huhhuh... ei helvetti... :lol2: Naurettavaa. Sori, oikeasti.
edit: Siis eniten särähtää tuo ettet tiedä kiintolevyn kokoakaan :D Jää kyllä teikäläisen tekstien luku vähän vähemmälle arvolle :D
Mulle riittää, että siirrän keikan jälkeen valokuvat kahdelle eri ulkoiselle kovalevylle läppäriltä ja käsittelen ne toisella koneella tai ulkoista näyttöä apuna käyttäen.. Läppärin kiintolevyä ei ole tarkoitus pitää täynnä kaikesta mahdollisesta sonnasta.
Meitä on niin monelaista käyttäjää ja monenlaisiin tarpeisiiin.Nojoo, ok. Toki jos käyttö on tuollaista, niin voin ymmärtääkin.
Ja nyt jos tämä aiheuttaa porua ja tulee lässytystä että noin ne mac-miehet koneitaan ostaa, niin vitut, kukaan ei usko tuollaista paskapuhetta. Kyllähän nyt jumalauta Mike ja Huppekin varmaan katsoo mitä sieltä pinnan alta löytyy.