Apple vs PC+Linux (Mac versus Win tappelu)

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Vista 64bit täälläkin. Unohdin päivittää vanhan virustorjuntasoftan, joten nyt ollaan kuukausi menty ilman 3rd party softia. Kaikki kunnossa ja skannaus äsken(f-secure + symantec + nod32) vakuutti koneen olevan puhdas.

Liikenne koneen ja ulkomaailmankin välillä on juuri kuten pitää, mitään ylimääräistä ei tapahdu.

Mutta satuahan tämän täytyy olla.

Mutta satuahan tämän täytyy olla.

Pakko olla. Netissäkin sanotaan että on ainakin 16 tsiljardibiljoonaa (tai enemmän) virusta jotka parasta aikaa saastuttaa kaikki windowskoneet kaikenmaailman pöpöllä.

On se ihme, tietokoneen jossa ei ole edes virustutkaa asennettuna luulisi kuhisevan örkkejä. Mut ei, tylsää.

On se ihme, tietokoneen jossa ei ole edes virustutkaa asennettuna luulisi kuhisevan örkkejä.
On se joillekin niin ihmeellistä. Joillekin taas lähes itsestäänselvyys.

No on niitä viruksia Macillekin ollut, määrän voi kyllä laskea yhden käden sormilla. Lähinnä varmaan sen takia, kun kukaan ei oikein tee niitä.

Jos luet tän ketjun kokonaan läpi niin jossain oli aika hyvin selitetty miksei niitä ole vaikka niitä tehtäisiin. Tekeminen on paljon vaikeampaa kuin puuceelle, eikä ne toimi samalla tapaa.
Se taitaa olla kerrottuna tässä ketjussa useampaan kertaankin.

Daa. Mua ei voi sanoa fanboyksi, en edes juurikaan hehkuta Macia. Voin tässä ihan julkisesti myöntää, että välillä on ikävä XP:n sinistä alapalkkia.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Noista voisi jopa vetää sen johtopäätöksen että macistit ovat hieman takarappuun kallellaan. Ihan spekulointia vain :)

Älkää vetäkö taas niitä sinne...

http://www.marmai.fi/uutiset/article66913.ece?s=r&wtm=tt-20032008 tää pomppas sielt alhaalta. :D Varmaan ollu jo täällä..

Vielä kun heidän laitteensa olisivat ympäristöystävällisiä. Lenovolle taas pisteet himaan.

Ja tällaiset uutiset saavat mun mieleeni sellaisen kuvan, että Mac-käyttäjät on jotain pellejä. "Mulla on Mac, mä olen tällainen parempi ihminen. Tykkään vetää siis luomuruokaa ja diggaan mun läppäristä samalla vitusti. Jes, mä olen kyllä cool."

Minä olen PC-käyttäjä, se on meikäläisen duunikone, ja teen sillä XXXX verran fyrkkaa kuussa. Se siitä.

Back
Ylös Bottom