Apple vs PC+Linux (Mac versus Win tappelu)

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Minä olen PC-käyttäjä, se on meikäläisen duunikone, ja teen sillä XXXX verran fyrkkaa kuussa. Se siitä.
Minä olen MAC-käyttäjä, se on meikäläisen duunikone, ja teen sillä XXXXX verran fyrkkaa kuussa. Se siitä.

Vielä kun heidän laitteensa olisivat ympäristöystävällisiä. Lenovolle taas pisteet himaan.

Ja tällaiset uutiset saavat mun mieleeni sellaisen kuvan, että Mac-käyttäjät on jotain pellejä. "Mulla on Mac, mä olen tällainen parempi ihminen. Tykkään vetää siis luomuruokaa ja diggaan mun läppäristä samalla vitusti. Jes, mä olen kyllä cool."

Minä olen PC-käyttäjä, se on meikäläisen duunikone, ja teen sillä XXXX verran fyrkkaa kuussa. Se siitä.
Jotenkin itselläni on tiettyjä stereotypioita Macistejä kohtaan. Ne voivat olla, hieman tapauksesta riippuen:
a) käyttäjä kuuluu seksuaaliseen vähemmistöön
b) käyttäjä juo paljon lattea, ehkä käyttää konetta samalla, kahvi ostetaan trendikkäästä kahvilasta esim. R-kioskin sijaan
c) käyttäjä käyttää paljon luomuruokaa ja reilun kaupan tuotteita
d) käyttäjä ei välttämättä syö lihaa, tai ainakin kiinnittää huomiota lihan alkuperään ja luonnonmukaisuuteen tuotantotavassa
e) käyttäjän pukeutumistyyli poikkeaa huomattavasti pc-käyttäjästä, varsinkin aktiivikäyttäjästä

Mä oon duunin puolesta PC-käyttäjä ja saatan tehdä XXXXXX verran rahaa kuukaudessa, en valitettavasti saa noita kaikkia, kuten ei ryssäkään. ;)

Uusimmassa TM:ssa oli 9 sivun juttu kotistudion rakentamisesta. Kuinka ollakaan, homma rakentui MacBookin ympärille. Yllättäen myös kaiuttimiksi oli valittu Genelecit. :thumbs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos luet tän ketjun kokonaan läpi niin jossain oli aika hyvin selitetty miksei niitä ole vaikka niitä tehtäisiin. Tekeminen on paljon vaikeampaa kuin puuceelle, eikä ne toimi samalla tapaa.

Se taitaa olla kerrottuna tässä ketjussa useampaan kertaankin.

Joskus olen jostain virusartikkelista lukenut, miksi niiden tekeminen on niin vaikeaa, mutta ei muista, eikä sillä niin väliä. Enkä ihan viitsi tätä 600 sivun threadia lukea kokonaan. :)

Eikö Sahaaja oo meidän jengissä? Tais ihan herjalla sanoa tuon ..

Joo, ja sitten tossa toisessa jengissä.

Työkoneena on Mac ja töissä on pelkkiä Macceja. Eka kone joskus kauan sitten oli myös Mac. PC:tä olen kuitenkin pääosin aina käyttänyt, enkä aio siitä luopua. Lähinnä tottumiskysymys. Käyttis kuitenkin Macissa on ihan eri planeetalta käytettävyyden ja toiminnan osalta. Ikinä ei tarvitse tapella minkään ajureiden, verkon tai minkään muunkaan kanssa.

Tuon virusjutun tosiaan vähän vitsillä heitin. Ei kyllä PC:lläkään ole yksikään virus tai muukaan haittaohjelma vaivannut. Vaikka en edes päivitä palomuuria tai virustentorjuntaa.

Uusimmassa TM:ssa oli 9 sivun juttu kotistudion rakentamisesta. Kuinka ollakaan, homma rakentui MacBookin ympärille.

Ja on rakentunut iät ja ajat, keksi jotain uutta informaatiota vaikka välillä. Musahommissa ja photoshoppia räpläävillä on mäkki ehdoton. Hyvä Apple!

Asiaa, harmillista kun uudessa macbookissa ei ole FW-porttia, mitä käsittääkseni nämä studioihmiset kaipailevat.
Silläpä olivat valinneet valkoisen vanhan mallisen MacBookin. Garagebandia muuten kehuttiin myös kovasti. Muistaakseni esimerkiksi Egotrippi väsäilee kaikki demonsakin sillä.

Aika erikoinen veto Applelta tuo puppelijuttu, en keksi kyllä mitään järkevää selitystä miksi tuommoinen tempaus kannattaisi toteuttaa ylipäätänsä.

Sillä saadaan puppelitkin ostelemaan mäkkejä?

Ja on rakentunut iät ja ajat, keksi jotain uutta informaatiota vaikka välillä. Musahommissa ja photoshoppia räpläävillä on mäkki ehdoton. Hyvä Apple!
Kyllä joku on tässä välissä varmaan erehtynyt koittamaan musahommia myös Windows-PC:llä, kun ne on niin perkeleen tehokkaita, niille on huikea valikoima eri ohjelmia ja niissä on aivan mahottomasti liitäntöjä. :D

Aika erikoinen veto Applelta tuo puppelijuttu, en keksi kyllä mitään järkevää selitystä miksi tuommoinen tempaus kannattaisi toteuttaa ylipäätänsä.

Eiköhän sillä haluta vaan korostaa sitä, että Mäkki on liberaalien valinta. Taustalla varmaan jotain Jenkkien sisäpolitiikkaa, mikä ei välttämättä ole täällä ilmiselvää.

Back
Ylös Bottom