Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu
pointtihan on se, että jailbreikkaaminen saattaa tappaa sun puhelimes ikuisiks ajoiks eikä ominaisuuksista oo mitään hyötyä siis... joten yhtä hyödyllisiä noi yllämainitut pikaliimalla kylkeen liimattuna...

En ole kuullut että noin olisi tapahtunut. Luurin orkkis-firmwaren kun voi palauttaa iTunesin kautta jos se brickaantuu mikä on sekin harvinaista.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En ole kuullut että noin olisi tapahtunut. Luurin orkkis-firmwaren kun voi palauttaa iTunesin kautta jos se brickaantuu mikä on sekin harvinaista.
ootko niin varma tuosta että oot valmis ostamaan kaikille uuden iphonen jos kämmivät ja toi vinkki ei auta vaan puhelin muuttuu kalliiks paperinpainoks?

no mikä estää liimaamasta osx:n cd:tä ja vaikka 17" kosketusnäyttöä ton plasman kaveriks?

pwned ^2

pointtihan on se, että jailbreikkaaminen saattaa tappaa sun puhelimes ikuisiks ajoiks eikä ominaisuuksista oo mitään hyötyä siis... joten yhtä hyödyllisiä noi yllämainitut pikaliimalla kylkeen liimattuna...
Saattaa ja saattaa, yhtähyvin saattaa olla, että sinä et nyt vain ymmärrä. (vinkkinä vain, näytät olevan hieman pihalla liimaamisesi kanssa).

ps. iTunesissa voi palautella luurin anytime

Olihan noksulla kosketusnäyttö luurissa jo 2004 :rolleyes: http://www.nokia.fi/A4312093
LOL :D Ei helvetti, kuin helvetin pihalla nää jotkut on. :D

Niin ja ennen nokiaa oli jo puhelin.

oldphone.jpg

Saattaa ja saattaa, yhtähyvin saattaa olla, että sinä et nyt vain ymmärrä. (vinkkinä vain, näytät olevan hieman pihalla liimaamisesi kanssa).

ps. iTunesissa voi palautella luurin anytime
mikäs tuossa mun kirjoituksessa meni ohi?

takaatko sinä basson kanssa sen, että toi itunes-temppu toimii 101% joka kerta?

ootko niin varma tuosta että oot valmis ostamaan kaikille uuden iphonen jos kämmivät ja toi vinkki ei auta vaan puhelin muuttuu kalliiks paperinpainoks?

Pakko kysyä ossibossilta että säkö luotat vain varmoihin tuotteisiin?:david: Eli sä et lataa mitään, etkä näin saa pöpöjä koneesees? Eli sulla ei oikeestaan oo ees tietokonetta(/mäcciä) koska jokuhan voi hax0r01d4 sen :0 jnejne...

Sori vaan, tuntuu vaan älyttömältä kun vedotaan hiekkalaatikko-tyyliin "älä tee sitä, se VOI olla haitaksi". Kaikessa taitaa olla riskinsä, jos rupeaa varomaan yhtä, saa varoa toistakin...

:offtopic: Espanja voittaa kohta Venäjän ^^:dance:

mikäs tuossa mun kirjoituksessa meni ohi?

takaatko sinä basson kanssa sen, että toi itunes-temppu toimii 101% joka kerta?
Kyllä mä voin taata, mutta se ei taida tässä olla nyt se pääpointti. Pääpointti on nyt se, että tukeudut jo hätäratkaisuihin tuossa inttämisessäsi. Jos sun viimeinen oljenkorsi on tuo, että luuri saattaa mennä peruuttamattomasti jumiin mahdollisesti ehkä 0,0009% todennäköisyydellä, niin pidä toi jos siitä tulee parempi mieli näppäillä sitä Nokiaa :D

Olen. En ole kuullut tapauksesta milloin firmwaren palautus / jokin muu keino ei olisi toiminut lukuunottamatta häslinkiä 1.1.1 päivityksen kanssa joka on jo menneen talven lumia.

Pakko kysyä ossibossilta että säkö luotat vain varmoihin tuotteisiin?:david: Eli sä et lataa mitään, etkä näin saa pöpöjä koneesees? Eli sulla ei oikeestaan oo ees tietokonetta(/mäcciä) koska jokuhan voi hax0r01d4 sen :0 jnejne...

Sori vaan, tuntuu vaan älyttömältä kun vedotaan hiekkalaatikko-tyyliin "älä tee sitä, se VOI olla haitaksi". Kaikessa taitaa olla riskinsä, jos rupeaa varomaan yhtä, saa varoa toistakin...
siitä vaan, kyllä sä saat mun puolesta mitätöidä takuun useamman satasen puhelimesta heti kun saat sen käsiis jos tahdot ja kaiken lisäks ottaa riskin että puhelin menee paskaks yhen mms-tuen takia. be my guest. onhan se kuollut iphone varmasti hyvä sisustuselementti jos siinä on omenankuva kuoressa?

ja mike&basso se pointti oli kritisoida sitä "no ohan iluurissa mms!" - puolustelua koska sen tuen saa vain puukottamalla puhelintaan. ihan sama mikä se todennäköisyys on jos se vaan sattuu omalle kohdalle eikä mene takuuseenkaan kun itse kämminyt hommansa.

Sanon heti, että mä fanitan tota iphonee ihan täysillä, mut ihme selittelyjä porukalla on, että kuinka kaiken saa siihen. Vammasta lähtee sanoo et siinä on kaikki, jos 80% normaaleista tallaajista ei saa siihen extroja käyttöön, koska se vaatii crackaamista ja kikkailuja. Ja siis varmaan siihen puhelimeen saakin saatanasti kaikkia herkkuja, mitä mäkin tulen laittamaan, mutta varmaan Applefanit tajuutte mistä puhun? Vai? ...Eihän mun autossakaan ole vakiona 500hv, vaikka siihen saakin ne varmaan jossain pajalla laitettua. Enhän mä voi silloin sanoa sen olevan 500hv auo? ...Okei oli tosi ankee vertaus, mutta kuitenkin.

Eikä tässä nyt tosiaankaan oo mun puolesta mitään Nokia VS Apple sotaa käynnissä, niinkuin varmaan osa jo niin luulee. Mun mielestä Nokialaiset on tuskastuttavan tukkoisia paskoja viikon käytön jälkeen, mutta kaverini iphone on jo puoli vuotta raksuttanut vallan ihanasti.

Ihannoin Applen selkeyttä ja toimivuutta, mutta c'moon jätkät.

Sanon heti, että mä fanitan tota iphonee ihan täysillä, mut ihme selittelyjä porukalla on, että kuinka kaiken saa siihen. Vammasta lähtee sanoo et siinä on kaikki, jos 80% normaaleista tallaajista ei saa siihen extroja käyttöön, koska se vaatii crackaamista ja kikkailuja. Ja siis varmaan siihen puhelimeen saakin saatanasti kaikkia herkkuja, mitä mäkin tulen laittamaan, mutta varmaan Applefanit tajuutte mistä puhun? Vai? ...Eihän mun autossakaan ole vakiona 500hv, vaikka siihen saakin ne varmaan jossain pajalla laitettua. Enhän mä voi silloin sanoa sen olevan 500hv auo? ...Okei oli tosi ankee vertaus, mutta kuitenkin.

Eikä tässä nyt tosiaankaan oo mun puolesta mitään Nokia VS Apple sotaa käynnissä, niinkuin varmaan osa jo niin luulee. Mun mielestä Nokialaiset on tuskastuttavan tukkoisia paskoja viikon käytön jälkeen, mutta kaverini iphone on jo puoli vuotta raksuttanut vallan ihanasti.

Ihannoin Applen selkeyttä ja toimivuutta, mutta c'moon jätkät.
Mennääs tonne pc vs. mac ketjuun, niin jo jumalauta onkin rikkautta kun saa vaihdella näyttiksiä ja kovoja kokoajan. Perustellaan siis pc:n paremmuutta sillä, että sitä voi puukottaa ihan vitusti joka suunnasta vaikka ei edes tarttisi. Nyt sitten iPhone ketjussa mellastetaan kun luurissa ei ole mms-tukea ja ootas jos sanotaan, että se on simppeli softa 30sec ja toimii, niin jopas onkin puukottamista ja takuutkin menee. Ja pc-ketjussa yksi windows-kaveri on niin jäänyt siihen puukottamiseen kiinni, että yrittää tunkea web-cameraa kii koneeseen, jossa on vakiona integroitu kamera ja valittaa kun ei saa sitä. PC-miehillä kun on niin verissä se säätäminen ja runkkaaminen, niin kumma kun se tekee poikkeuksen Applen kohdalla aina. Tämän luulisi olevan jokaisen konettaan runkkaavan nörtin unelma kun saa vaikka mitä jos haluaa.

ps. minä myönnän että se on huono juttu kun ei ole mms tukea. En ole asentanut mitään kun en sitä tartte, mutta voisi tuo olla siinä valmiina.

siitä vaan, kyllä sä saat mun puolesta mitätöidä takuun useamman satasen puhelimesta heti kun saat sen käsiis jos tahdot ja kaiken lisäks ottaa riskin että puhelin menee paskaks yhen mms-tuen takia. be my guest. onhan se kuollut iphone varmasti hyvä sisustuselementti jos siinä on omenankuva kuoressa?

ja mike&basso se pointti oli kritisoida sitä "no ohan iluurissa mms!" - puolustelua koska sen tuen saa vain puukottamalla puhelintaan. ihan sama mikä se todennäköisyys on jos se vaan sattuu omalle kohdalle eikä mene takuuseenkaan kun itse kämminyt hommansa.

Toistan kysymyksen: Sä et siis ole valmis ostamaan/käyttämään mitään missä on epäonnistumisen riski mukana? Et vaikka se olisi kuinka pieni tahansa?

Todella 24-vuotiaan ikäiseltä odotettavaa hyvinperusteltua ja hillittyä argumentointia ;) Mulla ei oo mitään sua vastaan, oudoksun vain tätä sun "ei kannata ottaa riskiä"-taktiikkaasi. Eiköhän sulla oo suurempi riski kun lataat pokea koneelle iltojesi iloksi.

Jailbreikkaus, toiset sanovat sitä kai edelläkäymiseksi, toiset kai tyhmyydeksi. Mene tiedä kumpaa se sitten on. Omasta mielestäni ON tyhmää maksaa suuria summia kytkyistä kun niistä säästetyillä taaloilla voi vaikka ostaa toisen iHupelimen ton sun povaaman "jailbreikkauksen tappaman puhelimen" tilalle...

Kaipa mä olen sitten vain onnekas kun ei puhelin kuollut... otetaan vaikka sille :kippis1:

Mennääs tonne pc vs. mac ketjuun, niin jo jumalauta onkin rikkautta kun saa vaihdella näyttiksiä ja kovoja kokoajan. Perustellaan siis pc:n paremmuutta sillä, että sitä voi puukottaa ihan vitusti joka suunnasta vaikka ei edes tarttisi. Nyt sitten iPhone ketjussa mellastetaan kun luurissa ei ole mms-tukea ja ootas jos sanotaan, että se on simppeli softa 30sec ja toimii, niin jopas onkin puukottamista ja takuutkin menee. Ja pc-ketjussa yksi windows-kaveri on niin jäänyt siihen puukottamiseen kiinni, että yrittää tunkea web-cameraa kii koneeseen, jossa on vakiona integroitu kamera ja valittaa kun ei saa sitä. PC-miehillä kun on niin verissä se säätäminen ja runkkaaminen, niin kumma kun se tekee poikkeuksen Applen kohdalla aina. Tämän luulisi olevan jokaisen konettaan runkkaavan nörtin unelma kun saa vaikka mitä jos haluaa.

ps. minä myönnän että se on huono juttu kun ei ole mms tukea. En ole asentanut mitään kun en sitä tartte, mutta voisi tuo olla siinä valmiina.

Ei... Tää nyt lähti ihan käsistä ja en tosiaankaan tiedä mitään PC-Mac taisteluista. Enkä lähtenyt vänkää suoraan mistään mms-tuesta. Homma vaan lähti mulle ainakin siitä, että ei voi käyttää laitteen myyntiargumenttina jotain toimintoa, jos se vaatii toimenpiteitä, joita apple ei itse tuo laitteen myyntipakkauksessa. Se oli mun pointti. Lähti vähän käsistä...

Esimerkiksi mun kavereista 50% ei tajuu luppupeleissä koneista/elektroniikasta hevon vituakaan ja niille saattais vaikka joskus tulla mieleen lähettää mms-viesti (kun ovat jostain sellaisesta kuullut) jos sitten sanoo niille että "crackaa toi niin pystyt", ni musta tuntuu et mms-viestien lähetysinto on aika 0.

Enkä tosiaan oo hyökkäämässä macin kimppuun. Rauhotutaan nyt.

Ei... Tää nyt lähti ihan käsistä ja en tosiaankaan tiedä mitään PC-Mac taisteluista. Enkä lähtenyt vänkää suoraan mistään mms-tuesta. Homma vaan lähti mulle ainakin siitä, että ei voi käyttää laitteen myyntiargumenttina jotain toimintoa, jos se vaatii toimenpiteitä, joita apple ei itse tuo laitteen myyntipakkauksessa. Se oli mun pointti. Lähti vähän käsistä...

Esimerkiksi mun kavereista 50% ei tajuu luppupeleissä koneista/elektroniikasta hevon vituakaan ja niille saattais vaikka joskus tulla mieleen lähettää mms-viesti (kun ovat jostain sellaisesta kuullut) jos sitten sanoo niille että "crackaa toi niin pystyt", ni musta tuntuu et mms-viestien lähetysinto on aika 0.

Enkä tosiaan oo hyökkäämässä macin kimppuun. Rauhotutaan nyt.
Viittasin vain tekstisi avulla tuonne pc-ketjuun, joka on siis väärällään epäloogisuuksia pc-miesten osalta. Tässä muutama:

- PC on hyvä kun siihen saa vaihdettua sisuskalut.
- Mac on huono kun siihen ei saa vaihdettua sisuskaluja
- Mac pro on huono kun siihen saa vaihdettua sisuskalut, mutta ei ole tarjolla sataa vaihtoehtoa
- PC on hyvä kun siihen on miljoonasti enemmän softia
- Mac on huono kun siihen ei saa 80-luvun alussa tehtyä softaa
- PC miestä ei virukset häiritse, isketään vain palomuurit, adawaret ja virustutkat ja homma toimii
- Mac on huono kun siinä ei ole viruksia, jossain vaiheessa semmoinen tulee ja mitäs sitten kun ei ole tutkia?
- PC on hyvä kun siihen saa kiinni web-cameran kun semmoista siinä ei vakiona kiinni ole
- Mac on huono kun siihen ei saa kiinni web-cameraa, vaikka siinä on semmoinen jo kiinni
- PC on hyvä kun siihen saa ajureita uusimpia pelejä varten joka kuukausi
- Mac on huono, kun siihen pitää asentaa ajuri Logitechin web-cameralle, vaikka macissa on jo itsessään kiinni kamera

Sitten mennään puhelinpuolelle, niin homma kääntyykin toisinpäin kun on kyseessä Applen puhelin.

- Nokia on hyvä, kun siinä on multimediaviestit
- iPhone on huono kun joutuu laittamaan softan että saa multimediaviestin

Täällä odotellaan aika mielenkiinnolla keskustelua, kun Google tuo puhelimensa, siihenhän saa vielä enemmän vaikka mitä softaa ja kikkaretta kiinni. Sitten tuleekin argumentti:

- iPhone on huono kun siihen ei saa asenneltua läheskään niin paljoa softaa mitä iGoogleen.

Älä muuta sano. Hämmentävät antipatiat Ossipenalla on Applea kohtaan. Millainen tuote Applen pitäisi julkaista, että periaatevastustajat olisivat tyytyväisiä?

semmonen tuote missä ois vakiona kaikki mitä nokiapojilla + ne herkut mitä apple muute tarjoo iPhonessaa :P Ite ajattelin kyllä iPhonekin ostaa jos hinta pysyy kurissa.

semmonen tuote missä ois vakiona kaikki mitä nokiapojilla + ne herkut mitä apple muute tarjoo iPhonessaa :P Ite ajattelin kyllä iPhonekin ostaa jos hinta pysyy kurissa.
Mutta sitten tulisi itkua, että on vain yksi puhelin, eikä valinnanvaraa. Verrattaisiin Nokiaan, jolla on 300 mallia.

Millainen tuote Applen pitäisi julkaista, että periaatevastustajat olisivat tyytyväisiä?

Mä en taas ymmärrä sitä, että miksei niistä huonoista puolista voi sanoa, ilman että vedetään hernettä nenään ja hyvin usein sanotaan ettei sellasella ominaisuudella tee mitään. Muutenkaan mä en ymmärrä jonkun elektroniikkalaitteen silmät ummessa taivaisiin kehumista, ihan kun se ois parasta mitä elämässä on koskaan tapahtunu :D Mä en ole periaatteessa mitään laitetta vastaan enkä kyllä puolestakaan, kaikki ne on tarpeellisia paskoja joiden kaikkien kanssa joutuu joskus tappelemaan ja kiroilemaan.

Otetaan nyt toi mms taas esimerkiksi kun siitä on puhuttu, osa on kyllä sanonut että se on puute, mutta myös on tullut kommentteja että käyttäkää meiliä, ei mms:llä mitään tee. Miksei sitä ole voinut siihen puhelimeen laittaa kun se on jo jeesuksen ajoista ollu muissa mukana. Ja sitten tosta cräkkäilystä. Kannattaa muistaa että vaikka se oiskin kuinka helppoa tahansa teille ja mulle, niin on hyvin paljon sellasia ketkä ei sitä osaa, halua tai uskalla tehdä. Esim. mutsi joka lähettelee silloin tällöin mms-viestejä kun on jossain reissussa, niin jos sille sanon et hyvä puhelin osta se, ekaks vaan lataat tietokoneelles ZiPhonen, sitte asentelet sen siihe, sitte jailbreakkaat, unlokkaat ja aktivoit sen tuolla ZiPhonella, sen jälkeen etit sieltä puhelimen installerista BSD Subsystemsin ja asentelet sen ja sitte etit installerista sen mms softan ja asentelet sen, niin sen jälkeen voit lähettää sen kuvaviestin jostain vitun hevosen turvasta. Ihan villi veikkaus, että jäis ostamatta :D

Nyt kannustamaan Ruotsi voittoon.

Edit: niin ja kohta sanotaan varmaan, että nyt vedetään vanha mutsikin mukaan, mutta samanlaisia puhelimen käyttäjiä on melko paljon tässä maassa ja varmaan vielä enemmän useassa muussa maassa.

Viimeksi muokattu:

Suositut

Back
Ylös Bottom