Ei... Tää nyt lähti ihan käsistä ja en tosiaankaan tiedä mitään PC-Mac taisteluista. Enkä lähtenyt vänkää suoraan mistään mms-tuesta. Homma vaan lähti mulle ainakin siitä, että ei voi käyttää laitteen myyntiargumenttina jotain toimintoa, jos se vaatii toimenpiteitä, joita apple ei itse tuo laitteen myyntipakkauksessa. Se oli mun pointti. Lähti vähän käsistä...
Esimerkiksi mun kavereista 50% ei tajuu luppupeleissä koneista/elektroniikasta hevon vituakaan ja niille saattais vaikka joskus tulla mieleen lähettää mms-viesti (kun ovat jostain sellaisesta kuullut) jos sitten sanoo niille että "crackaa toi niin pystyt", ni musta tuntuu et mms-viestien lähetysinto on aika 0.
Enkä tosiaan oo hyökkäämässä macin kimppuun. Rauhotutaan nyt.
Viittasin vain tekstisi avulla tuonne pc-ketjuun, joka on siis väärällään epäloogisuuksia pc-miesten osalta. Tässä muutama:
- PC on hyvä kun siihen saa vaihdettua sisuskalut.
- Mac on huono kun siihen ei saa vaihdettua sisuskaluja
- Mac pro on huono kun siihen saa vaihdettua sisuskalut, mutta ei ole tarjolla sataa vaihtoehtoa
- PC on hyvä kun siihen on miljoonasti enemmän softia
- Mac on huono kun siihen ei saa 80-luvun alussa tehtyä softaa
- PC miestä ei virukset häiritse, isketään vain palomuurit, adawaret ja virustutkat ja homma toimii
- Mac on huono kun siinä ei ole viruksia, jossain vaiheessa semmoinen tulee ja mitäs sitten kun ei ole tutkia?
- PC on hyvä kun siihen saa kiinni web-cameran kun semmoista siinä ei vakiona kiinni ole
- Mac on huono kun siihen ei saa kiinni web-cameraa, vaikka siinä on semmoinen jo kiinni
- PC on hyvä kun siihen saa ajureita uusimpia pelejä varten joka kuukausi
- Mac on huono, kun siihen pitää asentaa ajuri Logitechin web-cameralle, vaikka macissa on jo itsessään kiinni kamera
Sitten mennään puhelinpuolelle, niin homma kääntyykin toisinpäin kun on kyseessä Applen puhelin.
- Nokia on hyvä, kun siinä on multimediaviestit
- iPhone on huono kun joutuu laittamaan softan että saa multimediaviestin
Täällä odotellaan aika mielenkiinnolla keskustelua, kun Google tuo puhelimensa, siihenhän saa vielä enemmän vaikka mitä softaa ja kikkaretta kiinni. Sitten tuleekin argumentti:
- iPhone on huono kun siihen ei saa asenneltua läheskään niin paljoa softaa mitä iGoogleen.