Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu
Itse olen valmis luopumaan MMS-viesteistä mutta se tarkoittaisi sitä, että kaikkien kaverien luureissa pitäisi alkaa olemaan Push Mail-sovelluksia. Lisäksi pitäisi saada jotenkin filtteröityä kaikki työmailit niin, ettei niitä tulisi ollenkaan puhelimeen, ei kiva jos piippaa kokoajan ympäri vuorokauden. Kaksi sähköpostiosoitetta toki voisi olla yksi ratkaisu mutta kun joillekkin ihmisille se yksikin voi olla jo liikaa siinä mielessä, että sitä ei lueta ollenkaan.

edit: tuo nopeus vertailu oli vähän hassu kun noin vanha luuri siihen oli otettu viereen Nokialta. Tottahan se on, että se on hitaampi ja uudetkaan eivät samaan taida päästä mutta tosiaan se vaan johtuu huonosta selaimesta ei niinkään 3G:stä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On se nyt perkele jos puhelimen osto kaatuu jollain niihin hikisiin MMS viesteihin.
Käykää nyt edes testaamassa puhelinta sitten heinäkuussa niin tiedätte missä mennään.

Ja sitäpaitsi ainakin nykyiseen iPhoneen saa MMS viestit softalla installerista. Eli ei siis siitä jää kiinni sekään.

Ja sitäpaitsi ainakin nykyiseen iPhoneen saa MMS viestit softalla installerista. Eli ei siis siitä jää kiinni sekään.

Niinpä.
Ja ripe ei niissä sun kavereiden kännyissä Push Mail sovelluksia tarvi olla.
Ihan normi sähköposti riittää ja sehän löytyy jo aika monesta nokiastakin.
Niin ja kuinka usein tulee lähetettyä kavereille MMS-viestejä?

Niinpä.
Ja ripe ei niissä sun kavereiden kännyissä Push Mail sovelluksia tarvi olla.
Ihan normi sähköposti riittää ja sehän löytyy jo aika monesta nokiastakin.
Niin ja kuinka usein tulee lähetettyä kavereille MMS-viestejä?

No mutta eikös se idea nimenomaan ole se, jotta se viesti tulee heti eikä vasta sitten kun synkkaa postit? Tällä sitä push ominaisuutta hain. Aika vähän käytän MMS-viestejä henk. koht. muutamia varmaan on tullut lähetettyä lähikuukausina.

Nojoo totta.
Harvalla sitä vielä on käytössä niin ettei tarvitse synkkailla.
Eiköhän kehitys ja puhelinliittymätkin mene eteenpäin pikkuhiljaa, jolloin ne tulevat yleistymään.

On se nyt perkele jos puhelimen osto kaatuu jollain niihin hikisiin MMS viesteihin.
Käykää nyt edes testaamassa puhelinta sitten heinäkuussa niin tiedätte missä mennään.

Oli muuten aika paha veto vetää tuo vertailu mukaan peliin

2008wwdclive184.jpg

Tässäkinketjussa porukka on tullut ihan tosissaan väittämään ettei se ole yhtän nopeempi kuin mun Nokiani.
Luuleeko porukka, että se selainnopeus on riippuvainen ainoastaan yhteyden nopeudesta?
On se nopeampi ja kaikenlisäksi se osaa skaalata sivut järkevästi ja sitä on helppo käyttää.
Itsellä kädessä suht. isolla näytöllä oleva Nokia E61 ja selaus on siinä perseestä.
Ei osaa skaalata. Sivun kahlaaminen ja scrollaaminen on vitun hidasta kun tolla tatilla joutuu nakuttamaan sivua alaspäin. Sähköposti tässä toimii, mutta ei se mikään hyvä ole.

Tuossa esimerkkikuvassakin näkyy kuinka hienosti nokia osaa näyttää veppisivun etusivua. :)

Niin ja nokiaan saa tosiaan enemmän muistia, mutta joutuu maksamaan pelkästä muistikortista enemmän kuin koko iPhonesta.
Sitäpaitsi harva pitää puhelimen muistissa yli 16 gigaa matskua.

käsittämättömän hitaita puhelimia:oma HTC TytnII lataa ko. webbisivun 14 sekunnissa. ;)

HTC:n uusi lippulaiva. (kunnes loppuvuodesta tulee Tytn III aka Raphael)
htctouchdiamond.jpg

käsittämättömän hitaita puhelimia:oma HTC TytnII lataa ko. webbisivun 14 sekunnissa. ;)

No mutta eihän noihin vertailuihin nyt nopeampaa voi ottaa, ei näyttäisi oma tuote niin hyvältä... ;)

iLuuria ilman kytkyjä odotellessa...

Näytä mulle vielä kuva miten toi kyseinen luuri skaalaa tuon sivun näytölle.
Näytä vielä miten scrollaus onnistuu.
Tuossa puhelimessa taitaa toimia jopa surullisen kuuluisa mesevirus, josta palstalla on ollut puhetta?
Vai oonko väärässä?

Miten sä tartutat sähköpostiviruksen iPhoneen? Vai väännetäänkö tästäkin taas ehdoin tahdoin tietokoneväittelyä?

Mä en ollut se, joka tietokoneet tähän toi, luitko ollenkaan sitä uutista, johon liittyvään viestiin vastasin? Ei sillä ollut mitään tekemistä iphonen kanssa, mutta tulipahan taas yhteen provoon vastattua.

No mutta eihän noihin vertailuihin nyt nopeampaa voi ottaa, ei näyttäisi oma tuote niin hyvältä... ;)

iLuuria ilman kytkyjä odotellessa...

Nokialtakin vissiin olisi löytynyt N95:ta uudempi luuri vertailukohteeksi, joten jää hieman auki, mitä tuolla vertailulla oikeastaan ajetaan takaa?

Nokialtakin vissiin olisi löytynyt N95:ta uudempi luuri vertailukohteeksi, joten jää hieman auki, mitä tuolla vertailulla oikeastaan ajetaan takaa?

Entäs se scrollaaminen ja sivun skaalautuvuus? Tai yleensä koko weppiselaimen käyttäminen.
Oli mikä tahansa Nokia kyseessä. Kommari pääsee jo aika lähelle.
Näkeehän sen hölmäkin tuosta esimerkkikuvasta kuinka kätsyä se on nokialla.
Itse en ainakaan diggaa, mutta joudun käyttämään sitä silti.

Entäs se scrollaaminen ja sivun skaalautuvuus? Tai yleensä koko weppiselaimen käyttäminen.
Oli mikä tahansa Nokia kyseessä. Kommari pääsee jo aika lähelle.
Näkeehän sen hölmäkin tuosta esimerkkikuvasta kuinka kätsyä se on nokialla.
Itse en ainakaan diggaa, mutta joudun käyttämään sitä silti.
Mites ne noihin sivun lataantumis sekuntteihin vaikuttaa... Sitähän tuossa on vissiin ehkä kai haettu... Nuo on sitten asia ihan erikseen.

Kuinkahan moni suomalainen kännykän omistava henkilö muuten mahtaa käyttää sitä nettiselailuun...? Sellaisesta ei kaiketi mitään luotettavaa tutkimusta ole tehty(?),mutta vähän tuntuisi siltä, että on itseasiassa aika harvassa ne webin käyttäjät kokonaismäärään suhteutettuna.

Tää ei siis mitään vittuilua apple miehille vaan ihan yleistä pohdintaa...

Näytä mulle vielä kuva miten toi kyseinen luuri skaalaa tuon sivun näytölle.
Näytä vielä miten scrollaus onnistuu.
Tuossa puhelimessa taitaa toimia jopa surullisen kuuluisa mesevirus, josta palstalla on ollut puhetta?
Vai oonko väärässä?
Lol, enpä olisi kuullut meseviruksen tarttumisesta wm6 phonelimeen.

Samallalailla skaalaa & toimii kuin iphonenkin selain.
http://www.youtube.com/watch?v=BxWHsH33XQc&feature=related

Kuinkahan moni suomalainen kännykän omistava henkilö muuten mahtaa käyttää sitä nettiselailuun...? Sellaisesta ei kaiketi mitään luotettavaa tutkimusta ole tehty(?),mutta vähän tuntuisi siltä, että on itseasiassa aika harvassa ne webin käyttäjät kokonaismäärään suhteutettuna.

Tää ei siis mitään vittuilua apple miehille vaan ihan yleistä pohdintaa...
Tulee käytettyä. Nykyään kun selaimet toimii kännyköissä aika hyvinkin.
Lähinnä käytän kännyn kautta, jos en jaksa nostaa persausta soffalta&sängyltä, tai sitten olen jossain syömässä&kaffeilla eikä muuta tekemistä ole.

Tässäkinketjussa porukka on tullut ihan tosissaan väittämään ettei se ole yhtän nopeempi kuin mun Nokiani.
Luuleeko porukka, että se selainnopeus on riippuvainen ainoastaan yhteyden nopeudesta?
On se nopeampi ja kaikenlisäksi se osaa skaalata sivut järkevästi ja sitä on helppo käyttää.
Itsellä kädessä suht. isolla näytöllä oleva Nokia E61 ja selaus on siinä perseestä.
Ei osaa skaalata. Sivun kahlaaminen ja scrollaaminen on vitun hidasta kun tolla tatilla joutuu nakuttamaan sivua alaspäin. Sähköposti tässä toimii, mutta ei se mikään hyvä ole.

Tuossa esimerkkikuvassakin näkyy kuinka hienosti nokia osaa näyttää veppisivun etusivua. :)

Fabelle:
Quottaan itseäni. Eli mun kommentit perustuu omaan väitteeseeni. vastakommentit on osittain irroitettu alkuperäisestä kommentistani. Niissä asiaa ei käsitellä noilta kaikilta mainitsemiltani kanteilta vaan pelkästään sivun avautumisnopeuteen liittyen.
Toisaalta sen ymmärtää, koska kyseinen kuva liittyi juuri tuohon aiheeseen.
Toisaalta kuvassa näkyy myös sivun skaalautuvuudesta koituva ongelma.

Edit: JN: joo ei se varmaan tartukkaan. Kunhan kysyin mikä on homman laita.
ps. näyttää ihan suht. fiksulta toi htc:n selaus verrattuna Nokiaan.

Perus nettiselailu on vähän niin ja näin mutta esim widgettien kautta käytettävät nettipalvelut, youtube ym ovat jos ei nykyaikaa, niin ainakin tulevaisuutta.

Fabelle:
Quottaan itseäni. Eli mun kommentit perustuu omaan väitteeseeni. vastakommentit on osittain irroitettu alkuperäisestä kommentistani. Niissä asiaa ei käsitellä noilta kaikilta mainitsemiltani kanteilta vaan pelkästään sivun avautumisnopeuteen liittyen.
Toisaalta sen ymmärtää, koska kyseinen kuva liittyi juuri tuohon aiheeseen.
Toisaalta kuvassa näkyy myös sivun skaalautuvuudesta koituva ongelma.

Edit: JN: joo ei se varmaan tartukkaan. Kunhan kysyin mikä on homman laita.
ps. näyttää ihan suht. fiksulta toi htc:n selaus verrattuna Nokiaan.
Opera mini ja opera 9,5 taitaa olla ne avainsanat, kun lähdetään Ei-iphonella selaamaan nettiä.
Uusissa htc:n malleissa on opera 9,5, joka ei häviä käytännössä yhtään iphonen selaimelle.
Itse asensin ilmaisen opera minin puhelimeeni, joka toimii myös helvetin hyvin. Myös noksun malleissa pyörii, ilman kosketusnäyttöä tosin. (netin selaaminen ilman kosketusnäyttöä on kuin onanoiminen ilman käsiä) :)

Perus nettiselailu on vähän niin ja näin mutta esim widgettien kautta käytettävät nettipalvelut, youtube ym ovat jos ei nykyaikaa, niin ainakin tulevaisuutta.
Htc rakensi oman youtube- katsleusovelluksen uuteen puhelimeensa.
Ao. videolinkki
http://www.viddler.com/explore/stencil/videos/2/

Back
Ylös Bottom