Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu
Miksei sitä ole voinut siihen puhelimeen laittaa kun se on jo jeesuksen ajoista ollu muissa mukana.

Veikkaan et applellakin on tullut resurssipula tai sit vaan aikataulut on puskenut päälle ja noiden kanssa on sit tyydytty viilaan nykyiset ominaisuudet sulaviksi..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse en pidä kosketusnäytöistä koska siinä ei ole samaa tatsia ja palautusta kun painat oikeeta nappulaa. Kosketusnäytön käyttökin ei joka kulmassa aina onnistu. Toivonkin Nokian onnistumista siinä, että kosketusnäyttöön saataisiin hieman parempi tatsi. Iphonessa tuollainen olisi kyllä cool.

Edit: niin ja kohta sanotaan varmaan, että nyt vedetään vanha mutsikin mukaan, mutta samanlaisia puhelimen käyttäjiä on melko paljon tässä maassa ja varmaan vielä enemmän useassa muussa maassa.
Niin ja pc-keskustelussa taas "et vain osaa", jos koneessasi on viruksia. Siellä ei missään nimessä voi mennä vetämään mummoa keskusteluun.

Niin ja pc-keskustelussa taas "et vain osaa", jos koneessasi on viruksia. Siellä ei missään nimessä voi mennä vetämään mummoa keskusteluun.

No ne onkin ihan vitun tyhmiä kommentteja, mistä ei varmasti ole kenellekkään mitään apua ja sitä en ymmärrä jos ei mitään muuta sanottavaa asiaan ole, niin minkä vitun takia sitten pitää tollanen evo kommentti sylkee siitä näppikseltä. Ja tonne pc-keskusteluun en halua enää edes mennä lukemaan kun siellä on kummankin käyttäjäkunnan kommentit sellasta paskaa ettei tiedä itkeäkkö vai nauraa :D

Ei ceimari, macistit vetänyt pc vs mac keskustelun tännekin. Niinpä niin.

mitä itse asiaan, iphone vois olla jees kapistus jos hinta ei ole aivan kamala.

Joissain ominaisuuksissa pitää ilmeisesti olla säädöt myös operaattorin puolelta kunnossa. Ainakaan visual voicemail ei toimi ilman at&t operaattoria jenkeissä.

Veikkaan et applellakin on tullut resurssipula tai sit vaan aikataulut on puskenut päälle ja noiden kanssa on sit tyydytty viilaan nykyiset ominaisuudet sulaviksi..

Kannattaa toki huomioida, että MMS-viestejä lähetellään ihan hirvittävän vähän. Itse olen saanut 2 tai 3 MMS-viestiä, ja lähettänyt tasan nolla. 99% kännyköistä on pieni ja huono näyttö, joten MMS-viestin vastaanottaja katsoisi kuvaa mieluummin tietokoneen ruudulla. Helpompaa siis lähettää kuvat maililla... ja niinhän ihmiset tekevätkin.

Onko maksullisten MMS-viestien lähettäminen nousussa? No eipä taida olla. Järkevämpää lähettää emailiin, koska sen käyttö kännykällä on nousussa.

Wayne Gretzky: "Skate to where the puck is going, not to where it is."

Voisin ostaa 1G iPhonen pois kuljeksimasta viidelläkympillä. Kuka ehtii tarjota ekana?

;)

Edelleenkin, tuo uusi malli vaikuttaisi ihan hyvältä laitteelta ja voisi avovaimolle kyllä sitä harkita. Ainoa mikä tuossa pahasti nyppii on se perkeleen kytky, eli ei kyllä tule hommattua ennenkuin saa ostettua pelkän luurin, eikä mitään turhaa liittymää siinä mukana. Hintaa toki voi siten tulla "enemmän", mutta mieluummin maksan koko homman kerralla kuin "osamaksuna".

Nyt ei ymmärrä. Jos kerran kuka tahansa voi kaupata luuria eikä Apple saa massia luurin myynnin jälkeen operaattoreilta, niin mikäs estää luurin myymisen suoraan Storesta?

Jos Sonera (tai mikä vitun TeliaSurina nyt onkaan) saisi myydä tota yksinoikeudella, niin varmaan he yrittäisivät saada joka luurin myytyä kytkynä, koska kysyntää varmasti riittää ainakin alussa.

Jos Sonera (tai mikä vitun TeliaSurina nyt onkaan) saisi myydä tota yksinoikeudella, niin varmaan he yrittäisivät saada joka luurin myytyä kytkynä, koska kysyntää varmasti riittää ainakin alussa.

Mä veikkaan, että TeliaSonera saa maahantuonnin yksinoikeuden (ainakin aluksi) ja siten voivat hinnoitella ulosmyyntihinnan kilpailijoille niin kovaksi, että toisten operaattoreiden/kauppiaiden on vaikea kilpailla heidän hinnan/kytkyn kanssa.

Mä veikkaan, että TeliaSonera saa maahantuonnin yksinoikeuden (ainakin aluksi) ja siten voivat hinnoitella ulosmyyntihinnan kilpailijoille niin kovaksi, että toisten operaattoreiden/kauppiaiden on vaikea kilpailla heidän hinnan/kytkyn kanssa.

Joo, jos tosiaan yksinoikeuden saavat, niin varmasti käyttävät sitä hyväkseen.

Pitäisköhän valtionhallintoon saada Macit, niin ei lähtis valtionsalaisuudet kävelemään...
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli...outuneet+verkkovakoilun+uhriksi/1135237072586

Kannattaa toki huomioida, että MMS-viestejä lähetellään ihan hirvittävän vähän. Itse olen saanut 2 tai 3 MMS-viestiä, ja lähettänyt tasan nolla.
Aika loogista. Myös bemareilla ajetaan tosi vähän. Mä olen vain kerran ajanut sellaisella. Faktoja tiskiin jos niitä on.

On se nyt perkele jos puhelimen osto kaatuu jollain niihin hikisiin MMS viesteihin.
Käykää nyt edes testaamassa puhelinta sitten heinäkuussa niin tiedätte missä mennään.

Oli muuten aika paha veto vetää tuo vertailu mukaan peliin
On se nyt perkele jos puhelimen osto kaatuu jollain niihin hikisiin MMS viesteihin.

2008wwdclive184.jpg

Tässäkinketjussa porukka on tullut ihan tosissaan väittämään ettei se ole yhtän nopeempi kuin mun Nokiani.
Luuleeko porukka, että se selainnopeus on riippuvainen ainoastaan yhteyden nopeudesta?
On se nopeampi ja kaikenlisäksi se osaa skaalata sivut järkevästi ja sitä on helppo käyttää.
Itsellä kädessä suht. isolla näytöllä oleva Nokia E61 ja selaus on siinä perseestä.
Ei osaa skaalata. Sivun kahlaaminen ja scrollaaminen on vitun hidasta kun tolla tatilla joutuu nakuttamaan sivua alaspäin. Sähköposti tässä toimii, mutta ei se mikään hyvä ole.

Tuossa esimerkkikuvassakin näkyy kuinka hienosti nokia osaa näyttää veppisivun etusivua. :)

Niin ja nokiaan saa tosiaan enemmän muistia, mutta joutuu maksamaan pelkästä muistikortista enemmän kuin koko iPhonesta.
Sitäpaitsi harva pitää puhelimen muistissa yli 16 gigaa matskua.

Suositut

Back
Ylös Bottom