Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu
MMS, copypaste ja videokuvaus vakiona olisivat kieltämättä kätsyjä featureja, mutta ei kai niillä kännyköiden "salamilla" koskaan ole mitään virkaa ollut. Ainakaan niillä mitä minä olen Nokialaisissa nähnyt. En myöskään käsitä mitä tekee muistikortilla puhelimessa jossa on muutenkin 8-16 gigaa muistia.

Ei se koko vaan se käytettävyys, useammalle kortille on helpompi saada kamat järjestykseen ja helpompi myös käyttää muiden laitteiden kanssa.

Mä tartten MMS:iä myös duunissa, eikä kuvan lähettäminen emailina toiseen puhelimeen tunnu äkkiseltään niin kätevältä kuin parilla painalluksena MMS:nä. Eihän noilla mitään kummosia kuvia saa, mutta jonkinmoisia tuotekuvia ainakin firman omaan käyttöön.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No shit? Kyllähän nyt biisit saa soittariksi, mutta kun kuka haluaa laittaa aina biisin alusta soittarin kun pointti soittareissa onkin sen oikean kohdan käyttäminen soittarina. Mitenkäs sun maagisella nokialla pätkitään puhelimessa se soittari jos vaikka haluat aloittaa soittoäänen kohdasta 1min32sec? iPhonella se onnistuu vain valitsemalla sen kohdan ja save. Eli ketä kiinnostaa pistää joku 10 minuutin biisi soittariksi, jossa on alussa 2min intro ja keskellä biisiä se paras kohta jonka soittariksi haluaa?

Jaa sori, mä en ole vaan koskaan tarvinnut mistään keskeltä biisiä olevaa kohtaa. Soittarina ollu niin kauan kun mp3:sia on saanu soittareiks Slayerin South of heaven ja siinä on nimenomaan se alku jonka olen halunnu kuuluvaks. Tosin tästä sun tekstistä ei käyny mitenkään ilmi, että se halutaan kaivaa sieltä biisin keskeltä "Nokiassa tämä sama homma hoidetaan pätkimällä biisi eka tietokoneella, johon asennetaan erillinen softa, sitten se upataan puhelimeen"

Ei se koko vaan se käytettävyys, useammalle kortille on helpompi saada kamat järjestykseen ja helpompi myös käyttää muiden laitteiden kanssa.

Mä tartten MMS:iä myös duunissa, eikä kuvan lähettäminen emailina toiseen puhelimeen tunnu äkkiseltään niin kätevältä kuin parilla painalluksena MMS:nä. Eihän noilla mitään kummosia kuvia saa, mutta jonkinmoisia tuotekuvia ainakin firman omaan käyttöön.
Emailissa on se etu, ettei se maksa mitään jos oletuksena nyt pidetään sitä, että kaikilla on aina data luurissa muutenkin. Anyways, MMS ja videokuvaus olisivat hyviä lisiä, etenkin video.

Videorecorder on yksi, testasin, toimii ok ja lähettää suoraan you tubeen omalle tilillesi jos haluaa. Mutta maksullinen, en ole katsonut miten kallis. Hyvä kuva.

Joo testasin kanssa, mutta makso muistaakseni 19$. Mä en periaatteessa näihin laita rahaa kun laitteet muutenkin saa ilmaseks ja mitään pakottavaa tarvetta ei tuolle ole. Ehkäpä sieltä jossain vaiheessa tulee ilmanenkin softa, eli venaillaan sitä.

Emailissa on se etu, ettei se maksa mitään jos oletuksena nyt pidetään sitä, että kaikilla on aina data luurissa muutenkin. Anyways, MMS ja videokuvaus olisivat hyviä lisiä, etenkin video.

Kaikilla ei vaan ole tuota dataa luurissa, varsinkin hyvin monella kenellä on työpaikan puhelin sitä ei välttämättä ole ja saattaapa jopa olla sellasia puhelimia mihin ei järkevää mailisoftaa saa.

Jep, mailin huono puoli on lähinnä se että sillä tavoittaa huonommin kuin mms:llä, kaikki kun eivät tosiaan mailia käytä samalla tavalla jatkuvana yhteydenpidon välineenä kuin puhelinta.

SanDiskilta on tulossa 16GB:n MicroSD, toivottavasti vielä tämän vuoden puolella.

http://www.uk-mobilestore.co.uk/product_info.php?products_id=927

En tiennytkään että noita saa jo noin isona. Ihan hyvä juttu.

Mutta minä kyllä luulen että Apple keskittyy tulevaisuudessakin muistikorttituen sijasta sisäisen muistin suurentamiseen. Varmasti korttipaikan olisi jonnekin saanut jos näin olisi haluttu tehdä mutta olisihan se sotinut iPhonen pelkistettyä designia vastaan.

En tiennytkään että noita saa jo noin isona. Ihan hyvä juttu.

Mutta minä kyllä luulen että Apple keskittyy tulevaisuudessakin muistikorttituen sijasta sisäisen muistin suurentamiseen. Varmasti korttipaikan olisi jonnekin saanut jos näin olisi haluttu tehdä mutta olisihan se sotinut iPhonen pelkistettyä designia vastaan.

Hinnoittelu ei ainakaan enää täsmäisi, ei hirveästi järkeä ostaa 299$ 16gb mallia jos 8gb mallin saa 199$+40$ (8gigan kortti) =240$

Aika tylyä palvelua sain eräästä espoolaisesta Soneran pisteestä, kun kävin utelemassa hieman infoa mahdollisista kytkyjen hinnoitteluperiaatteista. :0:

MMS:n uupuminen on iso puute. Tai no, en mä sitä ikinä mihinkään oikeaan asiaan mms-ominaisuutta ole tarvinnut, mutta satoja vittuiluviestejä on tullut lähteltyjä lomilta frendeille yms :D.

Hinta ei oo paha, mutta eipä taida työnantaja lähtee tähän leikkiin, eikä oikein toista puhelinta jaksa ihan vaan itselleen ostaa.

Minkäköhän verran noita kapuloita on tulossa heinäkuussa suomeen. Onkohan niin, että ekoille päiville on pieni erä, ja sitten saa odotella viikkoja toista erää.

Mistäs sen hinnan oot jo löytänyt?

laffer sanoi:
Hinnoittelu ei ainakaan enää täsmäisi, ei hirveästi järkeä ostaa 299$ 16gb mallia jos 8gb mallin saa 199$+40$ (8gigan kortti) =240$

Varmasti hiukan kalliimpi Suomessa, mutta ei mitään kommunikaattorin tasoa.

Toki se kytky päälle, mutta joutuuhan sitä nytkin maksamaan puhumisesta.

Onhan noita tilailtu jenkkilästä, luuri hax0r0itu auki toimimaan esim. Saunalahden liittymässä eikä ole tarvinnut mitään erillisiä kuukausimaksuja maksaa AT&T:lle.

http://www.markopolojarvi.com/iphone-projekti-osa-ii-arvostelu/

Jos 3G iPhonenkin saa tuolla hinnalla (326 euroa) niin nokialaista käytän jatkossa vain saappaanheittoon.

http://www.apple.com/iphone/features/mail.html
Klikkaa "See mail in action".
Mikä tuossa on nyt niin paljon vaikeampaa kuin siinä hikisessä ja kalliissa MMS:ssä?

EDIT: Ottamasi kuvan lähettäminen sähköpostilla:
http://www.apple.com/iphone/features/photos.html
Videon lopussa näkyy lähettämisvaihtoehto

Juu, mutta kun kyse ei ole pelkästä lähettämisestä vaan myös vastaanottamisessa. Ei kaikilla ole iphonea ja perusjamppa ei edes käytä sähköpostia puhelimella.

Varmasti hiukan kalliimpi Suomessa, mutta ei mitään kommunikaattorin tasoa.

Toki se kytky päälle, mutta joutuuhan sitä nytkin maksamaan puhumisesta.

Niin edelleenkään tuolla 199$, 299$ hinnalla ei ole mitään tekemistä puhelimen oikean hinnan kanssa, joka on todennäköisimmin ehkä 2x tuosta, siis ilman mitään puhelupaketteja jne.

Onhan noita tilailtu jenkkilästä, luuri hax0r0itu auki toimimaan esim. Saunalahden liittymässä eikä ole tarvinnut mitään erillisiä kuukausimaksuja maksaa.

http://www.markopolojarvi.com/iphone-projekti-osa-ii-arvostelu/

Jos iPhonen saa tuolla hinnalla (326 euroa) niin nokialaista käytän jatkossa vain saappaanheittoon.

Siinäpä voi käydä niin, että joutuu tekemään liikkeessä sopimuspaperit jonka jälkeen voi hax0r01d4 ihan niin paljon kuin haluaa, mutta lasku tippuu silti postilaatikosta seuraavan kahden? vuoden ajan.

Näinhän nämä nykyiset kytkyt toimii.
Niin edelleenkään tuolla 199$, 299$ hinnalla ei ole mitään tekemistä puhelimen oikean hinnan kanssa, joka on todennäköisimmin ehkä 2x tuosta, siis ilman mitään puhelupaketteja jne.

No mutua on, mutta tuskin sitä nyt tuplahintaan täällä myydään. Puhepaketit päälle, mutta en mä sitä pahana nää. Maksaahan se puhuminen nytkin. Ei varmasti halvinta mahdollista puhumista, mutta en mä mihinkään törkyhintoihin usko.

Saas nähdä kauanko kestää että tuon saa unlockattua uusine rautoineen, vai toimiiko suoraan tuolla olemassa olevalla 2.0:n avaussysteemillä.

Jenkkistorestakaan ei noita vielä saa. Meniköhän multa ohi että tulisi saatavaksi vasta kun 2.0 julkaistaan kaikille?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom